Gaapsels.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:15 schreef UitStraling het volgende:
Inmiddels al dik 14 uur aan de werk, krijg een beetje deervan.
Lekker in het buitenland nietsnuttenquote:
Stuk minder nietsnutten hier. Geen werk = inkomen = geen dak boven je hoofd. Of je moet echt een halfje zijn die de hele dag loopt te kwijlen, dan wil de overheid je nog wel een beetje sponsoren.quote:
Ik zie kansenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
Of je moet echt een halfje zijn die de hele dag loopt te kwijlen, dan wil de overheid je nog wel een beetje sponsoren.
je kwijlt met alle liefde een emmer vol?quote:
..En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog lichtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
We willen niet weg uit het mooie zuiden.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
je kwijlt met alle liefde een emmer vol?
Definieer nietsnutten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stuk minder nietsnutten hier. Geen werk = inkomen = geen dak boven je hoofd. Of je moet echt een halfje zijn die de hele dag loopt te kwijlen, dan wil de overheid je nog wel een beetje sponsoren.
Beetje dichter bij de natuur, te lui of kreupel om een konijntje te vangen dan ga maar lekker snel doodquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Stuk minder nietsnutten hier. Geen werk = inkomen = geen dak boven je hoofd. Of je moet echt een halfje zijn die de hele dag loopt te kwijlen, dan wil de overheid je nog wel een beetje sponsoren.
Brabantquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
..En dan denk ik aan Brabant, want daar brandt nog licht![]()
lalalalalalalalalalaaaa
een boomknuffelaartjequote:
Veel betere plek voor jou dan het hol van Brabantquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje dichter bij de natuur, te lui of kreupel om een konijntje te vangen dan ga maar lekker snel dood
Toch al een aardige definitie gegeven.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Definieer nietsnutten.
*maakt aantekeningen*
Geboren en getogenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Brabant vind ik de gezelligste provincie van NederlandLimburg en Friesland het mooiste.
allemaal oppervlakkig nepvolkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:40 schreef kwiwi het volgende:
Brabant vind ik de gezelligste provincie van Nederland
Dat heb ik met de randstad.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
allemaal oppervlakkig nepvolk
heb er 20 jaar gewoond, opgegroeid en al. Was een half jaar weg en ik kon de connecties op de vingers van een vuurwerkhandje tellen.
Snap ik net zo goedquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:43 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat heb ik met de randstad.
Maar is het dan voor iemand die toch wel werkt ook beter? En waarom?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
allemaal oppervlakkig nepvolk
heb er 20 jaar gewoond, opgegroeid en al. Was een half jaar weg en ik kon de connecties op de vingers van een vuurwerkhandje tellen.
Jazeker, want je betaalt relatief weinig belasting omdat je niet al die nietsnutten hoeft te onderhoudenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Maar is het dan voor iemand die toch wel werkt ook beter? En waarom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |