Minoes?quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Tweede hint voor de Mystery Classic-film: 'Een huisdier met etiquette.'
De eerste hint was volgens mij 'Ssst, de film gaat beginnen.'
@:Dezwabber
Weten ze daar op het eiland waar Nederland ligt?quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:16 schreef bitterbal het volgende:
Ze doen dit ook in rotterdam. Vragen ze waar paramaribo ligt. zeggen die mensen in zuid afrika
Jawel dat het in europa ligt. Maar voor thai is nederland maar een klein landjequote:Op woensdag 19 maart 2025 10:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Weten ze daar op het eiland waar Nederland ligt?
quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Jawel dat het in europa ligt. Maar voor thai is nederland maar een klein landje
Nee weten ze nietquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:25 schreef Recce het volgende:
[..]Weten ze ook dat we vroeger heel Indonesië bezaten?
Niemand wilde ze hebbenquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee weten ze niet
De thai zijn erg trots dat ze nooit gekoloniseerd zijn geweest
Gremlins?quote:Op woensdag 19 maart 2025 09:39 schreef CherryLips het volgende:
Tweede hint voor de Mystery Classic-film: 'Een huisdier met etiquette.'
De eerste hint was volgens mij 'Ssst, de film gaat beginnen.'
@:Dezwabber
Het is wel duidelijk wie de expert is hier.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gremlins?
Dan zou die eerste hint slaan op deze scene:
Bekijk deze YouTube-video
Geen specerijen ook.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hadden liever olie en rubber dan vieze seks.
De educatieve boodschap "zorg dat je niet nat raakt"quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zag Gremlims toen ik 10 was ofzo? Op de basisschool. Docenten vonden dat wel een goede film voor ons.
Geen eten na bedtijdquote:Op woensdag 19 maart 2025 10:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De educatieve boodschap "zorg dat je niet nat raakt"
Volgens mij zette pathe de leeftijd van hun sneak preview films standaard op 16+, zou me niet verbazen als ze dat ook met andere mystery films doen.quote:
16+ Minoes geeft wel een andere visie op Minoes.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Volgens mij zette pathe de leeftijd van hun sneak preview films standaard op 16+, zou me niet verbazen als ze dat ook met andere mystery films doen.
Sommige mensen gebruiken de olie en rubber juist voor vieze seks.quote:Op woensdag 19 maart 2025 10:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wij hadden liever olie en rubber dan vieze seks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |