SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Maar zo'n robot kun je gewoon de hele dag rondjes laten rijden en dan doe je zelf eens in de zoveel tijd plekken waar hij niet bij kan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:29 schreef Ama het volgende:
Ik blijf een gewone stofzuiger toch handiger vinden. Vooral nu met de kat dan is het ook makkelijk om meteen de bank enz even stof te zuigen.
Droadjesvlees @Zipportalquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ok. Even Denkend aan Vlaanderen kijken.
Mijn robot heeft inmiddels zo'n beetje elk plintje kleiner dan 10cm losgetrokkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar zo'n robot kun je gewoon de hele dag rondjes laten rijden en dan doe je zelf eens in de zoveel tijd plekken waar hij niet bij kan.
"ja... Ja. Ik ook van jou............ Nee JIJ moet eerst ophangen!quote:Poetin en Trump beëindigen telefoongesprek
“Nee ik ook van jou”quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja... Ja. Ik ook van jou............ Nee JIJ moet eerst ophangen!"
Die tolken hebben een field dayquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"ja... Ja. Ik ook van jou............ Nee JIJ moet eerst ophangen!"
Wel leuk voor zequote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die tolken hebben een field day
Ja dat is gewoon één grote dicksuckery geweestquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:54 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die tolken hebben een field day
En dan ook nog in het Russisch. Dickski Sucki.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon één grote dicksuckery geweest
"Wat was ook alweer het Russisch voor schlorp schlorp schlorp?"quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat is gewoon één grote dicksuckery geweest
Suckski.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"Wat was ook alweer het Russisch voor schlorp schlorp schlorp?"
ваше здоровьеquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:07 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee, maar ik houd niet van onverwacht bezoek.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Anders was jij van plan geweest langs te komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |