Mooi! Vies was dat hehquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klaar, fijn ingezoomde bevalling wel
Ja heel erg echt lijkend.quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:07 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Mooi! Vies was dat heh, die bevalling laatst in episode 11?
Ik zie haarquote:
Ja, die autistische arts zij dat, meen ik "ik zie haar"quote:Op woensdag 19 maart 2025 23:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zie haarMaar wel toffe serie lekker vlotjes.
Zeiquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:15 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ja, die autistische arts zij dat, meen ik "ik zie haar"![]()
Top show!@
[ afbeelding ]
Deed hier 4 dingen tegelijk: ademen, m'n holtes volblazen en nog wat dingenquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:17 schreef Soury het volgende:
[..]
ZeiDat is de dochter van Bryan Cranston (breaking bad)
Tja je bent nou eenmaal een manquote:Op woensdag 19 maart 2025 23:23 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Deed hier 4 dingen tegelijk: ademen, m'n holtes volblazen en nog wat dingen. Mag ut een keer. Nighty
Heerlijk buitenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is lente!![]()
Bekijk deze YouTube-video
Eerst had ik van wat is dit nou weer en toen, goffer dit nummer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is lente!![]()
Haha dat is een tijd geledenquote:Op donderdag 20 maart 2025 11:39 schreef Aoibhin het volgende:
Goedemorgen![]()
Het is lente!![]()
Nummer kende ik, deze hilarische video nog nietquote:
Geen regen gehad ?quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:19 schreef pullup het volgende:
Al weer terug, het is hier hetzelfde weer als in SevillaHeerlijk
Las dat er veel ellende was maar het meeste viel blijkbaar in de nacht bij ons want we zijn gewoon netjes droog geblevenquote:
Dan heb je echt geluk gehad ... overal overstromingen her en der daar in het zuidenquote:Op donderdag 20 maart 2025 16:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Las dat er veel ellende was maar het meeste viel blijkbaar in de nacht bij ons want we zijn gewoon netjes droog gebleven
Ik vind dat een schijtnummer.quote:Op donderdag 20 maart 2025 15:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Nummer kende ik, deze hilarische video nog niet![]()
Zingen kunnen ze wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |