Tegen de tijd dat ze klaar zijn met snijden is het te koud om buiten te zittenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
de Nederlandse bewoners verstaan hem soms ook niet eens
Het is niet echt de timing he die BBQ nu voor Mattie en Pootje
ze kunnen totaal niet oefenen meer voor vanavond
ja denk wel dat die 'Francien' niet aan te ontkomen is en moeilijk is te negeren want die gaat precies voor je gezicht langsquote:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou dat zijn binnen mijn bedrijf ook vaak de mensen die heel interessant gevonden willen worden en uit eigenbelang handelen
ja snap ik ook niet en ja BBQ had van de week beter geweest had dan 1 koppel omgedraaid met koken BB had wel ff mee kunnen denken met opdtredenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat ze klaar zijn met snijden is het te koud om buiten te zitten
Snap ook niet waarom BB zo laat is met het geven van de spullen
Ja of veel eerder de spullen afgeleverd.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja snap ik ook niet en ja BBQ had van de week beter geweest had dan 1 koppel omgedraaid met koken BB had wel ff mee kunnen denken met opdtreden
die staat al tijdje aanquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:16 schreef KangaP het volgende:
Het vuur heeft ook nog een goed uur nodig ,
om mooie rode gloeiende kolen (braise) te genereren.
Pootje zal dit wel weten hoop ik .
Andere jaren liep dit vaak fout ,
door te vroeg vlees op de rooster te leggen (rook)
Wat staat er?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:15 schreef Joyce-43 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MW82bWZrbW80aGl5NQ==
Hij zou een master bbqer zijn. Tenminste zo deed hij het zelf voorkomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:24 schreef Koos1958 het volgende:
Aparte sateetjes maakt pootje. Meestal toch 4 stukjes op een stokje hij rijgt ze helemaal vol met vlees. Zo kan je ze niet meer pakken. Vraag me af of hij de stokjes ook even uurtje in water heeft gelegd want anders verbranden ze
Ik vind het wel leuk, normaliter hoor je alleen Jordy altijd overal bovenuit met zijn schlagers .quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:30 schreef Lonneke1983 het volgende:
Kunnen ze a.u.b. stoppen met zingen. Mijn katten hier worden helemaal gek.
Ah okayquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:32 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Filmpje van Keanu met Jeff en lennie
Ik vind het wel mee vallen hoorquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:33 schreef Willewa het volgende:
Schakel net in. Sharice dacht, ik ben team ShaPoo dus moet m’n gezichtskleur ff afstemmen op die van Pootje vandaag in de zon?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |