SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
ik heb ze wellicht ook, maar zie ze al een paar jaar niet lopen. ze schijnen op hoge luchtvochtigheid af te komenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daar is helaas ook weinig tegen te doen.
weinig cryptisch aan toch? beetje gemengeld abn.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze vind ik cryptisch op de vroege morgen…
Hier in huis zijn ze ook met vlagen. Soms een tijd wel dan weer een tijd een stuk minder/geen en dan zijn ze er opeens weer.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb ze wellicht ook, maar zie ze al een paar jaar niet lopen. ze schijnen op hoge luchtvochtigheid af te komen
op de wcvloer heb ik ze ooit eens gezien, in het begin..
net als de belastingdienst: we moeten voor 1 mei je aangifte hebben..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ING wil binnen een week het UBO-formulier ontvangen. Vervolgens een automagische reactie dat de verwerking 6 tot 8 weken kan duren.
Ja, eens. Maar dat is de overheid.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
net als de belastingdienst: we moeten voor 1 mei je aangifte hebben..
ja wanneer we hem verwerken weten we nog niet, misschien pas december..
tja, nu nog ervan uitgaan dat normale brieven optijd bezorgd worden is wel bijzonderquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, eens. Maar dat is de overheid.
En dat je aangifte moet doen, weet je in principe al vooraf. Dat ik iets voor de UBO moest aanleveren wist ik pas op het moment dat ik de brief ontving.
Brief was gedateerd op 6 maart, per post ontvangen op 13 maart, en moest voor 19 maart ingediend zijn.
Valt nog mee. Hier krijg je pas 1.5 tot 2 jaar later bericht over wat je terug krijgt of bij moet betalen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:59 schreef mschol het volgende:
[..]
net als de belastingdienst: we moeten voor 1 mei je aangifte hebben..
ja wanneer we hem verwerken weten we nog niet, misschien pas december..
dat kan ook nog..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:21 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Valt nog mee. Hier krijg je pas 1.5 tot 2 jaar later bericht over wat je terug krijgt of bij moet betalen.
Ik denk vooral dat het bij de ING ook nog even op een bureau is blijven liggen voordat het meegegeven is aan de postbode.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:21 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, nu nog ervan uitgaan dat normale brieven optijd bezorgd worden is wel bijzonder
erg kort dag iig
Daar verbaas ik me soms over, hoe lang dat blijkbaar ergens blijft liggen. Dagtekening 1 Februari, in de brievenbus: 25 Februariquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat het bij de ING ook nog even op een bureau is blijven liggen voordat het meegegeven is aan de postbode.
Komt een St. Bernhard het brengen bij jullie?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me soms over, hoe lang dat blijkbaar ergens blijft liggen. Dagtekening 1 Februari, in de brievenbus: 25 Februari
Ja, dat kan nooit alleen aan de postbezorgdienst liggen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:26 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me soms over, hoe lang dat blijkbaar ergens blijft liggen. Dagtekening 1 Februari, in de brievenbus: 25 Februari
Steek die sneeuw maar waar de zon niet schijntquote:
nou, ik heb gevallen gezien waarbij een pakket 2 maanden over een reisje doetquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, dat kan nooit alleen aan de postbezorgdienst liggen.
Er zijn altijd uitzonderingen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:30 schreef mschol het volgende:
[..]
nou, ik heb gevallen gezien waarbij een pakket 2 maanden over een reisje doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |