Watquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
https://www.kakhiel.nl/po(...)n-te-maken-6-screens!
Dat is toch niet serieusquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
Lasers zijn wel toffer. Ik geef hem groot gelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:55 schreef kwiwi het volgende:
Het liedje Kyrie van Mr. Mister was op de radio en een collega stond zachtjes mee te zingen. Hoor ik 'm "carry a laser down the road that I must travel" in plaats van "Kyrie Eleison" zingen. Moest er van gnorken
Heb 'm lekker verder laten zingen
zou dat nou echt zijnquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:14 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:55 schreef kwiwi het volgende:
Het liedje Kyrie van Mr. Mister was op de radio en een collega stond zachtjes mee te zingen. Hoor ik 'm "carry a laser down the road that I must travel" in plaats van "Kyrie Eleison" zingen. Moest er van gnorken
En op zich ook handiger om mee te nemen als je op reis bent "through the darkness of the night", je weet nooit wat je tegenkomt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Lasers zijn wel toffer. Ik geef hem groot gelijk.
Ben je Hedwig meteen kwijtquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:11 schreef Ama het volgende:
Ik kan niet wachten tot alle bomen achter het huis weer mooi groen zijn.
Gelukkig ben je niet lack toast and told her auntquote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:55 schreef kwiwi het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ze kan nu toch ook in de bomen klimmen? Of bedoel je dat niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ben je Hedwig meteen kwijt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Dat je haar door het groen niet meer zietquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze kan nu toch ook in de bomen klimmen? Of bedoel je dat niet.
Ik kan nu ook amper zien wat ze doet als ze daar zit.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat je haar door het groen niet meer ziet
Ohwquote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik kan nu ook amper zien wat ze doet als ze daar zit.
Het is aan de overkant natuurlijk ook wel een stuk interessanter.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Het is aan de overkant natuurlijk ook wel een stuk interessanter.Zo groen bij jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baby darling doll face honey
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gelukkig ben je niet lack toast and told her aunt
Hmm, hier moet ik even over nadenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |