ijsmeis.rar?quote:Op dinsdag 18 maart 2025 13:45 schreef SemperLibertas het volgende:
Ik heb nog wel wat leuke foto's waar menig Fokker van gaat watertanden
Van zichzelf.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Farenji op 18-03-2025 17:09:25 ]
quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:54 schreef Farenji het volgende:
Hierbij alvast wat dick pics.Ik heb het gewoon over user foto's, wat heb je aan etc.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat het een kwestie van tijd is voor je die fotos terugziet op Fok! of daarbuiten.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:21 schreef Servieskast het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over user foto's, wat heb je aan etc.
True. De hoeveelheid poesjes die ik zag op dropboxquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Omdat het een kwestie van tijd is voor je die fotos terugziet op Fok! of daarbuiten.
Jij bent een heel verstandige persoon.quote:Op maandag 17 maart 2025 23:56 schreef mschol het volgende:
omdat men meer bedacht is op "eens op internet, altijd op internet"?
ik heb nog nooit een foto van mij online gezet
en niks moet op social media
Sneu hè, dat het fatsoen er nauwelijks is op internetquote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:35 schreef Servieskast het volgende:
[..]
True. De hoeveelheid poesjes die ik zag op dropbox
Ik weet al waarom niemand meer post.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:46 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Sneu hè, dat het fatsoen er nauwelijks is op internet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |