Met koud water is het moeilijkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben dus niet gedoucht nu hun act
Vanavond weer 1quote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:52 schreef Frummelie het volgende:
Dikke kak, er is al 1 optreden geweest... hoezo dan geen melding BB ik krijg voor elke scheet een melding en nu nakkes...
Ik zou ook geen zin hebben in een koude douchequote:Op dinsdag 18 maart 2025 07:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze hebben dus niet gedoucht nu hun act
Buiten was het gezelligquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Nou ze hebben het lekker naar de zin allemaal....ochtendhumeurtje..
Wat is die gast allemaal aant zeiken...quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy moet zich niet zo aanstellen
Ik gokquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:23 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Wat is die gast allemaal aant zeiken...
Wat kinderachtig en niet okayquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:11 schreef rinardo het volgende:
Jordy is super chagrijnig hij zegt ik slaap niet weer in de suite, ze moeten me er heen dragen vanavond anders ga ik niet, het stinkt daar als de mieter
[ link | afbeelding ]
Ze klaagde van de week erover dat er geen frisse lucht is in die suite en ze last hebben van droge lucht. Deden jordy en jane allebeiquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jordy moet zich niet zo aanstellen
Ongelofelijk wat een kleuter gedrag , bahquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:25 schreef KinKiJan het volgende:
Kussen stinkt, dekbed stinkt, matras stinkt, kamer stinkt, en Jane snurkt.
Jordy is pissed en slaapt vanavond gewoon z'n eigen bed
Ik ben bang dat dat em niet gaat wordenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:26 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Jordy weer eens op de bank komt
Ooh dat zou heel goed kunnen, zo is hij wel ... maar hij had het er ook over dat het heel erg meurde daar..quote:Op dinsdag 18 maart 2025 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik gok
Lekkere invulling van mij
Dat jordy bang is dingen te missen
Als hij in de suite slaapt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |