SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Dat stond op Googlequote:Op maandag 17 maart 2025 19:32 schreef maily het volgende:
[..]
Wel typisch dat jij iets vindt met alcohol
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Waar staat de uitdrukking 'Spatjes' voor?quote:
De uitdrukking "spatjes" wordt vaak gebruikt in het Nederlands om kleine grillen, kuren of eigenaardige trekjes van iemand aan te duiden. Het kan bijvoorbeeld verwijzen naar iemand die zich een beetje eigenzinnig of verwend gedraagt. Denk aan de context waarin iemand zegt: "Hij heeft weer zijn spatjes vandaag," wat betekent dat iemand zich een beetje apart of lastig gedraagt.
Het woord heeft een luchtige toon en wordt meestal niet op een strenge of serieuze manier gebruikt. Heb je een specifieke situatie waarin je dit hoorde? Dan kan ik helpen het verder uit te leggen! 😊
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Veel spatjes hebben; veel praatjes hebben.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Waar staat de uitdrukking 'Spatjes' voor?
De uitdrukking "spatjes" wordt vaak gebruikt in het Nederlands om kleine grillen, kuren of eigenaardige trekjes van iemand aan te duiden. Het kan bijvoorbeeld verwijzen naar iemand die zich een beetje eigenzinnig of verwend gedraagt. Denk aan de context waarin iemand zegt: "Hij heeft weer zijn spatjes vandaag," wat betekent dat iemand zich een beetje apart of lastig gedraagt.
Het woord heeft een luchtige toon en wordt meestal niet op een strenge of serieuze manier gebruikt. Heb je een specifieke situatie waarin je dit hoorde? Dan kan ik helpen het verder uit te leggen! 😊
Bron: Copilot AI![]()
quote:Op maandag 17 maart 2025 19:35 schreef maily het volgende:
[..]
Veel spatjes hebben; veel praatjes hebben.
How can I make this topic about me?![]()
Scarrification?quote:Op maandag 17 maart 2025 19:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Overigens heb ik mooie brandwonden nu![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: