abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 21 maart 2025 @ 10:50:54 #201
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217128096
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Maar gaat hier dan ook niet over het opvoeden van kinderen. Het gaat over of een optocht doorgang mag vinden of niet. En perversiteiten zijn over het algemeen objectief vast te stellen, dan sommige mensen pervers gedrag wel leuk vinden, maakt het niet minder pervers. Kortom, postmodernistische denkwijzen doe ik niet aan mee.
[..]
Dat ben ik helemaal met je eens en ook daar ben ik geen voorstander van.
[..]
Pup play is wel degelijk iets dat aan populariteit wint en simpelweg bespottelijk is. En zoals ik hierboven al aangeef kan ik ook wel een paar A4'tjes wijden aan kritiek op de taferelen die tegenwoordig bij een gemiddeld zomercarnaval aan het publiek tentoon worden gesteld. Helaas gaat dit tegenwoordig inderdaad geregeld met de nodige gewelddadige incidenten, wat ook weer het zoveelste bewijs is dat al die influx uit bepaalde niet-Westerse culturen geen goed idee was.
[..]
Dit is het probleem niet en dat weet je heel goed.
Ik heb het idee dat het werkelijke probleem niet benoemd wordt, en dat is dat homo's zich hetero moeten gedragen volgens een hoop mensen. "Ik heb er geen probleem mee dat ze zo zijn, maar moeten ze dan zo verwijfd doen?" en dat soort gejank. En dan is er nog het probleem dat mensen al dan niet hardop vinden dat mensen er niet mogen zijn zichtbaar omdat het volgens hun geloof of cultuur niet mag. Dan gaat met in allerlei spasmen schieten en wordt uitgerekend een evenement dat is begonnen om die norm op de rekken aangevallen als de bron van hun eigen probleem.

Geen zin om de Pride te zijn? Dan ga je lekker niet. Iedereen blij zou je zeggen maar nee nee nee, er moeten mensen waar je niet eens naartoe wilt beperkt worden in hun feestje omdat...[insert lulreden].
  vrijdag 21 maart 2025 @ 10:54:21 #202
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217128120
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:50 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Ik heb het idee dat het werkelijke probleem niet benoemd wordt, en dat is dat homo's zich hetero moeten gedragen volgens een hoop mensen. "Ik heb er geen probleem mee dat ze zo zijn, maar moeten ze dan zo verwijfd doen?" en dat soort gejank. En dan is er nog het probleem dat mensen al dan niet hardop vinden dat mensen er niet mogen zijn zichtbaar omdat het volgens hun geloof of cultuur niet mag. Dan gaat met in allerlei spasmen schieten en wordt uitgerekend een evenement dat is begonnen om die norm op de rekken aanvallen als de bron van hun eigen probleem.

Geen zin om de Pride te zijn? Dan ga je lekker niet. Iedereen blij zou je zeggen maar nee nee nee, er moeten mensen waar je niet eens naartoe wilt beperkt worden in hun feestje omdat...[insert lulreden].
Een hele opmerkelijke post dit. Wat is hetero-gedrag en homo-gedrag?

Dit bestaat namelijk niet. Je hebt gedrag dat beschaafd is en je hebt gedrag dat hier het tegenovergestelde van is. Dit is niet gelinkt aan seksuele oriëntatie, geslacht, afkomst of andere onveranderlijke kenmerken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217128132
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:11 schreef Qarrad het volgende:

[..]
Dus als er mensenrechten geschonden of beknot worden, dan is dat okay? Ik ben niet zo van het cultuurrelativisme in die context, eigenlijk. Mensen terug de kast in bezemen op straffe van, vrouwen minder rechten geven of minderheden "omdat de samenleving het wil" is nooit verteerbaar.
[..]
Ja, want in de geschiedenis was het één groot feest voor andersgeaarden en een manifestatie als de Pride, om daar tegenwicht tegen te bieden is het probleem, niet de ervaringen in het verleden. Je draait oorzaak en gevolg hier om denk ik.
Wat een absurde hyperbool
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_217128165
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Alleen is het niet aan een overheid om te bepalen hoe iemand zijn kinderen opvoed als het gaat om totaal subjectieve zaken als "perversiteiten".
Oh tuurlijk wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 21 maart 2025 @ 10:59:03 #205
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217128174
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:56 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wat een absurde hyperbool
Er worden uiteraard ook helemaal geen mensenrechten beknot. Een Pride optocht is op geen enkel opzicht een mensenrecht.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_217128194
Kinderen is wat anders dan volwassenen.

Maak het lekker een besloten fetish feest als je die wilt organiseren, wel 18+.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 11:05:52 #207
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217128243
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 11:00 schreef ludovico het volgende:
Kinderen is wat anders dan volwassenen.

Maak het lekker een besloten fetish feest als je die wilt organiseren, wel 18+.
Een normale Pride moet natuurlijk gewoon kunnen. Maar als mensen allerlei perverse fetisjes tentoon willen stellen kan dat veel beter achter gesloten deuren. Ongeacht de seksuele oriëntatie van mensen, dat moet je gewoon niet op straat willen.
pi_217128307
Ik vind zaken als de Pride altijd bijdragen aan het tegenovergestelde wat men wil bereiken, dat steevaste aan iedereen opgedrongen geclaim van "Iedereen MOET op de hoogte zijn van onze seksuele voorkeur, liefst zo expliciet mogelijk". Dit roept alleen maar irritatie op bij mensen die LHBTQers allang al geaccepteerd hebben, maar daarom nog niet continue met hun seksuele voorkeur geconfronteerd willen worden op de openbare weg. Net als dat men ook niet zit te wachten op naakte hetero's die op boten door de stad roeien, blérend dat ze hetero zijn.

Jullie zijn allang geaccepteerd hoor, we leven niet meer in de jaren 50. Kap eens met die onzekerheid.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 11:10:54 #209
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_217128313
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 10:54 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een hele opmerkelijke post dit. Wat is hetero-gedrag en homo-gedrag?

Dit bestaat namelijk niet. Je hebt gedrag dat beschaafd is en je hebt gedrag dat hier het tegenovergestelde van is. Dit is niet gelinkt aan seksuele oriëntatie, geslacht, afkomst of andere onveranderlijke kenmerken.
Desondanks schieten mensen in een kramp van de Pride en niet van Miley Cyrus-concerten. En als we het dan moeten hebben over oh mijn God de kinderen!:

In mijn directe omgeving zijn diverse homoseksuele mensen en ook een paar nonbinary. Degenen van mijn generatie hebben eigenlijk niet zoveel met de Pride, want die zijn opgegroeid in een vrij tolerante samenleving. Ze hebben niet veel hoeven bevechten en toen ze de huwbare leeftijd kregen was het mogelijk om te trouwen.

De generatie onder mij ervaart meer weerstand. Voor hen is een Pride, Paarse Vrijdag, Roze Zaterdag en dat soort initiatieven iets met een functie, iets waardoor ze zich gesteund voelen en door deelname waaraan ze anderen kunnen steunen en kunnen laten zien dat ze er zijn. Dat hebben ze nodig als tegenwicht voor het langzaam weer oprukkende conservatisme en VOORAL het begrip hiervoor en het marchanderen hierbij.

Ze hebben nodig dat ze er onvoorwaardelijk mogen zijn en voor hun geaardheid uitkomen zonder dat ze eerst in discussie moeten of het niet heel gevoelig ligt bij anderen.
pi_217128330
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 11:09 schreef littlemindy het volgende:
Ik vind zaken als de Pride altijd bijdragen aan het tegenovergestelde wat men wil bereiken, dat steevaste aan iedereen opgedrongen geclaim van "Iedereen MOET op de hoogte zijn van onze seksuele voorkeur, liefst zo expliciet mogelijk". Dit roept alleen maar irritatie op bij mensen die LHBTQers allang al geaccepteerd hebben, maar daarom nog niet continue met hun seksuele voorkeur geconfronteerd willen worden op de openbare weg. Net als dat men ook niet zit te wachten op naakte hetero's die op boten door de stad roeien, blérend dat ze hetero zijn.

Jullie zijn allang geaccepteerd hoor, we leven niet meer in de jaren 50. Kap eens met die onzekerheid.
Wat maakt het uit als er naakte hetero's door de stad lopen? Puriteins gejank.

Mensen worden nog steeds uitgescholden op straat als ze hand in hand lopen.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 11:19:48 #211
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217128391
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 11:12 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Als we kijken naar de anti-lhbt incidenten in Nederland (vooral de grote steden) daders komen vaak uit een bepaalde hoek.
pi_217128474
quote:

[..]
Euh nee. Ik vind het heel normaal dat als je door het winkelcentrum loopt, er niet ineens een naakt persoon voor je neus staat. En dat dat gewoon strafbaar is. Dat is gewoon beschaafd, heeft niks met Puriteins gejank te maken.

Bijzonder altijd dat mensen die 'vrijheid' pretenderen te verkondigen, grensoverschrijdend gedrag richting anderen aanmoedigen.

quote:
Dan moet dat uitschelden aangepakt worden. Maar dat bereik je niet door in je blote piemel op een boot te gaan staan.
pi_217128521
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 11:09 schreef littlemindy het volgende:

Feitelijk denk ik eigenlijk dat het effect eerder omgekeerd is, als we vasthouden aan een bekrompen islam standaard wordt het er niet beter op met de vrijheden.

Normaliseren werkt.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 11:54:07 #214
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_217128681
quote:

[..]
Door 16 jarige moslimjochies :')

Als dat eens aangepakt wordt dan is een groot deel van de acceptatie al daar.
pi_217129017
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 11:19 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Als we kijken naar de anti-lhbt incidenten in Nederland (vooral de grote steden) daders komen vaak uit een bepaalde hoek.
Conservatieve jongeren? Niet zoveel veranderd sinds de jaren 50 dus. Wederom een moment dat jij weer aan de kant van het meest negatieve stukje islam staat.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 11:31 schreef littlemindy het volgende:

[..]
Euh nee. Ik vind het heel normaal dat als je door het winkelcentrum loopt, er niet ineens een naakt persoon voor je neus staat. En dat dat gewoon strafbaar is. Dat is gewoon beschaafd, heeft niks met Puriteins gejank te maken.

Bijzonder altijd dat mensen die 'vrijheid' pretenderen te verkondigen, grensoverschrijdend gedrag richting anderen aanmoedigen.
[..]
Dan moet dat uitschelden aangepakt worden. Maar dat bereik je niet door in je blote piemel op een boot te gaan staan.
Alsof de prides in Nederland een grote naturisten opkomst zijn. Maar jij hebt hetzelfde probleem als Howard. Je doet alsof je een bepaalde standaard hebt, maar die heb je totaal niet. Je zegt hier dat het uitschelden aangepakt moet worden en niet iedereen lastig gevallen moet worden met een pride. Bij de pride heb je er daarentegen geen enkel probleem mee dat de duizenden deelnemers allemaal worden verneukt, omdat jij 5 jaar geleden een penis op het internet had gezien. Homo's zijn blijkbaar toch wat minder belangrijk ondanks dat je zegt ze te accepteren.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 12:45:04 #216
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217129155
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 12:30 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Conservatieve jongeren? Niet zoveel veranderd sinds de jaren 50 dus. Wederom een moment dat jij weer aan de kant van het meest negatieve stukje islam staat.
Nee, voornamelijk mensen met een migratieachtergrond.

En ik ben natuurlijk geen moslim (en ook niet links), dus sta niet absoluut niet met de Islam.
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 12:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Alsof de prides in Nederland een grote naturisten opkomst zijn. Maar jij hebt hetzelfde probleem als Howard. Je doet alsof je een bepaalde standaard hebt, maar die heb je totaal niet. Je zegt hier dat het uitschelden aangepakt moet worden en niet iedereen lastig gevallen moet worden met een pride. Bij de pride heb je er daarentegen geen enkel probleem mee dat de duizenden deelnemers allemaal worden verneukt, omdat jij 5 jaar geleden een penis op het internet had gezien. Homo's zijn blijkbaar toch wat minder belangrijk ondanks dat je zegt ze te accepteren.
Wellicht is het handig het te houden bij wat mensen daadwerkelijk zeggen en dus geen stropoppen optuigen of woorden in de mond leggen. De user littlemindy stelt namelijk nergens dat er duizenden deelnemers allemaal verneukt mogen worden (wat dit ook precies mag betekenen).
pi_217129251
quote:
Met een groep voelen de criminelen zich sterker, de politie en het onderwijs hebben in dit geval dus gefaald, aangezien zij geen maatregelen lieten uitvoeren om die criminelen te hinderen.
pi_217129277
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 12:45 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Nee, voornamelijk mensen met een migratieachtergrond.

En ik ben natuurlijk geen moslim (en ook niet links), dus sta niet absoluut niet met de Islam.
[..]
Wellicht is het handig het te houden bij wat mensen daadwerkelijk zeggen en dus geen stropoppen optuigen of woorden in de mond leggen. De user littlemindy stelt namelijk nergens dat er duizenden deelnemers allemaal verneukt mogen worden (wat dit ook precies mag betekenen).
Grapjas. Links staat vierkant achter de prides, ondanks wat conservatieve mensen ervan te zeggen hebben. Jij hebt daar heel veel moeite mee waarmee je dus aan dezelfde kant van islamisten staat. Alweer.

Ah we gaan weer net doen alsof je niet kan lezen. Zie je als je in de spiegel staat toevallig een groene haarband?
  vrijdag 21 maart 2025 @ 13:02:30 #219
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217129350
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 12:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Grapjas. Links staat vierkant achter de prides, ondanks wat conservatieve mensen ervan te zeggen hebben. Jij hebt daar heel veel moeite mee waarmee je dus aan dezelfde kant van islamisten staat. Alweer.

Ah we gaan weer net doen alsof je niet kan lezen. Zie je als je in de spiegel staat toevallig een groene haarband?
Ik heb nergens gezegd dat links tegen Prides is. Ik doel op het bondgenootschap tussen links en de Islam.

Want binnen links en progressieve kringen staat men inderdaad vierkant achter Prides (weliswaar voor verkeerde redenen) én vierkant achter de Islamitische gemeenschappen en andere mensen met een migratieachtergrond. Daar gaat het mis.

Daarom blijft men ook angstvallig stil als er anti-lhbt incidenten zijn, waarbij de daders uit de Islamitische hoek komen. En dat zorgt voor een spagaat gezien het feit dat zij oververtegenwoordigd zijn als het gaat om zulke incidenten.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 13:03:45 #220
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_217129370
Pride: waar dom/extreem-rechts en moslim-fundamentalisten elkaar ontmoeten in hun haat ten opzichte van alles wat met de LGTBQ gemeenschap te maken heeft.

Het is altijd weer boeiend om te zien hoe moslim-fundamentalisme en dom-rechts eigenlijk twee uitingen van hetzelfde zijn
  vrijdag 21 maart 2025 @ 13:12:01 #221
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217129435
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:03 schreef mcmlxiv het volgende:
Pride: waar dom/extreem-rechts en moslim-fundamentalisten elkaar ontmoeten in hun haat ten opzichte van alles wat met de LGTBQ gemeenschap te maken heeft.

Het is altijd weer boeiend om te zien hoe moslim-fundamentalisme en dom-rechts eigenlijk twee uitingen van hetzelfde zijn
Westerse conservatieven, want ik neem aan dat je daar op doelt met de term 'dom-rechts', zijn natuurlijk op geen enkele manier te vergelijken met moslimfundamentalisten. Er zijn dan ook zat Westerse conservatieven die zelf homo of lesbienne zijn, die zul je om moslimfundamentalisten niet snel vinden.

De kritiek van Westerse conservatieven richt zich dan ook op gedrag, niet op de seksuele oriëntatie van mensen. Of mensen hetero of homo zijn of ergens in het midden vallen, is namelijk niet relevant. Maar hoe mensen zich gedragen wel.
pi_217129518
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:02 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb nergens gezegd dat links tegen Prides is. Ik doel op het bondgenootschap tussen links en de Islam.

Want binnen links en progressieve kringen staat men inderdaad vierkant achter Prides (weliswaar voor verkeerde redenen) én vierkant achter de Islamitische gemeenschappen en andere mensen met een migratieachtergrond. Daar gaat het mis.

Daarom blijft men ook angstvallig stil als er anti-lhbt incidenten zijn, waarbij de daders uit de Islamitische hoek komen. En dat zorgt voor een spagaat gezien het feit dat zij oververtegenwoordigd zijn als het gaat om zulke incidenten.
Welk bondgenootschap? Links wil een pride organiseren en islamisten willen dat tegenhouden. Islamisten krijgen daar steeds meer steun bij van gezellig rechts die in Nederland momenteel nog te laf zijn om openlijk te zeggen dat ze homo's een beetje vies vinden, maar met lulsmoesjes komen als: werkt averechts, te expliciet, onnodig bla bla. Dat is een bondgenootschap tussen rechts en islam.

Je kan het nog niet eens uit je strot krijgen dat lijken gijzelen en ermee handelen verkeerd is. En dan proberen mij bang te maken voor islamieten? Je bent niet te onderscheiden van een Hamas aanhanger man.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 13:27:16 #223
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_217129564
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:21 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Welk bondgenootschap? Links wil een pride organiseren en islamisten willen dat tegenhouden. Islamisten krijgen daar steeds meer steun bij van gezellig rechts die in Nederland momenteel nog te laf zijn om openlijk te zeggen dat ze homo's een beetje vies vinden, maar met lulsmoesjes komen als: werkt averechts, te expliciet, onnodig bla bla. Dat is een bondgenootschap tussen rechts en islam.

Je kan het nog niet eens uit je strot krijgen dat lijken gijzelen en ermee handelen verkeerd is. En dan proberen mij bang te maken voor islamieten? Je bent niet te onderscheiden van een Hamas aanhanger man.
Dit topic gaat over een beslissing van het Hongaarse parlement om wel of niet een Pride optocht toe te staan.

Dat heeft dus verder niets te maken met Islamisten die in Nederland een Pride willen verbieden. Je post is dan ook erg onsamenhangend, vooral als je ook nog over Hamas en andere dingen mbt de oorlog in het Midden-Oosten gaat beginnen.
  vrijdag 21 maart 2025 @ 13:45:17 #224
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_217129722
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:12 schreef HowardRoark het volgende:

[..]

De kritiek van Westerse conservatieven richt zich dan ook op gedrag, niet op de seksuele oriëntatie van mensen. Of mensen hetero of homo zijn of ergens in het midden vallen, is namelijk niet relevant. Maar hoe mensen zich gedragen wel.
Gedrag! Zeg dat dan!

Leg dan nog even uit hoe het “gedrag” jouw soort mensen aanzet tot verboden en onderdrukking? Nog steeds bang dat jouw foetus door kwade linkse krachten verleid wordt tot transseksuele uitspattingen?

Je bent gewoon een moslim-fundamentalist die per ongeluk in een ander land geboren is
pi_217129773
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 maart 2025 13:27 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dit topic gaat over een beslissing van het Hongaarse parlement om wel of niet een Pride optocht toe te staan.

Dat heeft dus verder niets te maken met Islamisten die in Nederland een Pride willen verbieden. Je post is dan ook erg onsamenhangend, vooral als je ook nog over Hamas en andere dingen mbt de oorlog in het Midden-Oosten gaat beginnen.
Ah ik ben de onsamenhangende. Van de man die prides onnodig gedram vindt en zonder knipperen de volgende post zegt dat de organisatoren angstvallig stil zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')