SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op maandag 17 maart 2025 14:52 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Als afsluiter een foto van een kinderverkrachter.
Gimenez scoort al weken niet. Ik ben zo netjes geweest om niet mijn gelijk te halen maar dat had ik wel evenals over Priske.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:40 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het is erg vermakelijk. Nadat we van @:Wotte af waren wb Gimenez kon het niet lang duren voordat er een nieuwe in deze rubriek langskwam.
Paixao >>>> Neresquote:Op maandag 17 maart 2025 15:18 schreef Wotte het volgende:
Het zou jullie sieren als user @:caland naar voren geschoven wordt om excuses aan te bieden voor de onheuse bejegening jegens mijn persoon in dit topic.
Wij hebben hem voor ¤30m verkocht, gelijk halen mag in dit topic: Evangelion in VBL / [Serie A #42] De beker is voor Juvequote:Op maandag 17 maart 2025 15:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Gimenez scoort al weken niet. Ik ben zo netjes geweest om niet mijn gelijk te halen maar dat had ik wel evenals over Priske.
Kom op! Geef toe dat je totaal mis zat bij Paixao.quote:Op maandag 17 maart 2025 15:29 schreef Wotte het volgende:
[..]
Knap dat je het verschil zit tussen die twee.
quote:
Prima redenering inderdaad.quote:Hoewel vrijwel iedereen het erover eens is dat Read op z'n minst klaar is voor Jong Oranje, sluit hij deze week nog aan bij Oranje Onder 19. "Een reden is dat Onder 19 een kwalificatieronde speelt", lichtte Reiziger toe. "Wij willen met Onder 19 naar een eindtoernooi en hij kan daar ook spelen. Natuurlijk volg ik hem al twee jaar en ik ben heel blij dat hij nu in het eerste van Feyenoord speelt en zijn minuten maakt. Bovendien doet hij het ook nog eens heel goed."
Blijft gelul, in een ander shirt had 'ie al bij Koeman gezeten.quote:
Zou kunnen, maar het hoeft allemaal niet op zo’n tempo te lopen.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:05 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Blijft gelul, in een ander shirt had 'ie al bij Koeman gezeten.
Elke reden om debieltje Lang te kleineren is een goede reden.quote:Op maandag 17 maart 2025 14:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
[..]
Dus omdat ik jullie Igor een kutvoetballer vind gaan we meteen met z’n allen op Lang? Flauw. Laag. Onnodig.
Is wel lastig te voorspellen hoe een speler zich ontwikkelt. Daar zijn wel zat voorbeelden van. Mazraoui schiet me dan te binnen die was de enige speler in jong Ajax zonder contract.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar het hoeft allemaal niet op zo’n tempo te lopen.
Read is zo’n groot talent dat het mij eigenlijk verbaast dat hij pas in oktober tegen Utrecht erbij kwam en niet ingeschreven was voor de CL. Je kon toch wel inschatten dat ie op de korte termijn Nieuwkoop zou inhalen en dat ie verder was dan Mitchell?
Nee, van mij hoeft het ook allemaal niet hoor maar dit is wel altijd hoe het gaat, lachwekkend.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Read is zo’n groot talent dat het mij eigenlijk verbaast dat hij pas in oktober tegen Utrecht erbij kwam en niet ingeschreven was voor de CL. Je kon toch wel inschatten dat ie op de korte termijn Nieuwkoop zou inhalen en dat ie verder was dan Mitchell?
Nou ja, Read stond al in de boeken als een toptalent en speelt bovendien op de makkelijkste positie om door te breken bij een topclub. Het verbaasde mij vooral dat Priske hem in juli/augustus nog nauwelijks gebruikte voor zijn 3-4-3 terwijl de enige andere optie Nieuwkoop was.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:33 schreef Wotte het volgende:
[..]
Is wel lastig te voorspellen hoe een speler zich ontwikkelt. Daar zijn wel zat voorbeelden van. Mazraoui schiet me dan te binnen die was de enige speler in jong Ajax zonder contract.
Die ontwikkeling gaat vaak niet lineair kan best zijn dat hij eerst te licht werd bevonden en het afgelopen half jaar grote stappen heeft gezet. Volgens mij is het vaak gewoon domweg of een trainer het in je ziet zitten.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nou ja, Read stond al in de boeken als een toptalent en speelt bovendien op de makkelijkste positie om door te breken bij een topclub. Het verbaasde mij vooral dat Priske hem in juli/augustus nog nauwelijks gebruikte voor zijn 3-4-3 terwijl de enige andere optie Nieuwkoop was.
Eens!quote:Op maandag 17 maart 2025 17:01 schreef Vis1980 het volgende:
Dat was enorm genieten gisteren! Ik weet het is maar een wedstrijd, maar het was van zo'n niveau dat je het idee krijgt dat er weer een idee achter zit. Het meest eigenlijk nog genoten van de spelvreugde, die met liters van de spelers afdroop. Read was top, Moder was top, Hwang stond er meteen weer, Igor speelde alsof hij weer op een zandveldje stond. Die gekke Ueda die ineens laat zien wat ie nou eigenlijk kan met een beetje zelfvertrouwen. Die pass van Smal met de buitenkant door de benen...
Lachende gezichten, sterk in de duels, druk naar voren, een spits die ballen kan vasthouden, uitmuntende voorzetten van een back, die strakke passjes naar voren van Beelen...
GENOTEN!
Dat stemt mij voor volgend jaar ook wel een beetje gerust, dat je voor bepaalde posities echt prima zit en je spelers als Nieuwkoop dus echt niet meer nodig hebt.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het valt helemaal wel mee.quote:Op maandag 17 maart 2025 19:32 schreef alopio het volgende:
[..]
Dat stemt mij voor volgend jaar ook wel een beetje gerust, dat je voor bepaalde posities echt prima zit en je spelers als Nieuwkoop dus echt niet meer nodig hebt.
De backs zijn met Lotomba/Read en Hartman/Smal prima bezet. Middenveld met Hwang, Moder, Milambo, Timber (gaat door zn blessure niet weg) en Targhaline ook. Heb je dus wel op de buitenposities, spits en cv iemand nodig en misschien een nieuwe keeper, dus alsnog werk zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |