SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Tap tap tap
Aah gossie. Waarom deden ze haar weg dan?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Anderhalf ongeveer. Maar ze had het wel goed waar ze zat. De nageltjes zijn ondertussen keurig geknipt en ze was alle groente gewend. Ze stonden in de keuken en die kinderen hebben echt even afscheid zitten nemenHeel sneu.
In CRE post regelmatig een user die Trui heetquote:
Omdat de andere cavia dood was gegaan en ze geen nieuwe meer wilden, en dit beestje kwijnde een beetje weg in haar eentje. Ik heb gezegd dat ik het heel knap van die kinderen vond dat ze haar wegdeden want ik kan dat nietquote:Op maandag 17 maart 2025 12:16 schreef Ama het volgende:
[..]
Aah gossie. Waarom deden ze haar weg dan?
Hebben jouw caafs ook jouw achternaam bij de dierenarts?quote:Op maandag 17 maart 2025 12:16 schreef CherryLips het volgende:
Zie mezelf al bij de dierenarts staan.
Volgens mij wel.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben jouw caafs ook jouw achternaam bij de dierenarts?
*burp*quote:
Ah zo ja dat is het nadeel met de meeste knaagdieren als je van plan bent om te stoppen. Ik had Noa ook wel willen houden maar ja dat is gewoon zielig (helaas is die inmiddels ook overleden).quote:Op maandag 17 maart 2025 12:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat de andere cavia dood was gegaan en ze geen nieuwe meer wilden, en dit beestje kwijnde een beetje weg in haar eentje. Ik heb gezegd dat ik het heel knap van die kinderen vond dat ze haar wegdeden want ik kan dat niet
Hier staan huisdieren alleen met hun roepnaam in het systeem.quote:Op maandag 17 maart 2025 12:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Hebben jouw caafs ook jouw achternaam bij de dierenarts?
Ik!quote:Prevoo hoopt later deze week met meer details naar buiten te treden over de inzamelingsactie, maar denkt dat er uit heel Nederland geld gedoneerd zal worden. "Welke Nederlander is er niet in Valkenburg geweest?"
Ik ben weleens in de grotten geweest.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)bouw-wilhelminatoren
[..]
Ik!
Wie is er hier wel eens in Valkenburg geweest? Ben ik de zonderling?
Ik!quote:Op maandag 17 maart 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik!
quote:Op maandag 17 maart 2025 13:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben weleens in de grotten geweest.
Ik had kunnen raden dat ik de vreemde eend was.quote:
Kan me er niks van herinneren of ik daar ben geweest of niet.quote:Op maandag 17 maart 2025 13:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |