Mokio kan ook prima denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Grappige is dat je hem nog gaat missen ook, al heeft dat ook met z'n vervanger te maken.
Een voorwaardelijke straf is ook een straf. Verder maakt het deze straf niet minder belachelijk.quote:Op maandag 17 maart 2025 16:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee. Vrij gebruikelijk bij direct rood (minus doorgebroken)
Ik dacht dat het standaard 1 wedstrijd was, dan is 2 er wel 1 teveel voor dit.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Een voorwaardelijke straf is ook een straf. Verder maakt het deze straf niet minder belachelijk.
Twee en één voorwaardelijk is gewoon de standaard voor dit soort overtredingen.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik dacht dat het standaard 1 wedstrijd was, dan is 2 er wel 1 teveel voor dit.
Is dat standaard of gebruikelijk?quote:Op maandag 17 maart 2025 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee en één voorwaardelijk is gewoon de standaard voor dit soort overtredingen.
De standaard. 1 wedstrijd is eigenlijk alleen bij doorgebroken of meerdere gele kaarten.quote:
knjbquote:Op maandag 17 maart 2025 17:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Twee en één voorwaardelijk is gewoon de standaard voor dit soort overtredingen.
Lijkt me ook nutteloos, Higler heeft veel verkeerde beslissingen genomen, maar dit lijkt me er niet eentje van, al had hij ook eerst geel kunnen geven en het aan de VAR overlaten.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:33 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Met die interlandweek heeft een beroep zeker geen nut om het over PSV heen proberen te trekken
Dat was toch feitelijk wat er gebeurde.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook nutteloos, Higler heeft veel verkeerde beslissingen genomen, maar dit lijkt me er niet eentje van, al had hij ook eerst geel kunnen geven en het aan de VAR overlaten.
Deed die toch ookquote:Op maandag 17 maart 2025 17:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me ook nutteloos, Higler heeft veel verkeerde beslissingen genomen, maar dit lijkt me er niet eentje van, al had hij ook eerst geel kunnen geven en het aan de VAR overlaten.
O ja, ik was in de war met die onbesuisde tackle van die AZer.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat was toch feitelijk wat er gebeurde.
Wat een eng mannetje is dat, dat hij hij niet minimaal 1 keer geel heeft gekregen is een raadsel.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:41 schreef Wotte het volgende:
ik ben van mening dat Goes minimaal ook een keer rood had moeten hebben naast Belic.
Blijkbaar mag je bijna onbeperkt overtredingen maken in de eerste helft zonder dat je geel krijgt. Die had minimaal wel drie keer geel kunnen krijgen.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat een eng mannetje is dat, dat hij hij niet minimaal 1 keer geel heeft gekregen is een raadsel.
Daar hoor je seniele willem niet over.quote:Op maandag 17 maart 2025 17:47 schreef Wotte het volgende:
[..]
Blijkbaar mag je bijna onbeperkt overtredingen maken in de eerste helft zonder dat je geel krijgt. Die had minimaal wel drie keer geel kunnen krijgen.
Tadic was toch al de Servische Kuijt?quote:Op maandag 17 maart 2025 18:13 schreef Caland het volgende:
Wel wat humoristisch dat die Goes menig Ajacied zo in de vlekken krijgt terwijl dat de Temu Tadic en/of Weghorst is.
Qua demagogie welquote:Op maandag 17 maart 2025 18:18 schreef Adames het volgende:
[..]
Tadic was toch al de Servische Kuijt?
Ook aan rendement, niet dat hij van mij terug hoeft te komen.quote:Op maandag 17 maart 2025 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua demagogie wel
Tadic heeft het totaalpakket aan engheid.
Jee, het zit nog steeds diepquote:Op maandag 17 maart 2025 18:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Qua demagogie wel
Tadic heeft het totaalpakket aan engheid.
Zou de beste speler zijn nuquote:Op maandag 17 maart 2025 18:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ook aan rendement, niet dat hij van mij terug hoeft te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |