Oei @Caland graag duiding, het lijkt erop dat jouw (nogal wilde en ondoordachte) claim over Willem en Ajacieden onjuist is.quote:
Reeds besproken.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oei @:Caland graag duiding, het lijkt erop dat jouw (nogal wilde en ondoordachte) claim over Willem en Ajacieden onjuist is.
Neen schavuit daarmee ontkom je niet aan ons harde doch rechtvaardig oordeel; u praat weer eens poep in dit topic.quote:
Is dat niet de bedoeling van dit topic dan? Ik zie hier zelden een interessante discussie ontstaan.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:40 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Neen schavuit daarmee ontkom je niet aan ons harde doch rechtvaardig oordeel; u praat weer eens poep in dit topic.
En we weten allemaal dat je hier om het uur te vinden ben om dat te checkenquote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Is dat niet de bedoeling van dit topic dan? Ik zie hier zelden een interessante discussie ontstaan.
blijft gewoon vaag beleid. Een aantal individuen aanpakken is teveel gevraagd kennelijk.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 16:53 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En we weten allemaal dat je hier om het uur te vinden ben om dat te checken
De mensen die maar blijven janken omdat er mensen met een andere clubvoorkeur meeposten zou je inderdaad zo snel mogelijk richting een ander platvorm ( @Scorpie ) willen hebben.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:40 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
blijft gewoon vaag beleid. Een aantal individuen aanpakken is teveel gevraagd kennelijk.
Ik denk dat Brobbey dat jaar in de jeugd best veel scoorde maar zo veel als jij weet ik niet over Ajax.quote:
Een matig geheugen is niks om je voor te schamen hoor, dat overkomt ons allemaal na een tijdje.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:51 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Ik denk dat Brobbey dat jaar in de jeugd best veel scoorde maar zo veel als jij weet ik niet over Ajax.
Verstandige jongen die Martens. Gaat ver komen.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 17:56 schreef Mylene het volgende:
Christian Eriksen verwacht na dit seizoen te vertrekken bij Manchester United, zegt hij dinsdag tegen Deense media. De aanvallende middenvelder sluit een terugkeer bij Ajax niet uit.
https://www.nu.nl/voetbal(...)j-ajax-niet-uit.html
AZ-trainer Maarten Martens geeft goudeerlijk toe: arbiter Dennis Higler had zijn eigen speler al eerder rood moeten geven tegen Ajax
https://www.voetbalzone.n(...)/blt156d737302790190
Zal alleen nergens breed uitgemeten worden natuurlijkquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Verstandige jongen die Martens. Gaat ver komen.
Ik denk dat @Caland zo sportief zal zijn dit breed uit te meten op zijn socials.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:05 schreef franklop het volgende:
[..]
Zal alleen nergens breed uitgemeten worden natuurlijk
Taylor is wel weg, Henderson zou ik toch nog wel een jaar erbij willen hebben of Eriksen nou komt of niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:05 schreef Scorpie het volgende:
Eriksen overigens een optie alleen als Taylor en Henderson vertrekken lijkt me. Daarnaast mag je Fitz-Jim en vd Boomen ook wel lozen.
Taylor zal normaliter wel vertrekken. Dan is Eriksen best een aardige vervanger, zie niet in waarom Henderson daar ook weg voor moet. Denk dat je met Klaassen, Eriksen en Henderson best een aardig en vooral ook complementair middenveld hebt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:05 schreef Scorpie het volgende:
Eriksen overigens een optie alleen als Taylor en Henderson vertrekken lijkt me. Daarnaast mag je Fitz-Jim en vd Boomen ook wel lozen.
Vooral een oud middenveld als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Taylor zal normaliter wel vertrekken. Dan is Eriksen best een aardige vervanger, zie niet in waarom Henderson daar ook weg voor moet. Denk dat je met Klaassen, Eriksen en Henderson best een aardig en vooral ook complementair middenveld hebt.
Niet heel toekomstbestendigquote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Taylor zal normaliter wel vertrekken. Dan is Eriksen best een aardige vervanger, zie niet in waarom Henderson daar ook weg voor moet. Denk dat je met Klaassen, Eriksen en Henderson best een aardig en vooral ook complementair middenveld hebt.
Begin volgend seizoen 32, 33 en 35. Ze bestaan jonger.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vooral een oud middenveld als je het mij vraagt.
Jij wil het wereldrecord bejaarden in een elftal verbreken ofzo? Tadic terug en Pasveer verlengen en je komt een eind.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Och, AC Milan heeft een kleine 20 jaar geleden de CL nog gewonnen met een gemiddelde leeftijd van 31 en een klets.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:37 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Jij wil het wereldrecord bejaarden in een elftal verbreken ofzo? Tadic terug en Pasveer verlengen en je komt een eind.
Taylor is echt nog wel een stuk beter hoor.quote:Op dinsdag 18 maart 2025 18:10 schreef Dven het volgende:
[..]
wie nog een keer het gore lef heeft om nog een keer een post te plaatsen en mij persoontje daarbij in een zelfde zin te noemen als die andere 3 personen maak ik echt helemaal kapoet kapoet kapoetquote:Op dinsdag 18 maart 2025 12:24 schreef Tjacka het volgende:
@:klaasweetalles @:psvcl @:caland @:oragami94 jullie ook gefeliciteerd met jullie club.
Ik ga er vanuit dat jullie Ajax ook supporten omdat jullie er zo vaak mee bezig zijn.
Jij doet niksquote:Op dinsdag 18 maart 2025 19:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
wie nog een keer het gore lef heeft om nog een keer een post te plaatsen en mij persoontje daarbij in een zelfde zin te noemen als die andere 3 personen maak ik echt helemaal kapoet kapoet kapoet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |