Denk ook wel dat Jolien mee speelt, omdat ze heeft gezien dat er iets onder Mattheus z'n shirt zat.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:44 schreef humpty het volgende:
Nu heeft Jolien de secret mission het salsa dansen noemen ze
doen Pootje en Mattie goed
Ik zocht op internet en vond soortgelijk van ¤328. Maar dat was geen piepschuim.quote:
op vinted verkopen ze ook ouwe meuk geloof ikquote:Op zondag 16 maart 2025 22:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik zocht op internet en vond soortgelijk van ¤328. Maar dat was geen piepschuim.
Misschien moet ik op X of FB zoeken. Haha.
Een blok piepschuim maar wel groot als dat kan , anders kleinere blokken bijsnijden , evt blokken aan elkaar plakken , rode verf en evt waterproof makenquote:Op zondag 16 maart 2025 22:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Ik zocht op internet en vond soortgelijk van ¤328. Maar dat was geen piepschuim.
Misschien moet ik op X of FB zoeken. Haha.
Klinkt makkelijk. We gaan het proberen.quote:Op zondag 16 maart 2025 22:49 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Een blok piepschuim maar wel groot als dat kan , anders kleinere blokken bijsnijden , evt blokken aan elkaar plakken , rode verf en evt waterproof maken
Easy peasy.
quote:Op zondag 16 maart 2025 22:50 schreef Folies het volgende:
[..]
Klinkt makkelijk. We gaan het proberen.
Mooie kop heeft zequote:Op zondag 16 maart 2025 22:54 schreef Ynti het volgende:
Sharice haar gezicht is echt ontspannen.
Ze kan zo heel erg donker kijken, dat is nu niet het geval.
Kan je nagaan hoe het zonder Jordy zal zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 22:57 schreef kater1 het volgende:
De sfeer is toch goed. Beter dan het ooit was met Axel.
Kloptquote:Op zondag 16 maart 2025 22:57 schreef BigBreg83 het volgende:
Oke, dus: ze vermoeden dat er een sercet missie was, maar weten niet wie en dat het geld vinden was?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |