quote:Op zondag 16 maart 2025 20:19 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja maar dat wordt gemaakt door mensen die bij wijze van al sushi in de baarmoeder maakten
nou ik ga eten, ze zoeken het maar uitquote:Op zondag 16 maart 2025 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dan staat alles al gesneden en gekookt klaar
Smakelijkquote:Op zondag 16 maart 2025 20:19 schreef odie22 het volgende:
[..]
[..]
nou ik ga eten, ze zoeken het maar uit
Ging toch over bieden van vandaag. Oh wil hij nu weer naar huis of heb ik het verkeerd. Hij weet niet hoe de stem van odin of ze vader niet meer weet. Hij is dom geweest om niet te pakken. Jane had hem dan aan hem gegevenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Pootje heeft er helemaal vrede mee : 'Ik weet dat ik geen kans maak, tegen eender wie'
De stemquote:Op zondag 16 maart 2025 20:21 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje kan zijn eigen zoon niet meer voor de geest halen. Van de rest wel maar van zijn zoontje niet.
Ik heb net letterlijk getypt wat hij op dat moment zei.................quote:
ja ziet er netjes uit ( ja ik lust het niet haha)quote:
Dit vind ik heel verdrietigquote:Op zondag 16 maart 2025 20:21 schreef Kissingbird het volgende:
Pootje kan zijn eigen zoon niet meer voor de geest halen. Van de rest wel maar van zijn zoontje niet.
quote:Op zondag 16 maart 2025 20:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ziet er netjes uit ( ja ik lust het niet haha)
vlees hadden ze in de ijskast geloof totdat ze het nodig haddenquote:Op zondag 16 maart 2025 20:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]vraag me alleen af of het niet lauw warm is allemaal aangezien ze al uuuren bezig zijn hierme.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |