Was donkerrood. Wat lul je nou?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:05 schreef Origami94 het volgende:
"Highler had het niet onder controle"
Hij maakt gewoon twee fouten en de VAR een. Beter nog de rode kaart van Gaaei is ook een fout van Highler.
Ja. Zo wil je niet gelijk spelen. Zeker niet na donderdag.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:06 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
En dan zeg je als Ajax supporter toch?
Wel mooi dat we dat kunnen onthouden als een volkomen achterlijke keuze terwijl AZ alsnog puntverlies heeft geleden.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:57 schreef Caland het volgende:
AZ dat in de slotfase aan het aanvallen was terwijl zij donderdag nog speelden is het vreemdste dat de Italiaanse Dick ooit heeft gezien
Tweede goal van AZ had ook afgefloten moeten worden. Shirtje trekken mag gewoon nooit, is altijd een overtreding en nooit een kwestie van te licht of te zwaar of niet relevant voor de actie.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:05 schreef Origami94 het volgende:
"Highler had het niet onder controle"
Hij maakt gewoon twee fouten en de VAR een. Beter nog de rode kaart van Gaaei is ook een fout van Highler.
Ze roepen nu in koor dat ze de groep bij elkaar wilden hebben terwijl iedereen beter weetquote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ik stond keihard te sporten en keek de wedstrijd zonder geluid (want ik sport met muziek)
Hoe dan ook, zag ik die AZ-speler nou gebaren om het veld af te lopen na die tweede gele kaart?Was dat wat er gebeurde?
Goes stond nog net niet in de catacomben (lol).quote:Op zondag 16 maart 2025 19:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze roepen nu in koor dat ze de groep bij elkaar wilden hebben terwijl iedereen beter weet
Masturberen?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef GGMM het volgende:
Ik stond keihard te sporten en keek de wedstrijd zonder geluid (want ik sport met muziek)
Hoe dan ook, zag ik die AZ-speler nou gebaren om het veld af te lopen na die tweede gele kaart?Was dat wat er gebeurde?
Heeft hij ook al geageerd om die voordeelsituatie waarbij Ajax 2 vs 1 naar de goal liep?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:48 schreef Caland het volgende:
Higler heeft laten weten aan ESPN dat de tweede gele kaart geen geel was.
AZ zit witheet in de bus terug
Prima block, als je dat een overtreding vindt is hockey misschien meer je dingquote:Op zondag 16 maart 2025 19:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ik blijf er ook bij dat er bij de 2-2 hinderlijk buitenspel was, Mattheus werd daar gewoon weggeduwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |