Eens in deze context.quote:
Dat vinden japanners niet ergquote:Op zondag 16 maart 2025 16:25 schreef snabbi het volgende:
ben je ueda, speel je eindelijk een goede wedstrijd, scoor je 2x en val je tegen de achtergrond weg
@Pisces29 is online.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net thuis. Wat is deze?![]()
Gefeliciteerd met Ueda @:dombohetolifantje1
Natuurlijk is het nog afwachten, maar ik denk dat een beetje onderschat werd hoe slecht Priske met zijn staf was voor deze ploeg. Deed werkelijk bizarre dingen met deze selectie.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was afwachten (en nog steeds), maar tot nu toe is het prima.
Bedankt.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:24 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kom net thuis. Wat is deze?![]()
Gefeliciteerd met Ueda @:dombohetolifantje1
Igor moet het volgende transferrecord worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:30 schreef CR7 het volgende:
Zullen wij het weinig met mij eens zijn. Maar Paixao > Sini.
Gewoon eindelijk eens een normaal niveau gehaald in de Eredivisie. Er zit zoveel meer in deze selectie dan (in de Eredivisie) is laten zien.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:31 schreef Irritatie100 het volgende:
Lang geleden dat ik dit niveau heb gezien hoor, genoten
Ik vond het vandaag echt serieus goed, maar je mag inderdaad wel verwachten dat dit niveau wekelijks heel dicht benaderd wordt met deze selectie ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Gewoon eindelijk eens een normaal niveau gehaald in de Eredivisie. Er zit zoveel meer in deze selectie dan (in de Eredivisie) is laten zien.
Het hoeft niet eens elke week dit niveau te zijn (da’s ook niet realistisch), maar al haal je 75% van dit niveau dan nog moet je daarmee de meeste potjes winnen.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:36 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag echt serieus goed, maar je mag inderdaad wel verwachten dat dit niveau wekelijks heel dicht benaderd wordt met deze selectie ja.
Volgend jaar Lotomba en Read. Nieuwkoop mag optiefen.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:46 schreef onlogisch het volgende:
Readgod
Ik zie die assists voorbij komen, echt heel goed. Begon als 3e back he
Het is wel grappig, die potjes tegen Benfica en Bayern behoren tot mijn favoriete wedstrijden ooit, maar indirect zijn we vreselijk genaaid daarmee want daardoor bleef Priske (veel) langer dan verstandig was.quote:Op zondag 16 maart 2025 16:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Het hoeft niet eens elke week dit niveau te zijn (da’s ook niet realistisch), maar al haal je 75% van dit niveau dan nog moet je daarmee de meeste potjes winnen.
Priske heeft het echt heel erg verneukt voor ons, op alle fronten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |