Ja hoorquote:Op zondag 16 maart 2025 16:29 schreef Nattekat het volgende:
Wacht, mag ik wel zo'n puber eraf schoppen als ik wel ga lopen verder?
quote:
Echt hequote:Op zondag 16 maart 2025 16:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom beseffen ze daar in het buitenland nooit dat paprika-chips de lekkerste smaak is
Spekquote:
Het is niet waar!!quote:Op zondag 16 maart 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
Wel leuk dat ik een nieuwe kraan heb gekocht, alleen nu nog zien uit te vogelen hoe ik hem kan monteren, moet volgens mij de halve keuken voor uit elkaar
Nee is inderdaad niet waar, hoeft de halve keuken niet voor uit elkaar, alleen de achterplaat los zien te krijgen denk ikquote:
Ga je gelijk je hele keuken verbouwen? De fameuze Grmbl-kraan is niet meer?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:44 schreef LTVDK het volgende:
Wel leuk dat ik een nieuwe kraan heb gekocht, alleen nu nog zien uit te vogelen hoe ik hem kan monteren, moet volgens mij de halve keuken voor uit elkaar
Wel een beetje een leuke brander?quote:Op zondag 16 maart 2025 16:46 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben 54 minuten van huis geweest
5600 stapjes en een gasbrander rijker
Tuurlijk blijft die gewoonquote:Op zondag 16 maart 2025 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je gelijk je hele keuken verbouwen? De fameuze Grmbl-kraan is niet meer?
quote:Op zondag 16 maart 2025 15:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
https://www.ikea.com/nl/n(...)art-metaal-40488796/
Ik heb nog zo'n ding staan, alleen dan wel het model van 20 jaar geleden https://www.berger-campin(...)kachel-2200-w-182687quote:Op zondag 16 maart 2025 16:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Meer basic dan deze gaat het niet worden denk ik
oh, dan is mijn action een leugenquote:Op zondag 16 maart 2025 16:21 schreef Nattekat het volgende:
Je weet dat je dicht bij een Action zit als er op eens overal fatbikes zijn.
ik heb de fameuze kraan gemist denk ik, alleen vaag iets over gehoordquote:Op zondag 16 maart 2025 16:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ga je gelijk je hele keuken verbouwen? De fameuze Grmbl-kraan is niet meer?
Het ging er ook bijna nooit overquote:Op zondag 16 maart 2025 16:52 schreef mschol het volgende:
[..]
oh, dan is mijn action een leugen
[..]
ik heb de fameuze kraan gemist denk ik, alleen vaag iets over gehoord
ik denk bij gasbrander aan een portable vlammerwerper die je met een band over je schouder hangt waarmee je onkruid tussen de tegels weg kan branden enzoquote:Op zondag 16 maart 2025 16:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n ding staan, alleen dan wel het model van 20 jaar geleden https://www.berger-campin(...)kachel-2200-w-182687
De aanwezigheid van fatbikes impliceert een Action, de afwezigheid impliceert niet automatisch dat er niet alsnog een Action kan zijnquote:
oh ik dacht aan zo'n gasbrandertje voor creme brulee enzoquote:Op zondag 16 maart 2025 16:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik denk bij gasbrander aan een portable vlammerwerper die je met een band over je schouder hangt waarmee je onkruid tussen de tegels weg kan branden enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |