abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8626797
het meisje dat mooi van binnen is, straalt het uit en dat maakt het een mooi meisje
  vrijdag 21 februari 2003 @ 12:08:13 #27
41885 kless
morgen? waarom niet overmorgen
pi_8626827
komt het ook omdat na mavo/havo de meeste meisjes toch iets meer VROUW beginnen te worden, dat je ze niet meer tegen komt?
Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
iGEM
  vrijdag 21 februari 2003 @ 12:08:17 #28
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_8626828
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:57 schreef mantamanta het volgende:
Ben zelf geloof ik trouwens wel een leuk meisje. Al heb ik niet erg veel vriendinnen, dus mischien juist wel niet, aangezien zij mij die status zouden moeten bezorgen.
Ik weet dat erg veel van mijn vrienden me een tof wijf vinden.
Een beetje gek, inteliggent, durft wel dingen, humor, origineel, eigen mening, soms heerlijk kind. Dat zijn in ieder geval eigenschappen die mijn vriendinen me toedichten.
Soms als ik aan het werk ben (Horeca uzb) overvalt mij het gekke gevoel dat ik zelfs een beetje populair kan izjn. In mijn werk zie ik allemaal mensen kort, en bondig, omdat je hard met ze moet werken. Vaak luisterd dan iedereen naar mijn grapjes en opmerkingen. En ze lachen er nog om ook... GEweldig vind ik dat!
Verder denken ze vaka dat ik alles weet, en vragen ze dus van alles aan me... terwwijl ik daar vaak ook voor het eerst werk. meestal geef ik dan met logisch denken een goede oplossing. Wat zij weer geweldig vinden.
IK weet het niet? valt deze omschrijving onder leuk meisje?
vinnik wel ;-)

foto?

Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  vrijdag 21 februari 2003 @ 12:09:55 #29
38344 knokkels
Radio49 voor je kanus! O+
pi_8626867
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 12:06 schreef KonnieKipke het volgende:
het meisje dat mooi van binnen is, straalt het uit en dat maakt het een mooi meisje
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
  vrijdag 21 februari 2003 @ 12:14:10 #30
25162 LLCoolR
This is a love song...
pi_8626957
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 12:06 schreef KonnieKipke het volgende:
Toch heb je ook meisjes die NIET mooi van binnen zijn, maar toch een hoop moois uit kunnen stralen! Pas dan op hoor!
I believe in Heaven, I hope you understand...
pi_8626965
Ik weet het niet, ik heb het idee dat er binnen gropen vriendinnen vreselijk veel haat en neid zit. (heb niet voor niks weinig vriendinnen, vrouwen zijn fals... meestal)
Dit betekend denk ik dat binnen een groepje vriendinnen er altijd een het populairst is, waar de anderen dan heimelijk vreselijk jalours op zijn, zodat ze haarn iet leuk vinden, maar nikst ertegen durven te ondernemen, omdat zijn ou eenmaal populair is. Dem eisjes onderaan de rangorde zijn ook altijd de meisjes die er stiekum wel wat aan zouden willen doen, maar niet durven. Totdat ze de kans zien om het populaire meisje van haar troon te stoten.
Of is dit iets te veel middelbare school theorie?
sub/
  vrijdag 21 februari 2003 @ 12:16:28 #32
41606 Misanthroopia
Consequences Schmonsequences!
pi_8627016
Een leuke meid is een meid die makkelijk in de omgang is.

sim-pel

"Do you like apples? I SAID: DO YOU LIKE APPLES?? HOW D'YA LIKE_THEM_APPLES!!"
pi_8627160
Ik weet het niet, studeer, maar heb geen jaarclub of dispuut, waar je dus heel duidelijk een lange tijd, of voor altijd, met een groep meiden omgaat.
Maar ik zie in die clubjes meestal nogal wat haat en neid. altijd een of twee die er buiten vallen, en twee of die duidelijk populaire, waar iedereen dan achteraan loopt. Het verschilt weer enorm per clubje wie er dan het stoerst, of leukst, of populairst is.
Bij het ene clubje is dat het stoere meisje, dat dingen durft, met de grote bek, Bij de andere standaard het meest arrogante mooie sletje, en bij de ander weer een trol die goed kan zuipen.
Het zijn in ieder geval meestal wel meisjes die er eenb eetje uitspringen. Iets mooier gekleed, iets mooier, iets stoerder. Ze springen er altijd uit....
Denk dat je dus om een leuk meisje te zijn, je iets apparts binnen de groep moet hebben, dat de groep dan collectief als gaaf aanvaard.
DAt kan dus alles zijn, dat kan zoals bij groepen marokanen het grootste aantal gejatte mobieltjes zijn, of welke mannen je hebt geneukt, of hoeveel bier je drinkt, of dat je erg mooi bent, of dat je goed voor jezelf opkomt het moet denk ik vooral iets zijn dat je net van de groep onderscheid, en dan ook nog eens iets dat de groep eigenlijk ook lwe zou willen. En dan moet dat eigenlijk ook wel willen niet omslaan in haat en jalouzie, maar in een soort bewondering.
DAt laatste gebeurd denk ik vaak voor even, waarna toch die jalouzie toeslaat... denk ik in ieder geval?
hoe denken anderen hier over?
sub/
pi_8627261
Een leuke meid is een bomenknuffelende hippie.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 12:28:14 #35
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_8627266
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 12:14 schreef LLCoolR het volgende:
Toch heb je ook meisjes die NIET mooi van binnen zijn, maar toch een hoop moois uit kunnen stralen! Pas dan op hoor!
Meestal vallen die vrij snel door de mand. Zo'n rol houden ze vaak maar even vol.
If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
  vrijdag 21 februari 2003 @ 12:29:55 #36
25162 LLCoolR
This is a love song...
pi_8627294
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 12:28 schreef MSXUser het volgende:

[..]

Meestal vallen die vrij snel door de mand. Zo'n rol houden ze vaak maar even vol.

* LLCoolR is eens mee
pi_8627308
quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 11:50 schreef flat_erik het volgende:
Ik vind een meisje leuk als :
  • Ze een leuk koppie heeft
  • Spontaal is en zeker niet arrogant!
  • Humor heeft
  • Mooie kont, dus geen bottenrekje of blubberaars
  • Lief is
  • Mooie borsten heeft

• pi_8627351
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 12:22 schreef mantamanta het volgende:
    Ik weet het niet, studeer, maar heb geen jaarclub of dispuut, waar je dus heel duidelijk een lange tijd, of voor altijd, met een groep meiden omgaat.
    Maar ik zie in die clubjes meestal nogal wat haat en neid. altijd een of twee die er buiten vallen, en twee of die duidelijk populaire, waar iedereen dan achteraan loopt. Het verschilt weer enorm per clubje wie er dan het stoerst, of leukst, of populairst is.
    Bij het ene clubje is dat het stoere meisje, dat dingen durft, met de grote bek, Bij de andere standaard het meest arrogante mooie sletje, en bij de ander weer een trol die goed kan zuipen.
    Het zijn in ieder geval meestal wel meisjes die er eenb eetje uitspringen. Iets mooier gekleed, iets mooier, iets stoerder. Ze springen er altijd uit....
    Denk dat je dus om een leuk meisje te zijn, je iets apparts binnen de groep moet hebben, dat de groep dan collectief als gaaf aanvaard.
    DAt kan dus alles zijn, dat kan zoals bij groepen marokanen het grootste aantal gejatte mobieltjes zijn, of welke mannen je hebt geneukt, of hoeveel bier je drinkt, of dat je erg mooi bent, of dat je goed voor jezelf opkomt het moet denk ik vooral iets zijn dat je net van de groep onderscheid, en dan ook nog eens iets dat de groep eigenlijk ook lwe zou willen. En dan moet dat eigenlijk ook wel willen niet omslaan in haat en jalouzie, maar in een soort bewondering.
    DAt laatste gebeurd denk ik vaak voor even, waarna toch die jalouzie toeslaat... denk ik in ieder geval?
    hoe denken anderen hier over?
    Tja, mantamanta, zo kom je toch heel wat te weten... Het zou zoals je aangeeft best inhoudelijk kunnen verschillen wie in een bepaald groepje een "leuk" meisje is. Toch en daar vertel je in feite maar weinig van draait het ook altijd weer om de interactie met de jongens, denk ik... Want naast de term "leuk" kom je ook, zelfs bij meisjes op de basisschool de term "slet" tegen... Misschien dat deze kwalificatie idd voortspruit uit jalouzie...?
    I´m back.
      vrijdag 21 februari 2003 @ 12:38:07 #39
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_8627419
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 11:51 schreef FlyingFox het volgende:
    meisjes die geen Breezah drinken en eens net NIET met de mode meedoen.
    volgens mij heeft leuk zijn niets te maken met anders zijn of speciaal zijn (willen zijn).
    Ik denk dat het meer met karakter te maken heeft. Maarja, leuk is voor iedereen anders in te vullen.
    Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
    al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
      vrijdag 21 februari 2003 @ 12:42:01 #40
    42327 Goofup
    Goofy skates regular?!
    pi_8627488
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 12:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ikzelf vind het moeilijk om hier correct antwoord op te geven. Maar onder meisjes worden dit soort dingen wel haarfijn afgebakend, dacht ik. Populair kan bijv. weer omslaan in sletterig gedrag en dan ben je dus zeker niet meer een "leuk" meisje... Ligt er misschien aan of je als meisje duidelijk zelf solliciteert naar die populariteit, vermoed ik, of dat het je, zonder er iets aan te doen, overvalt...

Nee hoor, meisjes verschillen hierover ook van mening. De een vind dat een leuk meisje een meisje is dat zich precies gedraagd zoals zij vinden dat het hoord (netjes kleden en er verzorgd uitzien enzo). Andere meisjes vinden dat soort meisjes juist weer meeloperig en kraken die juist af.
    Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
    al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
    pi_8627811
    Dat van die sletjes klopt...
    Ik krijg er mijn vingers alleen niet achter. Denk dat het een meisje tot slet bombarderen voor een erg groot deel voortkomt uit jalouzie. Meisjes zijn nl ook gewoon geil, en willen ook aandacht van de jongens.
    Aan de andere kant is het denk ik een stukje bescherming. een meisje dat zich enorm als slet gedraagd, gooit zichzelf ene beetje te grabbel, en heeft daar vermoedelijk een groot deel van haar leven last van.
    Wat ik wil proberen te zeggen is dat de reactie van veel meisjes daarop vooral jalours is, maar soms toch ook beschermend. Het is nl niet leuk voor een meisje wanneer jongens denken dat zij het toch wel doet, en vrouwen hebben goloof ik een vreemd soort van groepsgevoel, dat ze andere vrouwen hiervoor willen beschermen.
    Ik denk dat er een beetje een twee grenzen zijn.... Je kunt jongens prima uitdagen, maar niet te duidelijk, dan ben nl ook al een slet. ik ken meiden die 1 keer geneukt hadden, en al jaren een slet werden genoemd, en meisjes die er 6 hadden gahad, en ook al slet waren. (die van de 6 jongens is 23 dus dat valt reuze mee)
    Maar asl je als meisje een soort stiekum verschillende jongens neukt, en ondertussen heel hard roept dat anderen een slet zijn, dan mag het allemaal wel. het hangt er geloof ik een beetje om dat je een soort van wel mag neuken, maar het niet lekker mag vinden, of het in ieder geval aan niemand vertellen. En nooit meer dan 1 verschillende per jaar. geld geloof ik ook nog... maar jezus zeg. dan ben je toch echt mega gefrustreerd. moet je je voorstellen dat je maar 1 jongen per jaarm ag hebben, en je bent vrijgezel.... Dan ben ik liever een slet, rot op!
    het verschil tussen slet en niet ligt trouwens in allerlij verschillende sociaale groepen weer anders. Dus mijn kennis is beperkt tot de sociaale groepen die ik een beetje ken.
    sub/
    pi_8628164
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 12:01 schreef Ryan3 het volgende:
    Vraag is ook: worden "leuke" meisjes altijd ook "leuke" vrouwen of zijn er ook "leuke" vrouwen die vroeger geen "leuk" meisje waren...?
    ... serieus vraagje even he... zijn je hersenen sinds kort pas gaan werken of ben je gewoon lichtelijk kortzichtig.
    Wat is dat nu in hemelsnaam voor een vraag? Hoe kan een mens dat nou weten? Dat is net zoiets als vragen van wie zijn er over 20 jaar dood of wat gebeurt er precies over een week.... DAT WEET JE NIET.
      vrijdag 21 februari 2003 @ 13:40:29 #43
    41885 kless
    morgen? waarom niet overmorgen
    pi_8628992
    'k merk wel dat een aantal minder leuke meisjes leuke vrouwen zijn geworden.
    Maar misschien zijn mijn deoordelings criterea wel wat veranderd over tijd.
    Vrouwen moeten niet zeiken over hun uiterlijk. Met hun innerlijk is veel meer mis.
    iGEM
      vrijdag 21 februari 2003 @ 14:06:03 #44
    33503 bint
    kroegtijger en zuiphaas
    pi_8629632
    En Uitstraling vind ik ook heeeel belangrijk!!
    zuipen & kruipen, stappen en tappen
    pi_8630000
    Ik weet alleen dat ik mezelf geen leuk meisje vind

Verder laat ik het aan de jongens over wat zei verstaan onder een leuke meid. Denk dat dat ook wel een beetje per persoon verschillend is.

vrijdag 21 februari 2003 @ 14:25:32 #46
    29063 Bellerophon
    Persona non grata
    pi_8630088
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 11:50 schreef MarjoleinA het volgende:
    ik ben een leuk meisje
    Bewijs het maar
    [b]PSN:[/b] Bellerophon-
    [b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
    [b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
      Moderator vrijdag 21 februari 2003 @ 14:27:13 #47
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_8630132
    Dit is een hele moeilijke vraag....uhm....persoonlijk hou ik wel van een beetje een sletterige look maar ze moet het NIET zijn ! Maar korte en strakke kleding vind ik altijd wel leuk. Ze moet ook niet het IQ van een kastdeur hebben of zo, ze moet dus wel intelligent zijn. Een mooi lichaam hoort ook bij een "leuk" meisje. Het is gewoon het hele pakket he. Ik val dus wel op het (qua UITERLIJK) type breezerslet, maar ik word ontzettend moe van het eigen leven dat dit begrip is gaan leiden. Nu lijkt het wel alsof elke meid die blond haar heeft en een strak truitje al direct een breezerslet is. Ze moet er gewoon 'geil'uitzien, dat ook zijn, maar ze moet GEEN slet ZIJN (ik kan het niet vaak genoeg zeggen). Dan heb je er nog bijzitten die dus totaal niets (kunnen) zeggen. Daar hou ik niet van. Ze moet wel vrolijk en spontaan zijn. Arrogant is een absolute not, tenzij ze die arrogantie waar kan maken...
    valse bescheidenheid heb ik een teringhekel aan. Je hebt van die meiden die gewoon mooi zijn. Alle jongens om hen heen laten dat ook merken etc, dan ga je uiteindelijk als die meid zijnde 'weten' dat je dus mooi bent. Dus als er dan een jongen komt en die zegt: jij bent mooi, dan vind ik t echt een enorme afknapper (ik kan er niets aan doen) als de meid dan zegt: nee joh. Dat is valse bescheidenheid. Ik heb dan liever dat ze zegt: "ja dat weet ik". Dat komt dan arrogant over, en ergens is het dat ook wel. Zolang ze zich maar verder niet arrogant gedraagt. Ja, dat is een goeie he, want vind zo'n meid maar eens. Nou ik weet dat ze bestaan, ik heb er zelf een als vriendin gehad. Die was gewoon supermooi. Ik bedoel: lang blond haar, blauwe ogen, cup D, benen tot in de hemel, slank, superspontaan, intelligent, ze had humor.
    Ze was t gewoon voor me...

Anyway, ik denk niet dat ik helemaal duidelijk heb kunnen maken wat ik bedoel, en heel veel mensen zullen nu zeggen dat ik oppervlakkig ben of dat ik gewoon iemand ben die op breezersletten valt, maar ja, dat begrip is denk ik niet meer te veranderen, het is al te zeer een eigen leven gaan leiden. Misschien zijn er ook wel mensen die wel weten wat ik bedoel, maar goed, waar maak ik me eigenlijk ook druk om

Breitling - Instruments for Professionals
    pi_8630473
    Ik denk dat dan over het algemeen zoiets bedoeld wordt als het 'ideale buurmeisje'. Niet bedreigend voor de meiden, door een vriendelijke en niet TE sexy uitstraling, en tegelijkertijd aantrekkelijk voor de jongens door bepaalde mooie gelaatstrekken en/of een goed figuur. Kan met beide geslachten en daarvan ook bijna iedereen uitstekend overweg en zit bijna nooit thuis (altijd wel bezig met een of andere club of vereniging of iets anders). Uiterst correct sociaal gedrag 'volgens het boekje', gecombineerd met een vlotte babbel. Gaan qua uiterlijk/uitstraling meestal behoorlijk in de massa op maar trekken toch mensen aan.

Zoiets? Ik weet precies wat voor types het zijn, een aantal vriendinnen-van-vriendinnen van mij zijn ook zo.

[Dit bericht is gewijzigd door postinggirl op 21-02-2003 14:48]

vrijdag 21 februari 2003 @ 14:49:28 #49
    25162 LLCoolR
    This is a love song...
    pi_8630632
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 14:42 schreef postinggirl het volgende:
    Ik denk dat dan over het algemeen zoiets bedoeld wordt als het 'ideale buurmeisje'. Niet bedreigend voor de meiden, door een vriendelijke en niet TE sexy uitstraling, en tegelijkertijd aantrekkelijk voor de jongens door bepaalde mooie gelaatstrekken en/of een goed figuur. Kan met beide geslachten en daarvan ook bijna iedereen uitstekend overweg en zit bijna nooit thuis (altijd wel bezig met een of andere club of vereniging of iets anders). Uiterst correct sociaal gedrag 'volgens het boekje', gecombineerd met een vlotte babbel. Gaan qua uiterlijk/uitstraling meestal behoorlijk in de massa op maar trekken toch mensen aan.

Zoiets? Ik weet precies wat voor types het zijn, een aantal vriendinnen-van-vriendinnen van mij zijn ook zo.

Ik denk dat je hier een goede omschrijving hebt!

Ehm.......kun je ff wat voor me regelen met 1 van die vriendinnen van je vriendinnen?

vrijdag 21 februari 2003 @ 15:16:19 #50
    407 Hik
    La vida es un carnaval
    pi_8631105
    Ryan3, ik ben toch benieuwd naar de context van de term "leuk meisje". Was het 12 jaar geleden niet toevallig je moeder die zei: "Ryan3, wanneer neem jij nou eens een leuk meisje mee naar huis?" ? Want in dat geval zou je natuurlijk aan je moeder moeten vragen wat nou een leuk meisje is...

Anyway, ik denk niet dat ik het ben... Het klinkt ook een beetje als een jeukterm eigenlijk, net zoiets als een "hippe broek" (ook iets dat je moeder zou zeggen).

Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')