abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8626290
Dus niet wie, maar wat zijn "leuke" meisjes....?

Ik hoorde die term onlangs weer. Lange tijd niet gehoord, misschien wel 12 jaar niet. Het "leuke" meisje is, leerde ik toen, een fenomeen. D.w.z. alle meisjes willen "leuke" meisjes zijn en dat luistert op 1 of andere manier erg nauw. Als een mesje denkt dat zij niet "leuk" gevonden wordt dan is dat een hele afknapper... Het gekke is dat vooral meisjes zelf degenen zijn die messcherp waarnemen of een meisje al dan niet "leuk" is en of ze zelf al dan niet aan de voorwaarden voldoen, begreep ik toen.

Min of meer kan ik me er iets bij voorstellen. Zoiets als een "spontane meid" lijkt het me te zijn, maar dan iets ondefinieerbaars meer. Ikzelf vermoed dat ik idd zo'n 12 jaar geleden een "leuk" meisje ben tegengekomen. Echt zeker weten doe ik het niet. Het meisje was toen 17 en vers van de MAVO of HAVO en was echt, volgens mij, een standaard "leuk" meisje. Sedertdien ben ik geen "leuk" meisje meer tegengekomen, als je het mij vraagt...

Vraag is: is het idd een aparte categorie en kunnen jullie ongeveer omschrijven wat een "leuk" meisje is...?

I´m back.
  vrijdag 21 februari 2003 @ 11:48:13 #2
29063 Bellerophon
Persona non grata
pi_8626336
mijn vriendin, das een leuk meisje
[b]PSN:[/b] Bellerophon-
[b]Op vrijdag 31 oktober 2008 09:51 schreef Sgele het volgende:[/b] Klootzak :')
[b][i]Non est vivere sed valere vita est[/i][/b]
pi_8626394
dat is toch voor ieder1 anders
No1 ever really dies
pi_8626395
Ik vind een meisje leuk als :
  • Ze een leuk koppie heeft
  • Spontaal is en zeker niet arrogant!
  • Humor heeft
  • Mooie kont, dus geen bottenrekje of blubberaars
  • Lief is
  • pi_8626403
    ik ben een leuk meisje
    BlaBlaBla
    pi_8626416
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 11:50 schreef flat_erik het volgende:
  • Ze een leuk koppie heeft
  • Spontaal is en zeker niet arrogant!
  • Humor heeft
  • Mooie kont, dus geen bottenrekje of blubberaars
  • Lief is

• maar ja ...hier ben ik het wel mee eens
    No1 ever really dies
    pi_8626419
    meisjes die geen Breezah drinken en eens net NIET met de mode meedoen.
      vrijdag 21 februari 2003 @ 11:51:30 #8
    13921 BdR
    nu ook in ultra-lowres!
    pi_8626426
    [lomp]
    is de leukheid van een meisje is niet rechtevenredig aan de omvang van dr tieten?
    [/lomp]
    tv not rot brain..
    Life is something to do when you can't get to sleep..
    The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
    pi_8626432
    Is een leuk meisje niet een meisje dat populair is, zich goed kleed, een vriendje heeft (de populairste jongen) Maar ook weer geen breezer meisje... licht alternatief, zodat ze osms wat kan schoppen, en haar vriendinnen die haar daarom bewonderen... dat soort meisjes?

(vind ik meestal geen leuke meisjes, maar oke)

sub/
      vrijdag 21 februari 2003 @ 11:51:53 #10
    38344 knokkels
    Radio49 voor je kanus! O+
    pi_8626440
    Ik vind het begrip "leuk meisje" heel moeilijk, temeer omdat het een subjectief onderwerp is.
    Voorbeeld..
    Ik val op uitstraling en innerlijk.. meer dan uiterlijk..
    Dus een niet zo aantrekkelijk meisje, maar die wel gezellig is, en waar ik leuk mee kan praten, en zij ook met mij, daar zou ik veeel eerder iets mee kunnen beginnen dan met een vreselijk lekker ding, die een slechte uistraling heeft.

(ik weet het.. enigzins zwartwit geschetst, maar de essentie is toch wel redelijk duidelijk hoop ik.......)

Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
    Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
      vrijdag 21 februari 2003 @ 11:52:42 #11
    14612 _GdR_
    3.1415926536
    pi_8626467
    Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
    pi_8626472
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 11:50 schreef piepo het volgende:
    dat is toch voor ieder1 anders
    Dat zou je denken en toch is dat niet zo. het heeft met uiterlijk, innerlijk en de wisselwerking met de omgeving te maken, begreep ik altijd... En voor meisjes is het een soort status om "leuk" meisje gevonden te worden c.q. te zijn...
    I´m back.
    pi_8626523
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 11:50 schreef MarjoleinA het volgende:
    ik ben een leuk meisje
    Oja, meisjes met een hoog eigendunk gehalte vallen bij mij ook niet zo in de smaak!
    pi_8626530
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 11:51 schreef mantamanta het volgende:
    Is een leuk meisje niet een meisje dat populair is, zich goed kleed, een vriendje heeft (de populairste jongen) Maar ook weer geen breezer meisje... licht alternatief, zodat ze osms wat kan schoppen, en haar vriendinnen die haar daarom bewonderen... dat soort meisjes?

(vind ik meestal geen leuke meisjes, maar oke)

Zoiets maar hoeft niet het populairste ventje als vriendje te hebben volgens mij. Dat "leuke" meisje dat ik 12 jaar geleden ontmoette had bijv. geen vriendje...
    I´m back.
    pi_8626552
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 11:52 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zou je denken en toch is dat niet zo. het heeft met uiterlijk, innerlijk en de wisselwerking met de omgeving te maken, begreep ik altijd... En voor meisjes is het een soort status om "leuk" meisje gevonden te worden c.q. te zijn...

Onzin.. je bent wie je bent.
    En leuk is voor iedereen weer anders. Valt gewoon niet over te discusieren dus.
      vrijdag 21 februari 2003 @ 11:55:43 #16
    25162 LLCoolR
    This is a love song...
    pi_8626556
    quote:
    ik ben een leuk meisje
    Ok dan zijn we er uit!

Ik denk dat ik me aansluit bij deze:

quote:

Ze een leuk koppie heeft
    Spontaal is en zeker niet arrogant!
    Humor heeft
    Mooie kont, dus geen bottenrekje of blubberaars
    Lief is

Alleen wil ik dan 'mooie kont, dus geen bottenrekje of blubberaars' vervangen door: mooi figuurtje!

[Dit bericht is gewijzigd door LLCoolR op 21-02-2003 11:58]

I believe in Heaven, I hope you understand...
    pi_8626599
    Ben zelf geloof ik trouwens wel een leuk meisje. Al heb ik niet erg veel vriendinnen, dus mischien juist wel niet, aangezien zij mij die status zouden moeten bezorgen.
    Ik weet dat erg veel van mijn vrienden me een tof wijf vinden.
    Een beetje gek, inteliggent, durft wel dingen, humor, origineel, eigen mening, soms heerlijk kind. Dat zijn in ieder geval eigenschappen die mijn vriendinen me toedichten.
    Soms als ik aan het werk ben (Horeca uzb) overvalt mij het gekke gevoel dat ik zelfs een beetje populair kan izjn. In mijn werk zie ik allemaal mensen kort, en bondig, omdat je hard met ze moet werken. Vaak luisterd dan iedereen naar mijn grapjes en opmerkingen. En ze lachen er nog om ook... GEweldig vind ik dat!
    Verder denken ze vaka dat ik alles weet, en vragen ze dus van alles aan me... terwwijl ik daar vaak ook voor het eerst werk. meestal geef ik dan met logisch denken een goede oplossing. Wat zij weer geweldig vinden.
    IK weet het niet? valt deze omschrijving onder leuk meisje?
    sub/
    pi_8626604
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 11:55 schreef LLCoolR het volgende:

[..]

Ok dan zijn we er uit!

Ik denk dat ik me aansluit bij deze:
    [..]

Alleen wil ik dan 'mooie kont, dus geen bottenrekje of blubberaars vervangen door: mooi figuurtje!

pi_8626606
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 11:55 schreef Mordreth het volgende:

[..]

Onzin.. je bent wie je bent.
    En leuk is voor iedereen weer anders. Valt gewoon niet over te discusieren dus.

Dat zeg ik, dat dacht ik ook. Lijkt me ook logisch. Maar bij meisjes ligt dat niet zo. Althans 12 jaar geleden. Heb ik toen ook nog eens een artikeltje ergens over gelezen trouwens... Laatst hoorde ik de term weer gebruikt worden...
    I´m back.
    pi_8626647
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 11:57 schreef mantamanta het volgende:
    Ben zelf geloof ik trouwens wel een leuk meisje. Al heb ik niet erg veel vriendinnen, dus mischien juist wel niet, aangezien zij mij die status zouden moeten bezorgen.
    Ik weet dat erg veel van mijn vrienden me een tof wijf vinden.
    Een beetje gek, inteliggent, durft wel dingen, humor, origineel, eigen mening, soms heerlijk kind. Dat zijn in ieder geval eigenschappen die mijn vriendinen me toedichten.
    Soms als ik aan het werk ben (Horeca uzb) overvalt mij het gekke gevoel dat ik zelfs een beetje populair kan izjn. In mijn werk zie ik allemaal mensen kort, en bondig, omdat je hard met ze moet werken. Vaak luisterd dan iedereen naar mijn grapjes en opmerkingen. En ze lachen er nog om ook... GEweldig vind ik dat!
    Verder denken ze vaka dat ik alles weet, en vragen ze dus van alles aan me... terwwijl ik daar vaak ook voor het eerst werk. meestal geef ik dan met logisch denken een goede oplossing. Wat zij weer geweldig vinden.
    IK weet het niet? valt deze omschrijving onder leuk meisje?
    Zou best kunnen. Grapjes maken hoort er zeker ook wel bij...
    I´m back.
    pi_8626667
    zie je een duidelijk verschil tussen populair en leuk? en zo jha.. hoe zie je dat?
    sub/
    pi_8626684
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 11:57 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat zeg ik, dat dacht ik ook. Lijkt me ook logisch. Maar bij meisjes ligt dat niet zo. Althans 12 jaar geleden. Heb ik toen ook nog eens een artikeltje ergens over gelezen trouwens... Laatst hoorde ik de term weer gebruikt worden...

iedereen heeft toch een eigen smaak ..hoewel veel mannen blond, slank en dikke tieten wel 'leuke meisjes' vinden
    No1 ever really dies
    pi_8626690
    Vraag is ook: worden "leuke" meisjes altijd ook "leuke" vrouwen of zijn er ook "leuke" vrouwen die vroeger geen "leuk" meisje waren...?
    I´m back.
      vrijdag 21 februari 2003 @ 12:03:29 #24
    22794 Enchanter
    Right you are Ken!!!
    pi_8626744
    quote:
    ik ben een leuk meisje
    ff fotootje gekeken en ik moet zeggen

neuken ?

Ik ben inmiddels overleden
    pi_8626748
    quote:
    Op vrijdag 21 februari 2003 12:00 schreef mantamanta het volgende:
    zie je een duidelijk verschil tussen populair en leuk? en zo jha.. hoe zie je dat?
    Ikzelf vind het moeilijk om hier correct antwoord op te geven. Maar onder meisjes worden dit soort dingen wel haarfijn afgebakend, dacht ik. Populair kan bijv. weer omslaan in sletterig gedrag en dan ben je dus zeker niet meer een "leuk" meisje... Ligt er misschien aan of je als meisje duidelijk zelf solliciteert naar die populariteit, vermoed ik, of dat het je, zonder er iets aan te doen, overvalt...
    I´m back.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')