Het zijn ook dezelfde mensen die Powned of ON kijken en denken "dit is de mening van Nederland/Nederlander"quote:Op zondag 16 maart 2025 14:16 schreef probeer het volgende:
[..]
Mjah dit topic zit weer vol met huilers die in hun eigen jeugd heus niet zelf op zoek waren gegaan, volledig bewust van het risico op een gevecht (en daar wellicht zelfs op uit zijn om 'ze een lesje te leren').
Maar als een stel volwassenen een knokploeg op willen richten omdat ze de dieven zo beu zijn, dan is er niets anders dan begrip onder het mom van 'dat krijg je er van als je steelt, want de politie doet toch niets'.
Maar als je gasten zich misdragen gooi je ze eruit en je kinderen niet. Wij zijn de NL familie. Wil je daarbij horen? Dan verwachten we goed gedrag, eigen hand ophouden en participatie.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:17 schreef probeer het volgende:
[..]
Ik houd mijn gezin aan hogere standaarden dan mijn gasten.
Knap werk wel Scorpie. Een constatering op basis van geen informatie (zie onderbuik).quote:Op zondag 16 maart 2025 14:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is simpelweg een constatering, of de fatbikes zijn gekocht van belastinggeld wat jij en ik ophoesten of ze zijn gejat van hardwerkende Nederlanders door deze arme doch criminele AMA’s. Daar is zelfs door jouw deugdbuikje geen speld tussen te krijgen
Wtf doe je dan hier en niet bij die familieleden?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:28 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Knap werk wel Scorpie. Een constatering op basis van geen informatie (zie onderbuik).
Kan jij weerleggen dat deze fatbikes niet gekocht zijn van geld? Dus elke asielzoeker met een smartphone moet deze of gestolen hebben of is betaalt uit belastinggeld? Wat als familieleden vanuit het buitenland geld overmaken?
Toevallig ken ik er een paar die in de bouw werken. Zou jij ook eens moeten overwegen.
Is geen familie. Lees mijn eerdere posts.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:29 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wtf doe je dan hier en niet bij die familieleden?
Welja joh, over onderbuikjes gesproken, nu worden AMA’s gefinancierd uit het buitenlandquote:Op zondag 16 maart 2025 14:28 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Knap werk wel Scorpie. Een constatering op basis van geen informatie (zie onderbuik).
Kan jij weerleggen dat deze fatbikes niet gekocht zijn van geld? Dus elke asielzoeker met een smartphone moet deze of gestolen hebben of is betaalt uit belastinggeld? Wat als familieleden vanuit het buitenland geld overmaken?
Toevallig ken ik er een paar die in de bouw werken. Zou jij ook eens moeten overwegen.
Wat als familieleden geld overmaken staat in je post.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:30 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Is geen familie. Lees mijn eerdere posts.
Oei, Origami loopt nu vast. Op naar het Feedback topic!quote:Op zondag 16 maart 2025 14:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat als familieleden geld overmaken staat in je post.
Ja. Dat gebeurt vaker. Collega's sturen bijv geld naar het buitenland naar familieleden.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:31 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat als familieleden geld overmaken staat in je post.
Nee ik ben Klopkoek niet zoals je al vaker stelt.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:31 schreef Scorpie het volgende:
Hoog tijd dat je weer naar Feedback rent en daar je afscheid van deze kloon weer aankondigt.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 15:02 schreef Scorpie het volgende:
Altijd al geweten dat Klopkoek sorry Origami stiekem een Noord Koreaanse dictatuur met dito censuursysteem aanhangt.
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee ik ben Klopkoek niet zoals je al vaker stelt.
Misschien moet je die grijze massa eens aanzetten in plaats van je gevoel te laten spreken.
[..]
Natuurlijk, AMA’s ontvangen geld van “collega’s uit het buitenland” zodat ze fatbikes kunnen kopen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:34 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja. Dat gebeurt vaker. Collega's sturen bijv geld naar het buitenland naar familieleden.
Maar nee ik doe dat niet.
Dat zeg je zelf Rich. Jij bent er in vele gevallen voorstander van dat men eigen rechter gaat spelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:13 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Dus? Wie zegt dat ik daar wel een voorstander van ben? Het zou niet nodig hoeven zijn als de overheid stelende asielzoekers er gewoon uitgooit.
[..]
quote:Op vrijdag 11 april 2014 19:00 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nee hoor. Wat er bij mensen zoals jij niet ingaat is dat er mensen zijn die het best ok vinden dat tuig wordt aangepakt. Als je bij een wietplantage gaat inbreken weet je dat je meestal niet bij een stel theedrinkertjes gaat inbreken. Je kan dan bij lui inbreken die je in een betonnen muurtje verwerken. Typisch gevalletje van "if you can't take the heat stay out of the kitchen". Heeft niks te maken met het feit dat het Marokkanen zijn. Maar genoeg fokkers die maar al te graag rechtse mensen van racisme beschuldigen want dat komt ze mooi uit.
quote:Op zaterdag 12 april 2014 09:28 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je kan de praktijken van de Hells Angels dan ook niet vergelijken met een wietkweker. En zelfs als de wietkweker een tuigkamper is, ben ik het alsnog met zijn beslissing eens. Hij beschermde zijn zaakjes gewoon. Zaakjes waar ander tuig dacht recht op te hebben, the easy way. Jammer voor hen dat ze een grotere vis tegenkwamen. Het is lekker makkelijk om weer te insinueren dat het men om afkomst gaat, geloof mij maar dat de meeste users incluis mijzelf het ook hadden goedgekeurd als er twee Nederlandse overvallers waren neergeschoten en twee Nederlandse inbrekers waren opgelost. Maar goed, het voelt natuurlijk wel goed om steevast een groep users het racisme hoekje in te drukken he?
quote:Op zaterdag 29 maart 2014 00:02 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ik ben zo blij dat ik mijn eigen moraal kan vormen. Daar heb ik het wetboekje niet voor nodig. Als je iemand met geweld overvalt, neem je bewust risico's. Jammer dan als je het leven laat
quote:Op zondag 20 oktober 2019 06:37 schreef Richestorags het volgende:
Dit gaat wel erg ver vind ik persoonlijk. Ik snap dat de beste man in the heat of the moment een paar klappen krijgt, maar dit? Dan spoor je zelf ook helemaal niet.
quote:Richestorags in NWS / Krakersbende breekt in en neemt bezit bewoond huis
Waarbij ik er nu al gif op kan innemen dat ze dan ineens met man en macht uitrukken en een voorbeeld gaan stellen.
Ze lijken altijd extra giftig te worden als iemand de gevolgen van hun eigen geklungel blootlegt door het zelf maar even op te lossen. Want hey, dat jij het met 5 vrienden en een honkbalknuppel wel voor elkaar krijgt en een heel ambtelijk monster niet, dat kan natuurlijk niet he.
quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:25 schreef Richestorags het volgende:
Bij zo'n "straf" is het niet meer dan normaal dat je eigen rechter gaat spelen. Krijg je je gerechtigheid niet via de rechtbank, haal je hem zelf wel.
quote:Op dinsdag 28 juli 2015 11:41 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Anders was die er met 40 uur schoffelen vanaf gekomen. Ik denk dit een meer blijvende indruk achterlaat.
quote:Op maandag 3 november 2014 16:18 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Wat een onzin. Weet jij wel wat een psychopaat is? Luister, het is tweeledig. Je kan geen Westers moralistisch gezever loslaten op een land dat nog een kastenstelsel kent, tot op het bot corrupte politie, eerwraak, stammenrechtspraak, het weggooien van meisjes omdat men de bruidschat niet wil betalen, waar als de Britten het niet tegenhielden men nog bruiden levend op de brandstapel zou gooien na het overlijden van de man. Een land waarin de onderklasse geen kans heeft op een eerlijke rechtszaak tegen een rijke apotheker.
Als je wil voorkomen dat mensen voor eigen rechter spelen, moet je de omstandigheden aanpassen. Weg met corruptie, weg met eercultuur om vrouwen heen, weg met het kastenstelsel. Zo niet, blijf je deze problemen houden omdat mensen zich niet gehoord voelen. Je kan niet verwachten dat mensen vertrouwen hebben in de wet als de omstandigheden totaal verschillen van een Westers land, laat staan hun eigen manier van denken.
quote:Op vrijdag 21 februari 2014 00:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar ik heb nog steeds nergens geweld gepropageerd. Moet ik andere woorden kiezen of moeten zij gewoon vragen wat ik dan bedoel ipv lezen met de wens is de vader van de gedachte. Wel typisch overigens dat je alleen mijn zogeheten drogredenen aanhaalt maar alle verdraaiingen en drogredenen van de andere kant negeert.
Overigens probeerde ik al tevergeefs aan xa1pt duidelijk te maken dat deze mensen daar niet over nadenken. Het zijn niet de lui van de plaatselijke debatvereniging he. Hij kijkt door zijn bril naar die lui en ziet een stel schreeuwerige tokkies. Hij veroordeelt ze omdat ze eigen rechter willen spelen e.d. Wat hij vergeet is dat deze mensen geen afwegingen maken op de manier waarop hij dat doet, noch veel inzicht hebben in welke gevolgen hun acties zullen hebben. Toch denken zij het juiste te doen, hun buurt beschermen, kinderen beschermen e.d.
Moet ik nog verder zoeken, met je vermeende afkeuring wanneer mensen (in dit geval zelfs louter een stel tieners) eigen rechter spelen?quote:Op maandag 17 maart 2014 08:36 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Nou ja inderdaad. Maar ik vind het niet gek dat mensen voor eigen rechter gaan spelen als je dit soort berichten leest. Kennelijk is de overheid stelselmatig niet in staat om voor haar eigen burgers een veilige en prettige woonomgeving te faciliteren.
Jij bent denk ik wel rijp voor de GGZ als je denkt dat alles nep is behalve je eigen waarheid.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Natuurlijk, AMA’s ontvangen geld van “collega’s uit het buitenland” zodat ze fatbikes kunnen kopen.
En het deugbuikje van Origamie pruttelt maar door met pure verzinsels
Gauw, ga klagen in Feedback dat je onheus bejegend wordtquote:Op zondag 16 maart 2025 14:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jij bent denk ik wel rijp voor de GGZ als je denkt dat alles nep is behalve je eigen waarheid.
Nooit gedaan. Volgens mij doel je op mijn topic van gisteren.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:44 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Gauw, ga klagen in Feedback dat je onheus bejegend wordt
Vertel anders nog een keer dat AMA’s geld krijgen van “familie” of “collega’s uit het buitenland” om fatbikes te kopen zonder enige vorm van bronvermelding, ik kan er nog steeds om lachen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nooit gedaan. Volgens mij doel je op mijn topic van gisteren.
Het is een feit dat dit forum achteruit gaat. En naar mijn mening is dat niet raar als er niet gemodereerd wordt en mensen half GGZ achtige posts maken op basis van geen feiten. De meeste mensen lopen weg als ze een gek op straat zien schreeuwen.
Zullen ze dit keer een wide angle shot laten zien van de fatbikes?quote:Op zondag 16 maart 2025 14:54 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Gelukkig is er vanavond weer een stukje emo-tv over hoe zielig deze jonge nep-vluchtelingen zijn.
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Vertel anders nog een keer dat AMA’s geld krijgen van “familie” of “collega’s uit het buitenland” om fatbikes te kopen zonder enige vorm van bronvermelding, ik kan er nog steeds om lachen.
quote:
quote:Het voormalige asielzoekerscentrum aan de Einsteindreef in Utrecht moet een nieuwe bestemming krijgen. Momenteel bevinden zich 107 woningen in het pand maar er wordt onderzocht of dit kan worden uitgebreid en ook of er bedrijven kunnen komen.
Ahhh we gaan op de anekdotische toer, dan weet je zeker dat iemand volledig uit zijn nek lult.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
https://www.duic.nl/wonen(...)eindreef-in-utrecht/
quote:Op zondag 16 maart 2025 14:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ahhh we gaan op de anekdotische toer, dan weet je zeker dat iemand volledig uit zijn nek lult.
Geen bron anders dan je eigen duim eigen ervaring dus?
Mouwen opstropen en aanpakken en de leefomgeving schoon maken en houden is zeker teveel moeite voor die nep-vluchtelingen.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:54 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
Gelukkig is er vanavond weer een stukje emo-tv over hoe zielig deze jonge nep-vluchtelingen zijn.
Niet inconsequent met mijn standpunt "het zou niet nodig hoeven zijn als de overheid hun werk doet". Sterker nog, dat staat in alle posts benadruktquote:Op zondag 16 maart 2025 14:43 schreef probeer het volgende:
[..]
Dat zeg je zelf Rich. Jij bent er in vele gevallen voorstander van dat men eigen rechter gaat spelen.
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Moet ik nog verder zoeken, met je vermeende afkeuring wanneer mensen (in dit geval zelfs louter een stel tieners) eigen rechter spelen?
![]()
Heb je dat onderzoek waaruit blijkt dat er een half miljoen woningen leeg staat nu inmiddels al gevonden? Je blijft het zeggen, dus nu wordt het echt tijd voor een linkje.quote:Op zondag 16 maart 2025 14:01 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dit land is helemaal niet vol. Dat heet gewoon marktwerking. Beter nog FTM heeft ooit onderzoek gedaan waaruit blijkt dat er een half miljoen woningen in Nederland leeg staan.
Maar goed iets met eigen Nederlanders eerst. En vervolgens stemmen op partijen die het liefst alle basis voorzieningen willen afschaffen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |