Pootje is een geboren entertainer, dat zag je gisteren maar weer eens toen hij zijn Voldemort act liet zienquote:
Ok heeft niks met deze challenge te maken maar ik heb wel gestemd.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja meest memorabele momenten van dit seizoen
Dat zei ik ook nietquote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ok heeft niks met deze challenge te maken maar ik heb wel gestemd.
uur om de act te bedenken, dan mogen ze doorgeven wat ze nodig hebben geloof ikquote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
BB zei toch uur de tijd? of hoorde ik dat fout
Dit is al een act op zich deze besprekingquote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef Dotteke het volgende:
Mooi om te zien hoe leuk Jane en Jordy het nu hebben en hoe ze het samen doen
Heb ik niet gezien helaas... dan ben ik benieuwd met wat voor act bij komt..quote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Pootje is een geboren entertainer, dat zag je gisteren maar weer eens toen hij zijn Voldemort act liet zien![]()
![]()
Nee dat is de verwarring. Daarom vroeg ik nu al want dat zou nogal vreemd zijn op voorhand en niet eerlijk maar dat is gelukkig niet zo.quote:
zie svquote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Uur om te verzinnen wat te doen, dan vertellen aan BB en vertellen wat ze nodig hebben.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ja om te beslissen dacht ikquote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jup dat dus.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Uur om te verzinnen wat te doen, dan vertellen aan BB en vertellen wat ze nodig hebben.
Ja om een act te bedenken en de benodigdheden door te geven...quote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef rinardo het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |