gelukkig maarquote:Op zondag 16 maart 2025 10:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geeft niet, we accepteren je hier volledig
Ok, bedankt.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
tis met twee puntjes op die i
dat maakt het helemaal een L
quote:
Die gele van de gerecycelde bloemkool van je oma.quote:
Uhm, wist je al dat jij altijd eet?quote:Op zondag 16 maart 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm.. wisten jullie al dat ik aan het eten ben?
Tien uur geweestquote:Op zondag 16 maart 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
quote:
quote:
Entrecote?quote:Op zondag 16 maart 2025 10:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eieren met SPEKquote:
Kan ik ook wel eens maken, heb kwekverse eitjes in huis maar geen spek.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eieren met SPEK
Want dat eet ik blijkbaar ook elke dag, volgens hier
Maar ffquote:Op zondag 16 maart 2025 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan ik ook wel eens maken, heb kwekverse eitjes in huis maar geen spek.
Wel een bijna bangmakende homp biefstuk van 500 gram
Wat beter gezocht en spek gevondenquote:Op zondag 16 maart 2025 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar ff
HOEZO HEB JIJ GEEN SPEK IN HUIS?
!!!
Dat met die biefstuk doe je wel goed, want het oog wil ook wat
besloten is om opnieuw op te bouwen, onderhoud was duurderquote:Op zondag 16 maart 2025 10:01 schreef Recce het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klinkt redelijk verdacht.
xD Goed zoquote:Op zondag 16 maart 2025 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat beter gezocht en spek gevonden
In mijn derde koelkast, vol gevacumeerd spul.quote:Op zondag 16 maart 2025 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
xD Goed zo
Was zeker verstopt en bang om opgegeten te worden ?
Je bent zelf vol geëvacueerdquote:Op zondag 16 maart 2025 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In mijn derde koelkast, vol gevacumeerd spul.
Hulshof?quote:Op zondag 16 maart 2025 10:28 schreef mschol het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)aar-weg-uit-den-haag
ik wist volgens mij wel dat er iets van een soort winkel zat.. maar voor mij was het tegelijkertijd ook gewoon "het stadhuis"
Ik denk dat dat inmiddels wel iets duidelijker is.quote:De toren was al dicht voor onderhoud. "Maar de werkzaamheden waren nog niet begonnen", zegt de woordvoerder van de Veiligheidsregio. Het is niet duidelijk wat voor onderhoud er moest worden verricht.
Oh, daar was dus een winkelquote:Op zondag 16 maart 2025 10:28 schreef mschol het volgende:
https://www.omroepwest.nl(...)aar-weg-uit-den-haag
ik wist volgens mij wel dat er iets van een soort winkel zat.. maar voor mij was het tegelijkertijd ook gewoon "het stadhuis"
Dynamiet vervangen?quote:Op zondag 16 maart 2025 10:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik denk dat dat inmiddels wel iets duidelijker is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |