SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ja zou ik doen. Woensdag wordt het weer lekker.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh…. Dan bedenk ik wat anders om te doen.![]()
Dan ga ik tekenen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:52 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja zou ik doen. Woensdag wordt het weer lekker.
En woensdag fietsenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Kun je een foto maken van het huis dat je hebt getekend?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:53 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Dan ga ik tekenen.
En woensdag fietsen
Ben wel benieuwd eigenlijk![]()
Welke had jij?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik zeg het niet vaak maar KUT TT!!!
Had een veel betere![]()
Als het af is jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Kun je een foto maken van het huis dat je hebt getekend?
Ben wel benieuwd eigenlijk
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Tof!quote:
Teken je al lang?
Ik wou dat ik kon tekenen. Heb ooit een kerel zo super mooi zien tekenen he, echt ongelooflijk.![]()
Ik dacht aan "waar we allemaal kut roepen"... Maar ja, topic kaaps hier schier en inslag. Allemaal kutquote:
Lach met een schone bips![]()
Best wel jaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Tof!
Teken je al lang?
Ik wou dat ik kon tekenen. Heb ooit een kerel zo super mooi zien tekenen he, echt ongelooflijk.
Tekenen kan je leren.![]()
Maar er zijn altijd mega talenten jaWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Lekker kut roepen en boeren.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik dacht aan "waar we allemaal kut roepen"... Maar ja, topic kaaps hier schier en inslag. Allemaal kutWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Als ik een tokkie was zou ik het doenquote:
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ff lekker ruften ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik een tokkie was zou ik het doenLach met een schone bips![]()
Ongegeneerdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Oeh dat boeren is wel een goeie ja.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja en dan even je bil opzij trekken met een handquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja maar wat ik heb geleerd is dat je maar 1 ding in je leven ECHT goed kunt doen. Dus ik hou het bij nerd dingetjes. Programmeren en zo.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Best wel ja
Tekenen kan je leren.![]()
Maar er zijn altijd mega talenten ja
Vond het wel altijd heel ontspannend en er kwam altijd wel iets tofs uit.![]()
Moet je daar een tokkie voor zijn?quote:I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
En dan vragen "hoorde iemand iets?"quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:58 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja en dan even je bil opzij trekken met een handLach met een schone bips![]()
"did somebody step on a duck?"quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:58 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En dan vragen "hoorde iemand iets?"I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan![]()
Oh? Weet niet. Ik hou dat niet bijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:58 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja maar wat ik heb geleerd is dat je maar 1 ding in je leven ECHT goed kunt doen. Dus ik hou het bij nerd dingetjes. Programmeren en zo.
Vond het wel altijd heel ontspannend en er kwam altijd wel iets tofs uit.
Ja, het is ook voornamelijk ontspanning.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Laten we wel en duidelijk zijn, ik heb nooit of te nimmer iemand voor tokkie uitgemaaktquote:
Ik doe dat al en ik ben helemaal geen tokkiequote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Als ik een tokkie was zou ik het doenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Heb het ook niet over jou maar over dat als ik het zou doen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik doe dat al en ik ben helemaal geen tokkie
Ja dan is het lekker en leuk om te doen tochquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Oh? Weet niet. Ik hou dat niet bij
Ja, het is ook voornamelijk ontspanning.![]()
![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:00 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dan is het lekker en leuk om te doen tochWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Wat houdt je tegenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:00 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb het ook niet over jou maar over dat als ik het zou doen.Uw ADH vitamine Worst
M’n fatsoen en principes.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Mijn vriendin slaat me als ik doe onder de dekens, maar als zij doet dan gaat ze geniepig lachen. #fartsundertheblanketsLach met een schone bips![]()
Het ging om de combinatie hè. Vloeken/kut roepen en scheten laten en/of boeren.
Ah neequote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:03 schreef KoningWouter het volgende:
Sint zijn we kwijt voor vanavond denk ikWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
De discman ligt tegenwoordig in het museum
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nee niet?!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
De discman ligt tegenwoordig in het museumWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik vind dat alles een beetje vulgairquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:03 schreef Moeraskat het volgende:
Iedereen schijt
Iedereen pist
Iedereen doet shit
Gewoon doorgaan, genieten!![]()
Het is de nuance erinquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:03 schreef Moeraskat het volgende:
Klopt. Maar dat kan ook op een normale manierquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:04 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik vind dat alles een beetje vulgair
Iedereen schijt
Iedereen pist
Iedereen doet shit
Gewoon doorgaan, genieten!
Jammerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja heb hem een uur geleden een appje gestuurd, maar hij ligt wss te pitten of zo.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Een DD-1EX Data Discman bevindt zich in de permanente collectie van het Victoria and Albert Museum en wordt momenteel tentoongesteld in de 20th Century Gallery van het V&A. Dit vroege model had niet de mogelijkheid om geluid af te spelen. [ 4 ]quote:
Welhttps://en.m.wikipedia.or(...)n%201992%20or%201993.
F.K.A. SuperwormJim![]()
Pohhhquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:06 schreef SwJ het volgende:
[..]
Een DD-1EX Data Discman bevindt zich in de permanente collectie van het Victoria and Albert Museum en wordt momenteel tentoongesteld in de 20th Century Gallery van het V&A. Dit vroege model had niet de mogelijkheid om geluid af te spelen. [ 4 ]
Welhttps://en.m.wikipedia.or(...)n%201992%20or%201993.
Maar wat leuk is aan scheetjes dan weer, ik laat een goeie en krijg klappen. Zij laat een kleine geniepige stinkerd en lacht zich helemaal de tering. Dat is ook wel cutequote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Maar wat leuk is aan scheetjes dan weer, ik laat een goeie en krijg klappen. Zij laat een kleine geniepige stinkerd en lacht zich helemaal de tering. Dat is ook wel cute
We zijn echt niet meer hip.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De veertig komt eraan brrThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wil er niet aan denkenWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ze trekt dus inderdaad het dekbed over mijn hoofd als ze dat doet. En lacht zich helemaal kapot ik met suffe kopquote:
Eng he binnen 3 en een halfjaar jaar ben ik ook aan de beurtquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Haha arme eind dertigers hier
Gelukkig heb ik die magische grens al achter me gelaten
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Omaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Gelukkig heb ik die magische grens al achter me gelatenLach met een schone bips![]()
Hoe voelde datquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:11 schreef MizzezAmy het volgende:
Gelukkig heb ik die magische grens al achter me gelatenUw ADH vitamine Worst
raarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:11 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kom bij site terecht met inlog“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
ahh, koeziekoez broekiequote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:13 schreef hemarookworst het volgende:
Ik schuif ook bijna richting midden dertig
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Vraag Iwaniusquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb een like van @:Dr.Mikey gekregen.... Waar is de champagne?Uw ADH vitamine Worst
Altijd 90’s kid van 88 hier.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb een paar flessen in mijn koelkast.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:14 schreef loveyoulongtime het volgende:
Ik heb een like van @:Dr.Mikey gekregen.... Waar is de champagne?I'm surrounded by morons!
Zekerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Jonkie toch, maar wel goed decennium
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Kleutertjequote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:17 schreef hemarookworst het volgende:
Ik rond opheffing Sovjet Unie geborenLach met een schone bips![]()
Ik ook eerlijk gezegd, krijg die ieder jaar rond kerst en oud en nieuw. Gewone Moet & Chandon. Smaakt wel, maar is niet echt iets wat je drinkt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb een paar flessen in mijn koelkast.Lach met een schone bips![]()
Moet vind ik niet zo lekker. Heb nu Henriot koud liggen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ook eerlijk gezegd, krijg die ieder jaar rond kerst en oud en nieuw. Gewone Moet & Chandon. Smaakt wel, maar is niet echt iets wat je drinkt.I'm surrounded by morons!
Ben gewoon echt niet toe aan die 40Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook nietquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is ook de reden dat ze nog in de koelkast liggen, na een sloot bier om te proosten zijn ze prima. Maar andersquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Moet vind ik niet zo lekker. Heb nu Henriot koud liggen.
Maar je mag nog -2 doen ivm corona jaren die tellen niet meequote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Nee joh straks breek je je broze botten nogquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben ouder, vechten achter de gymzaal?Uw ADH vitamine Worst
Heb er niets van gevoeld! Maar was ook een rare tijd toen voor mij, vader lag weken ervoor in het ziekenhuis voor een spoedoperatie aan zn hart en ik zorgde voor mn moeder, dus was wel met andere dingen bezig dan mn leeftijd.quote:
En ik zie er natuurlijk geen dag ouder dan 39 uit, dat helpt ook wel
Niet waar, ik ben niet geprikt en zeggen ze dat ik daarom 4 jaar eerder dood ga.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar je mag nog -2 doen ivm corona jaren die tellen niet mee
Nog even niet hoorquote:
Eigen schuldquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet waar, ik ben niet geprikt en zeggen ze dat ik daarom 4 jaar eerder dood ga.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
David KoreshThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heeft me juist twee jaar extra veroudering gebrachtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:22 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Maar je mag nog -2 doen ivm corona jaren die tellen niet meeUw ADH vitamine Worst
Hoef je iig niet tegen je 100ste verjaardag op te zien, dan ben je pas echt oud!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet waar, ik ben niet geprikt en zeggen ze dat ik daarom 4 jaar eerder dood ga.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Meiske, jij ziet eruit als een 20 jarige hindequote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Heb er niets van gevoeld! Maar was ook een rare tijd toen voor mij, vader lag weken ervoor in het ziekenhuis voor een spoedoperatie aan zn hart en ik zorgde voor mn moeder, dus was wel met andere dingen bezig dan mn leeftijd.
En ik zie er natuurlijk geen dag ouder dan 39 uit, dat helpt ook wel![]()
En kut ja van de rest, ik zat er beetje net zo in hier toen.Lach met een schone bips![]()
Oh. Ik ben laatst nog 25 geschatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Heeft me juist twee jaar extra veroudering gebracht
Soms wel. Soms nietquote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Haha ja, een lekker stevige hinde welquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:24 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Meiske, jij ziet eruit als een 20 jarige hinde![]()
En kut ja van de rest, ik zat er beetje net zo in hier toen.
Ach ja, mooie afleiding.
Dit jaar 42, mooie leeftijd
Juni dit jaar 22 ik.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, een lekker stevige hinde wel
Ach ja, mooie afleiding.
Dit jaar 42, mooie leeftijdLach met een schone bips![]()
Omdat het vaak ook mega irritant is omdat mensen een andere houding aannemen.quote:
En omdat ik er moedeloos van word dat zo’n snotneus van de AH blijft vragen om m’n IDWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Oh begin juni? Vier je het aan de andere kant vd wereld?quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh begin juni? Vier je het aan de andere kant vd wereld?
Ik heb geen familie meer hier eigenlijk, al mijn vrienden van hier zijn al daar en familie ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:28 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh begin juni? Vier je het aan de andere kant vd wereld?Lach met een schone bips![]()
Zit wat inquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:28 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Omdat het vaak ook mega irritant is omdat mensen een andere houding aannemen.
En omdat ik er moedeloos van word dat zo’n snotneus van de AH blijft vragen om m’n ID![]()
![]()
Groot gelijk danquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb geen familie meer hier eigenlijk, al mijn vrienden van hier zijn al daar en familie ook eigenlijk.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, eerst was het wel leuk. Tot het verschil te groot werd.quote:Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Hoeveel verjaardagen heb jij mogen vieren dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:32 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, eerst was het wel leuk. Tot het verschil te groot werd.![]()
Ja, en de liefdequote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:30 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik heb geen familie meer hier eigenlijk, al mijn vrienden van hier zijn al daar en familie ook eigenlijk.
Logisch dat je het daar viert, als je het überhaupt viert.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Moeilijke hebben tegen een provincie clubje
R.I.P DTS.![]()
Op een gegeven moment ben je zo oud dat een verjaardag niet meer iets is om te vieren?
KloptThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Verjaardagen zijn er altijd om te vieren. Leuk samenkomen met mensen die veel voor je betekenen
Kan natuurlijk op alle momenten wel, maar een verjaardag is wel zo'n moment!Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Ik vind verjaardagen altijd veel gedoeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
haha ja, klote paupersquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:43 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ook, tenzij ik door een fatbike word aangereden![]()
Het begint wel lastiger te worden met moeders hier. Maar kijk er wel naar uit. eerste 3 dagen fijn hotel geboekt en dan komen mijn ex en onze dochter ook voor paar dagen chill en dan vlieg ik weer doorquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:40 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, en de liefde
Logisch dat je het daar viert, als je het überhaupt viert.Kijk er echt naar uit, vooral ook mijn ex en dochter te zien. Dat is sinds Corona niet gebeurt.
ik ook niet. al dat geregel. vind het wel best.quote:
Jeuj jarig.
Net als oud en nieuw.
Zo lekker speciaal
2026!
Morgen BlauweBakAanStraatZetDag![]()
Ik vier het op m’n eigen manier
Ik hoop dat ik 80 word![]()
Mijn vader kreeg een tijd terug te horen "meneer als u nu niet stopt met roken heeft u door uw COPD nog een maand of 5"
Hij is toen 2 weken gestopt met roken, is aangekomen. Was toen bij een kennis en die bood hem een peuk aan en hij zei "oh joh, doe maar"
Heb nog geprobeerd met 'm te praten van joh, je gezondheid is belangrijk. En toen was het "joh, als het binnenkort is afgelopen vind ik het ook wel prima. Ik heb weinig vrienden en er is toch niks meer te beleven in dit land dus waarom zou ik het langer maken dan dat het nodig is"__!! Sja, dan ben ik ook wel uitgepraat
Niet dat onze band zo best is, maar toch. Die man amper de 70 zien halen is ook weer zoiets. Then again, als hij het wel prima vind. Dna is dat wat het is
Well, life can be a riot
Lastige situatieWat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ik ook, neem meestal de dag vrij en een gebakje (of 2quote:)
Op verjaardagen moet je ook altijd van die gesprekken aangaan die mij niet interesseren.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja ergens wel. Want je wil natuurlijk wel dat die man aan z'n gezondheid gaat werken en gaat doen wat ze tegen 'm zeggen.quote:
Aan de andere kant het is een man van 69 die al zijn hele leven stoicism is en signalen van z'n lijf negeert. Onze band is niet heel goed dus zelfs als ik met 'm praat over zoiets komt er niet iets heel erg logisch uit behalve wat ik dus net post.
Een van z'n broers is overleden door longklachten, 2 zussen van 'm ook, zijn vader ook. Dus het is iets wat in de familie zit aan die kant blijkbaar. Waarom dan niet denken "joh, ik ben pas 69 als ik er nog 10-15 jaar aan vast kan plakken ga ik dat doen" ? Waarom dan denken "ik heb 2 weken geprobeerd te stoppen met roken, maar het leven haal ik toch niet veel meer uit en het bied mij niet veel meer, en er is niks te beleven in dit land, dus ik vind het wel prima" ?Well, life can be a riot
Zit je ongemakkelijk in een kring en moet je aanhoren hoe Tante Ria de koffie bij de Kruidvat toch wel érg duur geworden vind terwijl Tante Leen vertelt over dat ze Tante Truus toch echt wel een lastige Tante vind en niet magquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:46 schreef Dr.Mikey het volgende:
Op verjaardagen moet je ook altijd van die gesprekken aangaan die mij niet interesseren.Pfoe.
Ik vind het wel fijn dat ik alleen de verjaardagen van m'n vader/moeder/mezelf en een aantal vrienden vier. Geen drama, geen gezeik. Geen geroddelWell, life can be a riot
och ik vermaak me er altijd wel, lekker blokjes kaas met een witte druif erop kanenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zit je ongemakkelijk in een kring en moet je aanhoren hoe Tante Ria de koffie bij de Kruidvat toch wel érg duur geworden vind terwijl Tante Leen vertelt over dat ze Tante Truus toch echt wel een lastige Tante vind en niet magPfoe
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:50 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
och ik vermaak me er altijd wel, lekker blokjes kaas met een witte druif erop kanen
Prikkertjes met Ham en Augurk.Well, life can be a riot
Zo iets ja en dat gelul over wat ze van de politiek vinden oa. Vind het meestal pas leuk als mensen aangeschoten zijn en het grootste deel al weg is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zit je ongemakkelijk in een kring en moet je aanhoren hoe Tante Ria de koffie bij de Kruidvat toch wel érg duur geworden vind terwijl Tante Leen vertelt over dat ze Tante Truus toch echt wel een lastige Tante vind en niet magPfoe
R.I.P DTS.![]()
Precies. Vaak zijn dat soort verjaardagen leuk als óf nog niet iedereen er is óf als al bijna iedereen weg is.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zo iets ja en dat gelul over wat ze van de politiek vinden oa. Vind het meestal pas leuk als mensen aangeschoten zijn en het grootste deel al weg is.
Al dat oeverloze gelul over wie wat doet en hoe iedereen zich voelt![]()
Ook heb je AL-TIJD van die mensen die geforceerd "GEFELICTEERD MET HUTJEKUTJE" bij IEDEREEN doen inclusief zo'n geforceerd handje of 3 zoenenGa weg.
Well, life can be a riot
LeukThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn vader viel dood neer 10 Januari 2018 geboren 1952.. Doe de rekensom. Mijn opa zijn vader, altijd in de mijnen gewerkt in Limburg, daarna nog in andere fabriek verf/lood vergiftiging opgelopen. Maar leefde door tot 86. Shit happens... Mijn moeder ook van 1952 ligt al 4 jaar op een bed.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:48 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Ja ergens wel. Want je wil natuurlijk wel dat die man aan z'n gezondheid gaat werken en gaat doen wat ze tegen 'm zeggen.
Aan de andere kant het is een man van 69 die al zijn hele leven stoicism is en signalen van z'n lijf negeert. Onze band is niet heel goed dus zelfs als ik met 'm praat over zoiets komt er niet iets heel erg logisch uit behalve wat ik dus net post.
Een van z'n broers is overleden door longklachten, 2 zussen van 'm ook, zijn vader ook. Dus het is iets wat in de familie zit aan die kant blijkbaar. Waarom dan niet denken "joh, ik ben pas 69 als ik er nog 10-15 jaar aan vast kan plakken ga ik dat doen" ? Waarom dan denken "ik heb 2 weken geprobeerd te stoppen met roken, maar het leven haal ik toch niet veel meer uit en het bied mij niet veel meer, en er is niks te beleven in dit land, dus ik vind het wel prima" ?Lach met een schone bips![]()
Kant van mijn vader heb ik geen contact mee op m'n vader na en een nicht vanwege een vrij dubieus verleden. Familie van mijn moeders kant spreek ik eigenlijk alleen haar broer nog van sinds haar vader is overleden. Verdere familie weinig tot geen contact mee.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:52 schreef KoningWouter het volgende:
Ik vind mijn familie wel leuk.
Nichtje krijgt een kindje binnenkort.Well, life can be a riot
Soms is het leven wat dat betreft onvoorspelbaarquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn vader viel dood neer 10 Januari 2018 geboren 1952.. Doe de rekensom. Mijn opa zijn vader, altijd in de mijnen gewerkt in Limburg, daarna nog in andere fabriek verf/lood vergiftiging opgelopen. Maar leefde door tot 86. Shit happens... Mijn moeder ook van 1952 ligt al 4 jaar op een bed.Well, life can be a riot
Ja familie van mijn vader heb ik ook niet vaak contact mee.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:53 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Kant van mijn vader heb ik geen contact mee op m'n vader na en een nicht vanwege een vrij dubieus verleden. Familie van mijn moeders kant spreek ik eigenlijk alleen haar broer nog van sinds haar vader is overleden. Verdere familie weinig tot geen contact mee.
De behoefte is er ook niet zo of zo.
Maar zijn wel leuke mensen![]()
![]()
Mijn pa heeft de 50 niet gehaald zijn broertje ook niet.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is kut, maar je moet doen met wat je wel hebt in het leven.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:54 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Soms is het leven wat dat betreft onvoorspelbaarLach met een schone bips![]()
Het zijn hier ook helemaal geen verkeerde mensen verder, als ik ze tegenkom zijn ze altijd vriendelijk. Ik hoef alleen die associatie nietquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja familie van mijn vader heb ik ook niet vaak contact mee.
Maar zijn wel leuke mensen
Well, life can be a riot
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het is kut, maar je moet doen met wat je wel hebt in het leven.![]()
![]()
Mijn vaders broertje was 46quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn pa heeft de 50 niet gehaald zijn broertje ook niet.Lach met een schone bips![]()
Jouw keuze, prima tochquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:55 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het zijn hier ook helemaal geen verkeerde mensen verder, als ik ze tegenkom zijn ze altijd vriendelijk. Ik hoef alleen die associatie niet![]()
![]()
Een van m'n vader z'n broers is 39 geworden (doodgeschoten na een ruzie) een andere broer is na alzheimer overleden op z'n 73e volgens mij? En wéér een andere broer aan COPD op z'n, volgens mij 68e.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn pa heeft de 50 niet gehaald zijn broertje ook niet.
Z'n vader was ook nog geen 70, z'n moeder volgens mij ook niet, 2 zussen ook ergens in de 50-60. En door longproblemen door het vele roken en doen. En dan krijgt 'ie zelf te horen joh rook ff wat minder want je hebt ook COPD en anders red je de kerst niet bij wijze van, en hij doet 't dan 2 weken en denkt "nah, ik ga weer roken want..."
Ik doe er toch echt alles aan om gezond te worden en daarna ook gewoon te blijven. Ik rook niet, geen drugs, drank is verwaarloosbaar. Zelfs ongezond eten is praktisch uit de roulatie. Heel sporadisch nog iets, en zelfs dan let ik op
Well, life can be a riot
Ik heb over 2 weken weer een verjaardag, met de voormalige schoonouders van mn zus er bij, heb echt helemaal niets met die mensen.
Zijn van die waar alles steeds beter en groter is en alles een competitie, heb jij iets dan hebben zij het ook, maar dan groter.
Ja super irritante lui inderdaad.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb over 2 weken weer een verjaardag, met de voormalige schoonouders van mn zus er bij, heb echt helemaal niets met die mensen.
Zijn van die waar alles steeds beter en groter is en alles een competitie, heb jij iets dan hebben zij het ook, maar dan groter.![]()
Oh getver. One-uppersquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn van die waar alles steeds beter en groter is en alles een competitie, heb jij iets dan hebben zij het ook, maar dan groter.
"ik heb een TV van 55 inch"
"Dat is mooi, die van mij is 56 inch"![]()
Well, life can be a riot
Goedzo geen anderhalve maaltijden voor een heel gezin meer.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:57 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Een van m'n vader z'n broers is 39 geworden (doodgeschoten na een ruzie) een andere broer is na alzheimer overleden op z'n 73e volgens mij? En wéér een andere broer aan COPD op z'n, volgens mij 68e.
Z'n vader was ook nog geen 70, z'n moeder volgens mij ook niet, 2 zussen ook ergens in de 50-60. En door longproblemen door het vele roken en doen. En dan krijgt 'ie zelf te horen joh rook ff wat minder want je hebt ook COPD en anders red je de kerst niet bij wijze van, en hij doet 't dan 2 weken en denkt "nah, ik ga weer roken want..."
Ik doe er toch echt alles aan om gezond te worden en daarna ook gewoon te blijven. Ik rook niet, geen drugs, drank is verwaarloosbaar. Zelfs ongezond eten is praktisch uit de roulatie. Heel sporadisch nog iets, en zelfs dan let ik opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet wel zeggen dat bij ons in de familie het iets familiars betrof qua kanker en ze die marker bij mijn vader gevonden hebben. Ik moet wel iedere 2 jaar terug komen om alles te laten onderzoeken. Broer en Zusje geven geen neuk en gaan niet. Maar diezelfde marker is in mijn bloed nog niet tegengekomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:54 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja familie van mijn vader heb ik ook niet vaak contact mee.
Maar zijn wel leuke mensenLach met een schone bips![]()
Als het maar geen plaat voor je kop isquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:59 schreef KoningWouter het volgende:
Heb nu toch wel een dikke plaat op staan zeg. Tering,Uw ADH vitamine Worst
Komen die mensen uit het oosten?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:58 schreef MizzezAmy het volgende:
Zijn van die waar alles steeds beter en groter is en alles een competitie, heb jij iets dan hebben zij het ook, maar dan groter.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het komt echt wel voor dat ik af en toe wat bestel.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Goedzo geen anderhalve maaltijden voor een heel gezin meer.
Eergisteren had ik Roti.
Vandaag had ik zelfgemaakte Chili Con Carne.
Maar ik let wel op de calorieen die ik eet, en ik heb een stappendoel waar ik mij netjes dagelijks aan hou.
Ooit op een dag leer ik het wel
Well, life can be a riot
Gelukkigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:59 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Moet wel zeggen dat bij ons in de familie het iets familiars betrof qua kanker en ze die marker bij mijn vader gevonden hebben. Ik moet wel iedere 2 jaar terug komen om alles te laten onderzoeken. Broer en Zusje geven geen neuk en gaan niet. Maar diezelfde marker is in mijn bloed nog niet tegengekomen.![]()
Het is een plaat op spotify hemaquote:Op zondag 16 maart 2025 00:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als het maar geen plaat voor je kop is![]()
Chili con carne lang niet op, op de een of andere manier maak ik dat altijd in de zomerquote:Op zondag 16 maart 2025 00:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het komt echt wel voor dat ik af en toe wat bestel.
Eergisteren had ik Roti.
Maar ik let wel op de calorieen die ik eet, en ik heb een stappendoel waar ik mij netjes dagelijks aan hou.
Ooit op een dag leer ik het welUw ADH vitamine Worst
Ja wou gewoon een woordgrap makenquote:Op zondag 16 maart 2025 00:01 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Het is een plaat op spotify hemaUw ADH vitamine Worst
Dat deed je dan ook uitstekendquote:Op zondag 16 maart 2025 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja wou gewoon een woordgrap maken![]()
![]()
Ik vind het meer een wintermaal.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Chili con carne lang niet op, op de een of andere manier maak ik dat altijd in de zomer
Maar heb het eigenlijk sinds mn studententijd niet meer gehad
Heerlijk af en toe een goed bord Chili.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Chili con carne lang niet op, op de een of andere manier maak ik dat altijd in de zomer
Hier zat veel in. Tomaat, prei, knoflook, ui, paprikaBeetje sambal en peper
Daarna watermeloen als toetje gegeten
Well, life can be a riot
Lekker en nog gezond ook die bonen en groentenquote:Op zondag 16 maart 2025 00:03 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Heerlijk af en toe een goed bord Chili.
Hier zat veel in. Tomaat, prei, knoflook, ui, paprikaBeetje sambal en peper
Daarna watermeloen als toetje gegeten
Uw ADH vitamine Worst
En dat terwijl het echt heel makkelijk te maken is en verhouding nog best goedkoop is.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het meer een wintermaal.
Maar heb het eigenlijk sinds mn studententijd niet meer gehad
En het is ideaal prepvoedsel![]()
Je maakt een shitload voor een tientje/vijftien euro, en hebt 5 porties voor in de vriezer over.Well, life can be a riot
Bestellen is niet erg al is het wel duur tegenwoordig, Zag toevallig gisteren nog een oud er is een acties bij domino’s filmpje van je voorbijkomen komen waar in die keten 3 25cm pizza’s halen twee betalen actie heeft en je er drie voor jezelf besteld dat kreeg ik vroeger knetter stoned van de amnezia haze nog niet op.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:00 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het komt echt wel voor dat ik af en toe wat bestel.
Eergisteren had ik Roti.
Ooit op een dag leer ik het welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die fucking dopjes op de flessen ook he
Outdoor Airco in Qatar maar wij moeten wel dopje op de fles inleveren. Wat een onzin die klimaat shit.![]()
Absoluut.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker en nog gezond ook die bonen en groenten
Gewoon bruine bonen erbij
Maar ben sowieso de laatste tijd van de bonen.
Doe een pot bonen + wat vlees/vis en groenten en ben wel set.
Eet amper pasta of aardappels
(Al mis ik het soms wel om gewoon lekker een bord Macaroni naar binnen te schuiven zonder schaamte)Well, life can be a riot
Sloppy Joe's maken van left over Chili con Carnequote:Op zondag 16 maart 2025 00:03 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het meer een wintermaal.
Maar heb het eigenlijk sinds mn studententijd niet meer gehadTyf er alles bij in en vooral veel kaas en gehakt en dan tussen broodje nomnomnom
Trio saté en grote kippeling of subway broodjes vond ik heerlijke stoner food vroeger eerste een dikke draaien paar flinke hijzen en dan lekker vreten.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mensen die er nog in meegaan... Die gaan het nooit snappen maat.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:04 schreef KoningWouter het volgende:
Outdoor Airco in Qatar maar wij moeten wel dopje op de fles inleveren. Wat een onzin die klimaat shit.Lach met een schone bips![]()
Het is inderdaad schandalig duur.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Bestellen is niet erg al is het wel duur tegenwoordig, Zag toevallig gisteren nog een oud er is een acties bij domino’s filmpje van je voorbijkomen komen waar in die keten 3 25cm pizza’s halen twee betalen actie heeft en je er drie voor jezelf besteld dat kreeg ik vroeger knetter stoned van de amnezia haze nog niet op.
Die Roti die ik had besteld was met colaatje en verzendkosten 21 euroDan is het ook gewoon niet leuk meer om te bestellen joh.
Well, life can be a riot
Ja het is gewoon irritant. Schenk je een glas cola in, flikkert de helft er naast.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:06 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mensen die er nog in meegaan... Die gaan het nooit snappen maat.![]()
Ik draai die er altijd gewoon af.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:04 schreef KoningWouter het volgende:
Outdoor Airco in Qatar maar wij moeten wel dopje op de fles inleveren. Wat een onzin die klimaat shit.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Pizza shoarma hier nu 15,50quote:Op zondag 16 maart 2025 00:07 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het is inderdaad schandalig duur.
Die Roti die ik had besteld was met colaatje en verzendkosten 21 euroDan is het ook gewoon niet leuk meer om te bestellen joh.
Schotel 9,50 met meer eten.....Lach met een schone bips![]()
Subway kom ik ook niet meer vroeg had je die hle broodjes voor 5 a 6 euro toch nu vragen ze daar rustig 12! Euro voor.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik ook, even trekken en hij is los.quote:
En dan gooi ik het dopje in de zee, gewoon omdat het kan (maar natuurlijk niet echt, draai m gewoon weer op de fles)I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
tering wat een prijzen de mcdonalds van de broodjes zakenquote:Op zondag 16 maart 2025 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Subway kom ik ook niet meer vroeg had je die hle broodjes voor 5 a 6 euro toch nu vragen ze daar rustig 12! Euro voor.![]()
Is toch bizar man.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:09 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Pizza shoarma hier nu 15,50
Schotel 9,50 met meer eten.....
Voor 15,50 flans ik voor 4-5 dagen Chili of Spaghetti in elkaar en heb ik nog een fles cola erbij ook.Well, life can be a riot
Subway is achterlijk duur geworden ook ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Subway kom ik ook niet meer vroeg had je die hle broodjes voor 5 a 6 euro toch nu vragen ze daar rustig 12! Euro voor.
Tijd terug een Chicken Fajita sub gehaald, ben je met koekje en drinken gewoon 15 euro kwijt. Doe normaal man.Well, life can be a riot
Nee dit is DTSquote:Well, life can be a riot
En omdat er niemand meer komt is dat verse er volgens mij ook wel af.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:11 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Subway is achterlijk duur geworden ook ja.
Tijd terug een Chicken Fajita sub gehaald, ben je met koekje en drinken gewoon 15 euro kwijt. Doe normaal man.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is slecht gesteld met de Subway inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
En omdat er niemand meer komt is dat verse er volgens mij ook wel af.Well, life can be a riot
Mijn buikomvang is wel stukken minder geworden nu ik zoveel mogelijk zelf kookUw ADH vitamine Worst
Tering zegquote:Op zondag 16 maart 2025 00:14 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
nee
18,50
laatst keta op en toen die shit besteld, heb nog nooit zoiets goors geproefd.Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zondag 16 maart 2025 00:10 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Is ook wel een kwaliteit van jou
Keta queen stores?quote:Op zondag 16 maart 2025 00:15 schreef KoningWouter het volgende:
Accepteer het maar mensen, we gaan het hier in Europa niet beter krijgen.Lach met een schone bips![]()
Want in principe kunnen we draaien op een paar boterhammen en een avondmaaltijd.
Al die afhaal shit hebben we niet nodig.![]()
Lekker bezig.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn buikomvang is wel stukken minder geworden nu ik zoveel mogelijk zelf kook
Mijn buikomvang is vooral minder geworden door mij mede dankzij een calorie track app en het scannen/afwegen van heel veel voedsel bewuster te worden van wát ik allemaal eet, en een max calorieen per dag aan te houden.
Het lukt niet al-tijd, en ik heb een paar kleine terugvallen gehad. Maar over het algemeen staat het er veel beter voor dan de vorige keren dat ik probeerde af te vallen
Well, life can be a riot
Oh ik zag jou altijd al als een dun persoon voor mequote:Op zondag 16 maart 2025 00:15 schreef hemarookworst het volgende:
Mijn buikomvang is wel stukken minder geworden nu ik zoveel mogelijk zelf kook
ik ookquote:Op zondag 16 maart 2025 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik zag jou altijd al als een dun persoon voor me![]()
![]()
En jou ook! En 2 meter lang ofzo. Hema is denk ik kleiner, 1,75 meterquote:
echt? maar echt dik ben ik ook niet hoor, gewoon een wat stevigere bouwquote:Op zondag 16 maart 2025 00:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh ik zag jou altijd al als een dun persoon voor meUw ADH vitamine Worst
Ik ben 1,83 en verder een normaal postuur. niet dunquote:Op zondag 16 maart 2025 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En jou ook! En 2 meter lang ofzo. Hema is denk ik kleiner, 1,75 meter![]()
Nooit van gehoord.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:18 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus keta queen stores?
Heb het zelf nog nooit gebruikt to be honest.
Ik wel dit is echt topspul.![]()
En ikke en ikke? Oh kut laat maarquote:Op zondag 16 maart 2025 00:18 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
En jou ook! En 2 meter lang ofzo. Hema is denk ik kleiner, 1,75 meterLach met een schone bips![]()
Ja, ik vorm gewoon beelden bij mensen die helemaal niet kloppen, die meet gaat een ramp wordenquote:Op zondag 16 maart 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
echt? maar echt dik ben ik ook niet hoor, gewoon een wat stevigere bouw
Jah, van jou heb ik wel eens een foto gezien!quote:Op zondag 16 maart 2025 00:19 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En ikke en ikke? Oh kut laat maar
Het zal, ik heb er geen behoefte aan. Maar als je er lekker op gaat up 2 youquote:Op zondag 16 maart 2025 00:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nooit van gehoord.
Ik wel dit is echt topspul.Lach met een schone bips![]()
Ja toch, volgens mij zijn de interfaces ook nog prima met de echte wereld. "echte wereld"quote:Op zondag 16 maart 2025 00:21 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Het zal, ik heb er geen behoefte aan. Maar als je er lekker op gaat up 2 you![]()
![]()
Daarom zei ik al laat maar, niet iedereen hoeft te weten wat voor varken ik ben.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:21 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jah, van jou heb ik wel eens een foto gezien!Lach met een schone bips![]()
Ben je wel 1,75 meter?quote:Op zondag 16 maart 2025 00:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
echt? maar echt dik ben ik ook niet hoor, gewoon een wat stevigere bouw
En lichtgetinte huidskleur?
En pornosnorretje?
Dit is de nieuwe....quote:Op zondag 16 maart 2025 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je wel 1,75 meter?
En pornosnorretje?Lach met een schone bips![]()
Ron Jeremy?quote:Op zondag 16 maart 2025 00:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ben je wel 1,75 meter?
En pornosnorretje?Well, life can be a riot
Dat valt dus heel erg mee!quote:Op zondag 16 maart 2025 00:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Daarom zei ik al laat maar, niet iedereen hoeft te weten wat voor varken ik ben.
Maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen, want we houden de verwachtingen laag
Ow kut, ff pozza in de oven gooien.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:24 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat valt dus heel erg mee!
Maar dat ga ik natuurlijk niet zeggen, want we houden de verwachtingen laagLach met een schone bips![]()
Ah, nee, die vind ik niet leukquote:
Ik bedenk maar wat.
Maar valt me wel op dat bij 20 jarigen nu een snorretje wel mode lijkt te zijn.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Zo'n vlassig dingquote:Op zondag 16 maart 2025 00:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, nee, die vind ik niet leuk
Ik bedenk maar wat.
Maar valt me wel op dat bij 20 jarigen nu een snorretje wel mode lijkt te zijn.Well, life can be a riot
Moet trouwens wel zeggen, Bruno Mars is de Ron Jeremy van de muziek tegenwoordig.Lach met een schone bips![]()
Hoorde die term laatst voor t eerstquote:Op zaterdag 15 maart 2025 23:58 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Oh getver. One-uppers
"ik heb een TV van 55 inch"
"Dat is mooi, die van mij is 56 inch"![]()
Schijnt iets te zijn wat Amerikanen ook veel doemTrust nobody![]()
Want hij is overal aanwezig, is een vervelend pikkie en 1.54?quote:Op zondag 16 maart 2025 00:26 schreef loveyoulongtime het volgende:
Moet trouwens wel zeggen, Bruno Mars is de Ron Jeremy van de muziek tegenwoordig.Well, life can be a riot
Ja dat is een beetje gelijktijdig met die islam bende hier binnen gesmokkeld. ineens moest iedereen baarden en snorretjes hebben. zal wel de tijdsgeest zijn, ik ben er niet van.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ah, nee, die vind ik niet leuk
Ik bedenk maar wat.
Maar valt me wel op dat bij 20 jarigen nu een snorretje wel mode lijkt te zijn.![]()
Nee omdat ie goed is in wat hij doet.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:26 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Want hij is overal aanwezig, is een vervelend pikkie en 1.54?Lach met een schone bips![]()
Zou je deze foto van @ToT weg willen halen?quote:Op zondag 16 maart 2025 00:27 schreef MizzezAmy het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is het zijn schuld
![]()
R.I.P DTS.![]()
Die hele Amerikaanse cultuur van "wij zijn de beste" is sowieso iets bijzonders.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:26 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hoorde die term laatst voor t eerst
Schijnt iets te zijn wat Amerikanen ook veel doem
Amerikanen denken vrijwel allemaal dat ze het beste zijn in wat ze doen, stromen over van zelfvertrouwen.
En het is ook het enige volk ter wereld wat ik hoor praten over "getting humbled" "staying humbled"
Dan denk ik. Of je bent gewoon van jezelf al wat laagvliegender en niet zo overdreven "KIJK MIJ EENS!!! IK BEN DE BESTE" dan is 't ook oke.Well, life can be a riot
Ik mag jou wel schatjequote:Op zondag 16 maart 2025 00:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik mag Bruno Mars wel.
Naja zn muziek dan![]()
![]()
Is @ToT Bram Krikke?quote:Op zondag 16 maart 2025 00:27 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Zou je deze foto van @:ToT weg willen halen?
Ik ben serieus wel fan van hem, alles klopt gewoon aan zijn muziek. De stem alles.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik mag Bruno Mars wel.
Naja zn muziek danLach met een schone bips![]()
Dat doet me deugd.quote:
Net als gladgeschoren mannen
Wil je mijn post even liken dan? madame?quote:Op zondag 16 maart 2025 00:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat doet me deugd.
Net als gladgeschoren mannen![]()
Bruno Mars heeft wel gruwelijk lekkere nummers ja.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:29 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik ben serieus wel fan van hem, alles klopt gewoon aan zijn muziek. De stem alles.
Heb 'm in 2013 Live gezien, wat een feest!Well, life can be a riot
Ja dat!quote:Op zondag 16 maart 2025 00:30 schreef HappyCharly het volgende:
Vlassnorren zijn zo lelijk dat t hip is
Maar dus alleen als je 20 bentI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Like like like! Donequote:Op zondag 16 maart 2025 00:30 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Wil je mijn post even liken dan? madame?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
LekkerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Naja rest is ook prima, maar dat is niet het eerste waar ik op letquote:
Hij is een master of performance, denk niet als MJ maar geef hem tijd. Zijn shows zijn echt geweldig.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Bruno Mars heeft wel gruwelijk lekkere nummers ja.
Heb 'm in 2013 Live gezien, wat een feest!Lach met een schone bips![]()
Eens. Hij en z'n team zetten echt iets gruwelijks neer.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:32 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hij is een master of performance, denk niet als MJ maar geef hem tijd. Zijn shows zijn echt geweldig.Well, life can be a riot
Is het een stelletje?quote:Op zondag 16 maart 2025 00:33 schreef KoningWouter het volgende:
Soh dan. de katten hebben weer eens ruzieI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
En al die jaren die 3 naast hemquote:Op zondag 16 maart 2025 00:33 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Eens. Hij en z'n team zetten echt iets gruwelijks neer.
In u blote foef ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee zijn zusjes, maar ze eissen allebei 100% aandacht van de baas op. En dan worden ze pissig als ze het niet krijgen. Je kent het verhaaltje.quote:
Toppers zijn het![]()
![]()
MiauwThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat was wel een van zijn kutste songs eigenlijk. Maar kijk eens een concert van hem. Ja hij is 1m20 lang ofzo, maar die energie... Dat zie je alleen nog bij Pitbull tijdens concerten. Al is de muziek niet te vergelijken.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:33 schreef MizzezAmy het volgende:
Ook wel leuke liedjes
I'd catch a grenade for youLach met een schone bips![]()
AmaiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oeh je hebt 2 poezen!quote:Op zondag 16 maart 2025 00:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee zijn zusjes, maar ze eissen allebei 100% aandacht van de baas op. En dan worden ze pissig als ze het niet krijgen. Je kent het verhaaltje.
Toppers zijn het
Haha aandacht verdelen dus.I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Pitbull is een hele matige versie van Timberland dat was pas een baas.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat was wel een van zijn kutste songs eigenlijk. Maar kijk eens een concert van hem. Ja hij is 1m20 lang ofzo, maar die energie... Dat zie je alleen nog bij Pitbull tijdens concerten. Al is de muziek niet te vergelijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En door z'n ego en energie lijkt 'ie VEEL groter dan 'ie is.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:36 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat was wel een van zijn kutste songs eigenlijk. Maar kijk eens een concert van hem. Ja hij is 1m20 lang ofzo, maar die energie... Dat zie je alleen nog bij Pitbull tijdens concerten. Al is de muziek niet te vergelijken.
Mee eens dat iets als Grenade of Marry You niet zo best zijn
Well, life can be a riot
Yup! En die ene is de baas, dus die eist 100% en die ander mag niets. Dat vind ik dan weer zielig.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:36 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oeh je hebt 2 poezen!
Haha aandacht verdelen dus.
En dan wordt die ene weer jaloers dat ik de ander aandacht geef, maar ze zijn bij mij super lief. Die twee katten gaan echt 100% voor mij. Allebei.![]()
Niet in de live concerten, daar breekt Pitbull echt Timberland kaput! Al ben ik met je eens dat Timberland een betere producer is.quote:Op zondag 16 maart 2025 00:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Pitbull is een hele matige versie van Timberland dat was pas een baas.Lach met een schone bips
Forum Opties Forumhop: Hop naar: