abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_217351204
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 17:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat weten we hier allemaal wel. Maar om de boel een beetje op te schudden kan het geen kwaad om het een keertje te proberen. Afgezien van Joost zijn onze inzendingen wel vrij braaf, als de mensuh thuis mogen kiezen is dat wellicht anders.
Die mensen stemden toch ook gewoon op brave inzendingen toen ze nog mochten kiezen? Raffaella of Angel Of The Night legden het ook af tegen doorsnee deuntjes. Niet dat die liedjes verder veel hadden gedaan overigens.

Maar een NSF op een verloren zondagavond op NPO1, met een oud publiek, een beïnvloedende vakjury, en een beperkt budget, dat is vragen om zo’n reeks als Ierland, Duitsland of Denemarken met eens in de tien jaar een uitschieter en voor de rest rommel.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_217351480
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 april 2025 17:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]
Dat weten we hier allemaal wel. Maar om de boel een beetje op te schudden kan het geen kwaad om het een keertje te proberen. Afgezien van Joost zijn onze inzendingen wel vrij braaf, als de mensuh thuis mogen kiezen is dat wellicht anders.
Daar heb je een punt. Ik was voor Joost ook echt overtuigd dat we nooit een gabber inzending zouden sturen (oid) terwijl dat echt mijn wens was. Ik dacht dat de interne selectie nooit zo iets zou prefereren. Maar nu dat vorig jaar wel werd gekozen kan je ook stellen dat ze daar wel toe instaat zijn. Geen idee hoevaak iemand ook een gabber nummer of metal nummer instuurt.
pi_217352533
twitter

7 punten voor Claude! Toch leuk dat bij de eerste 2 landen Nederland op plek 1 en 4 staat.
pi_217360071
quote:
"C'est la vie" by Claude has now surpassed 10 million streams on Spotify (+1 million in 5 days). It's the 5th #Eurovision 2025 song to reach this milestone. 🇳🇱
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 14 april 2025 @ 09:37:47 #280
163650 Greys
pi_217365347
twitter
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217365430
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:31 schreef Thrts het volgende:
[ x ]

7 punten voor Claude! Toch leuk dat bij de eerste 2 landen Nederland op plek 1 en 4 staat.
Dat is een beetje waar ie ook wel zal uitkomen uiteindelijk, het is denk ik de Luca Hanni/Alessandra Mele van dit jaar
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 14 april 2025 @ 18:31:44 #282
18561 Giggio
kijk naar jezelf...
pi_217370281
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 april 2025 21:31 schreef Thrts het volgende:
[ x ]

waar is dit?
kan de 'deleted' niet zien
... en huiver mee
pi_217373475
Claude was even in Milaan. Voor zijn Eurovision outfit?

pi_217377234
Hoe denken we dat de act eruit komt te zien?
Claude met mini me?
Dansers? Soort van lipdub act dat hij loopt door verschillende sets?
pi_217377876
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 16:41 schreef drxanax het volgende:
Hoe denken we dat de act eruit komt te zien?
Claude met mini me?
Dansers? Soort van lipdub act dat hij loopt door verschillende sets?
Claude met dansers for sure. Want de backing vocals mogen op band. Mini Claude mag de stage niet op, arbeidswetten en zo. Misschien in de visuals, maar... de meeste mensen hebben de video niet gezien en dan is de referentie naar dat jongetje nogal vaag. Claude gaat zeker dansen, dat heeft hij al aangegeven. En een flink eind over het podium lopen zou best eens kunnen, dat werkte bij EVA ook prima. Ik hoop niet op allerlei sets die naar iets als die badkamer uit de clip e.d. verwijzen. Dat vond ik bij stagings van anderen de afgelopen jaren het minst spannend, nogal amateurtoneel, eigenlijk. Misschien één opvallend object waar je op kunt of in kunt o.i.d. of iets waar de dansers achter vandaan kunnen komen of achter kunnen verdwijnen zou kunnen.
pi_217377937
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 18:07 schreef Aadrianus het volgende:

[..]
Claude met dansers for sure. Want de backing vocals mogen op band. Mini Claude mag de stage niet op, arbeidswetten en zo. Misschien in de visuals, maar... de meeste mensen hebben de video niet gezien en dan is de referentie naar dat jongetje nogal vaag. Claude gaat zeker dansen, dat heeft hij al aangegeven. En een flink eind over het podium lopen zou best eens kunnen, dat werkte bij EVA ook prima. Ik hoop niet op allerlei sets die naar iets als die badkamer uit de clip e.d. verwijzen. Dat vond ik bij stagings van anderen de afgelopen jaren het minst spannend, nogal amateurtoneel, eigenlijk. Misschien één opvallend object waar je op kunt of in kunt o.i.d. of iets waar de dansers achter vandaan kunnen komen of achter kunnen verdwijnen zou kunnen.
Een beetje zoals Linda Wagenmakers?
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_217378791
Eerlijk gezegd verbaast het mij een beetje dat Claude niet meedoet aan de andere prepartys. Ik begrijp het heel goed hoor, daar niet van. Maar als je ziet hoe hij bevriend raakt met de andere landen en echt van het avontuur geniet verbaast het me toch een beetje.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 april 2025 @ 20:12:06 #288
163650 Greys
pi_217378971
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2025 19:55 schreef NailQueen het volgende:
Eerlijk gezegd verbaast het mij een beetje dat Claude niet meedoet aan de andere prepartys. Ik begrijp het heel goed hoor, daar niet van. Maar als je ziet hoe hij bevriend raakt met de andere landen en echt van het avontuur geniet verbaast het me toch een beetje.
Het is wel echt slopend, al die preparty's. Ik denk zelf dat hij gewoon superzuinig op z'n stem wil zijn. Over 3 weken zit 'ie al in Basel he voor repetities daar, dus ik zou het alleen maar toejuichen als hij zich richt op de act finetunen en hier repeteren en goed voor zichzelf zorgen ipv al die landen afreizen en amper slapen bij de preparty's. Superleuk dat anderen het wel doen, maar als ik deelnemer was koos ik er denk ik ook maar één.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Sport dinsdag 15 april 2025 @ 20:13:01 #289
109131 crew  sportfreak
pi_217378984
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2025 19:55 schreef NailQueen het volgende:
Nederlandse artiesten doen toch nooit andere pre-party's? Kan me niemand herinneren.

Ja, Mia & Dion in Madrid, maar om nou te zeggen dat dat zo'n succes was. :X
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 15 april 2025 @ 20:14:25 #290
163650 Greys
pi_217379002
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:13 schreef sportfreak het volgende:

[..]
Nederlandse artiesten doen toch nooit andere pre-party's? Kan me niemand herinneren.

Ja, Mia & Dion in Madrid, maar om nou te zeggen dat dat zo'n succes was. :X
Nee normaal niet idd. Joost deed nog een Nordic Party ook. En qua geluid enzo zou ik als deelnemer Spanje idd ook overslaan. :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_217379036
Zou het ook niet gewoon afgeraden worden door de AvroTros, aangezien vrijwel geen enkele Nederlandse act naar de andere pre-party's gaat? Zoals gezegd was het bij Mia & Dion geen succes. En vorig jaar kwam het volgens mij vanuit Joost zelf om ook naar die in Zweden te gaan, omdat hij doorhad dat het voor meer hype kon zorgen. Al heb ik sowieso het idee dat de pre-party's vorig jaar (en vorige jaren) belangrijker waren dan dit jaar. Er gebeurt dit jaar in ieder geval weinig bij de bookies in de top 10.
pi_217379459
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:12 schreef Greys het volgende:

[..]
Het is wel echt slopend, al die preparty's. Ik denk zelf dat hij gewoon superzuinig op z'n stem wil zijn. Over 3 weken zit 'ie al in Basel he voor repetities daar, dus ik zou het alleen maar toejuichen als hij zich richt op de act finetunen en hier repeteren en goed voor zichzelf zorgen ipv al die landen afreizen en amper slapen bij de preparty's. Superleuk dat anderen het wel doen, maar als ik deelnemer was koos ik er denk ik ook maar één.
Dat snap ik ook goed hoor. Maar ik had hem wellicht eentje zien doen. Die van Londen misschien. Maar afijn, EIC was al goed genoeg.
pi_217379862
Ik zag dit op TikTok, snap alleen niet hoe je hier een filmpje kan delen. Dus een screenshot gemaakt. Was dit nu een Italiaanse uitzending op tv of radio? Want hij was gisteren in Italië.
pi_217380005
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 april 2025 20:16 schreef d_elise het volgende:
Zou het ook niet gewoon afgeraden worden door de AvroTros, aangezien vrijwel geen enkele Nederlandse act naar de andere pre-party's gaat? Zoals gezegd was het bij Mia & Dion geen succes. En vorig jaar kwam het volgens mij vanuit Joost zelf om ook naar die in Zweden te gaan, omdat hij doorhad dat het voor meer hype kon zorgen. Al heb ik sowieso het idee dat de pre-party's vorig jaar (en vorige jaren) belangrijker waren dan dit jaar. Er gebeurt dit jaar in ieder geval weinig bij de bookies in de top 10.
Ja inderdaad. Denk dat het ook komt omdat het maar weinig interne selecties zijn dit jaar. Dus van de meeste landen hebben we wel gezien hoe het live klinkt en het er op een podium uit kan zien. Maakt het wat mij betreft ook iets saaier en voorspelbaarder. Een flink aantal landen zal in Basel ook copy paste doen.
pi_217380224
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 april 2025 21:41 schreef summer52 het volgende:
Ik zag dit op TikTok, snap alleen niet hoe je hier een filmpje kan delen. Dus een screenshot gemaakt. Was dit nu een Italiaanse uitzending op tv of radio? Want hij was gisteren in Italië. [ afbeelding ]
Beetje promotie doen in Italie is geen slechte zet. Ladada is daar ook een hit geweest.
pi_217380334
Ik heb het idee dat het liedje ook wel op wat airplay kan rekenen in Griekenland. Hij verschijnt daar in de Shazam-charts. Misschien is het daar in supermarkten te horen ofzo.

Hoeft verder niks te betekenen voor het resultaat in mei hoor, S10 zat in een Spaanse real life soap en kreeg volgens mij nul punten uit Spanje :+
  Admin woensdag 16 april 2025 @ 11:23:49 #297
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_217383201
quote:
10s.gif Op vrijdag 11 april 2025 21:50 schreef Greys het volgende:

[..]
Het probleem met zoiets in NL is dat de 'internationale jury' dan de abuela van de tante van de teckel van de ietwat Spaanse buurvrouw van de Dorpsstraat is. Dat gebeurde dus ook toen John de Mol wel even het NSF zou regelen zoals het écht moest. Volgens hem dan. Zat er een tribune vol 'internationale jury' die in de verte familie in Oostenrijk en Portugal hadden maar zelf gewoon in Almere woonden.

En je weet gewoon al zeker dat Johnny Logan weer naast Tatjana in de vakjury gezet wordt. En Maurice Wijnen. En Aran. Want die zijn SONGFESTIVALKENNERS VAN DE TV.

Ik ril al bij de gedachte.
Sorry.
Tis een jarenlang trauma dat hier spreekt hahaha. Ik heb live en van dichtbij gezien hoe de confetti boven de verkeerde winnaar naar beneden viel toen Kartner DOE DAN MAAR SIENEKE zei. Hoe Jan Smit in de studio liep te panieken toen er iets met de kampvuurpotten van Joan Franka aan de hand was. Hoe Frans Bauer en Marianne Weber uitgezocht waren als vakkundige coaches, Hoe Weelderig Waardeloos van de Jees door vakjurylid Froger werd betiteld als 'nee joh dit is veel te mooi voor het Songfestival', hoe men gruwelde van de toen moderne opera van Arwin Kluft, hoe het Nederlands publiek dól was op de Toppers, hoe we samen moesten doen met anderen op de tribune met 1 stemkastje en de helft daardoor niet op tijd kon stemmen omdat het doorgeven aan elkaar te traag ging, hoe Frans Bauer bijna achterover kukelde van z'n bankje met zijn benen in de lucht, hoe er de laatste jaren geen ene fuck veranderd is als je in de talkshows hoort hoe 'de kenners' praten over goede buitenlandse inzendingen etc.

*wiegend en neuriënd in een hoekje zit
Memories :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin woensdag 16 april 2025 @ 11:25:41 #298
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_217383222
quote:
17s.gif Op woensdag 16 april 2025 11:23 schreef yvonne het volgende:

[..]
Memories :o
En onze feest attributen werden afgepakt, datgene wat al 76543 jaar te zien was, hopla in de prullenbak. Je mocht deinen. Trauma.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 april 2025 @ 11:29:01 #299
163650 Greys
pi_217383251
quote:
17s.gif Op woensdag 16 april 2025 11:25 schreef yvonne het volgende:

[..]
En onze feest attributen werden afgepakt, datgene wat al 76543 jaar te zien was, hopla in de prullenbak. Je mocht deinen. Trauma.
Ja _O-

Zelfs kleine Nederlandse vlagjes mochten niet van Ome John de Mol tijdens de Nederlandse 'finale'. INLEVEREN DIE ZOOI EN SNEL EEN BEETJE WANT HET MOET HIER NIET TE LEUK WORDEN. |:)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 16 april 2025 @ 11:30:52 #300
163650 Greys
pi_217383260
Oh en @yvonne ik gier nodig steeds over die andere nationale finale dat wij en dirk stemkastjes moesten delen en snel doorgeven en dan JA GODVER JEZUS NU BEN IK AL TE LAAT. Wát een puinhoop was dat ook. _O- _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')