SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
pfffffff jij bent geen echte IKEA klant
Ja sorry dat ik jullie wederom moet teleurstellenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja dat was je kans geweest om alsnog een onredelijke klant te zijn. Toen had je moeten gaan gillen om een manager
Hebben ze die daar in Drenthe?quote:
Nee moet naar Hengelo, Zwolle of Groningen. Qua afstand maakt het weinig uit welke van de drie.quote:
Ga je voor een haakquarium?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 17:50 schreef essnhills het volgende:
Ik moet nog 1 zeester en de kwal/octopus in het midden maken.
Heb al 2 zeesterren, 3 tropische vissen en 3 zeepaardjes
Dat is ook niet heel praktisch dan, ze zijn daar een stuk wijder verspreid dan in het zuidwestenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee moet naar Hengelo, Zwolle of Groningen. Qua afstand maakt het weinig uit welke van de drie.
Ja ik kom er dus ook zelden.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel praktisch dan, ze zijn daar een stuk wijder verspreid dan in het zuidwesten
High five, ik rolde net de bus in en de bus rolde meteen weg.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
32400 stapjes en zit al in de trein terug want aan het einde van de wandeling kan de bus al meteen
Ik ben een beelddenker.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
High five, ik rolde net de bus in en de bus rolde meteen weg.
Ik heb wel maar een magere 11.000 stapjes gemaakt vandaag.
Ook netjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
High five, ik rolde net de bus in en de bus rolde meteen weg.
Ik heb wel maar een magere 11.000 stapjes gemaakt vandaag.
Ik wil nu wel twee uur in een donkere kamerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien ik twee uur lang in een donkere kamer heb gestaan, valt het me nog mee ja.
Hoe was de dark room?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Gezien ik twee uur lang in een donkere kamer heb gestaan, valt het me nog mee ja.
Hier haakte je even goed op in zegquote:
wat word je volgende project?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier haakte je even goed op in zeg
Hmmm ik denk dat ik een plantje ga haken. 5 april bij een vriendin op bezoek. Die zijn vorig jaar verhuisd en ik ben daar nog niet geweestquote:
Mij heb je niet uitgenodigdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 18:53 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
in je eentje toch minder spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |