Utrecht uitquote:Op zondag 16 maart 2025 19:40 schreef Pedroso het volgende:
PSV (u)
NAC (t)
Willem 2 (u)
Utrecht (u)
Sparta (t)
NEC (t)
Groningen (u)
Twente (t).
Zou moeten lukken om kampioen te worden, ook bij verlies tegen PSV.
Utrecht en Twente worden wel moeilijke potten. PSV op 6 houden over 2 weken zou top zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:40 schreef Pedroso het volgende:
PSV (u)
NAC (t)
Willem 2 (u)
Utrecht (u)
Sparta (t)
NEC (t)
Groningen (u)
Twente (t).
Zou moeten lukken om kampioen te worden, ook bij verlies tegen PSV.
Ja dat is wel het voordeel voor Ajax over 2 weken. PSV moet eigenlijk wel winnen, wij kunnen ook gelijkspelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Utrecht en Twente worden wel moeilijke potten. PSV op 6 houden over 2 weken zou top zijn.
Ik zie PSV ook niet alles winnen. En minimaal 3 punten tegen Utrecht en Twente zie ik ze wel halen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Utrecht en Twente worden wel moeilijke potten. PSV op 6 houden over 2 weken zou top zijn.
Die van Gaaei was echt het schoolvoorbeeld van een rode kaart. Zelfs Vink beaamde hetquote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef Black-Death het volgende:
Wat een wedstrijd.. denk beide rode kaarten onterecht, die van Gaaei was imho geel en die 2e geel niet terecht van AZ.
Wel lekker calimero om dan van het veld te willen stappen
Die van Gaaei was gewoon rood,quote:Op zondag 16 maart 2025 19:47 schreef Black-Death het volgende:
Wat een wedstrijd.. denk beide rode kaarten onterecht, die van Gaaei was imho geel en die 2e geel niet terecht van AZ.
Wel lekker calimero om dan van het veld te willen stappen
Dat heb je eigenlijk wel nodig nu. Ik zie PSV ook niet alles winnen, maar als je ze weer op het vinkentouw laat komen gaat de titel uiteindelijk toch naar Eindhoven denk ik.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het is ook wel Gaaei in een notendop; top doelpunt, prima spelen, en dan zo’n vlaag van lompheid waardoor hij tegen een rode kaart aan loopt (en dus PSV mist).quote:Op zondag 16 maart 2025 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die van Gaaei was gewoon rood,
volgens Farioli en Gaaie zelf
Van az hoef je niets anders te verwachten dan het calimero gedrag
Gast, als Ajax gelijk speelt tegen PSV en dus 1 punt krijgt. Hoeveel punten denk je dan dat PSV krijgt? Hint, het is geen 3quote:Op zondag 16 maart 2025 19:21 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Ja dat rekensommetje is voor in ieder geval 2 Ajacieden hier te moeilijk schijnbaar.
Give the title to them! Eh eh ! Give them the title!quote:Op zondag 16 maart 2025 19:53 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Het is ook eigenlijk 5 punten verschil, want dat doelsaldo gaan we nooit meer winnen.
Qua intentie vond ik het echt geen rood maar goedquote:Op zondag 16 maart 2025 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Die van Gaaei was echt het schoolvoorbeeld van een rode kaart. Zelfs Vink beaamde het
Er brandt wel licht in Eindhoven maar er is niemand thuis.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:54 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Gast, als Ajax gelijk speelt tegen PSV en dus 1 punt krijgt. Hoeveel punten denk je dan dat PSV krijgt? Hint, het is geen 3
Klopt, maar het valt totaal ongelukkig uit en dan wordt het in de herhaling ook veel erger natuurlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Qua intentie vond ik het echt geen rood maar goed
Mijn fout. Je hebt gelijk.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:23 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
als we gelijkspelen in eindhoven hebben zij geen 9 uit 3...
Ik ben er nog steeds niet over uit of die Goes nou te dom om te poepen is en daarom zich als een debiel gedraagt, of dat hij echt denkt dat hij dat debielengedrag nodig heeft in zijn spel en het gewoon een omhooggevallen middelmatige verdediger van een subtopper is.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:55 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ajaxshowtime.(...)at-toch-niet-bepalen
Davy
Wat is die Goes een ongelofelijke act, die had zelf al minimaal 1,5 keer geel mogen hebben.
Nee dat is echt een waardeloze aankoopquote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef TheVulture het volgende:
Rosa valt tot nu toe niet bepaald mee he, hoe die de corner ook weggeeft waar de 1-2 uit valt
Ik vermoed het tweedequote:Op zondag 16 maart 2025 19:57 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben er nog steeds niet over uit of die Goes nou te dom om te poepen is en daarom zich als een debiel gedraagt, of dat hij echt denkt dat hij dat debielengedrag nodig heeft in zijn spel en het gewoon een omhooggevallen middelmatige verdediger van een subtopper is.
Dat is het zeldenquote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ongelukkige botsingquote:Op zondag 16 maart 2025 19:56 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |