quote:Op zondag 16 maart 2025 19:23 schreef Scorpie het volgende:
[..]
ze snappen sowieso niet dat het seizoen al geslaagd is met de 2e plek. Mooi joh.
Omdat het natuurlijk heerlijk is om over ongeveer 2 maanden net te doen alsof je ontzettend blij bent dat je 2de bent geworden terwijl je 8 potten voor het einde nog 8 punten voor stond. Als je kampioen wordt is het prima en als je 2de wordt heb je ook al een jankverhaaltje klaar.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou je als supporter in dit stadium tevreden zijn met een plek 2?
Je geeft net aan dat PSV 3 punten krijgt bij een gelijkspel dus dan is alles nog mogelijk!quote:Op zondag 16 maart 2025 19:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]![]()
Schrijf jezelf maar uit als supporter hoor. Of is dit een hele opzichtige manier om de druk weg te nemen bij Ajax? een beetje onder de noemer: alles wat we doen is goed, want vorig jaar waren we heel slecht?
Goede grap, +1quote:Op zondag 16 maart 2025 19:26 schreef Wotte het volgende:
[..]
Dit hoor je zeker vaker op de dagbesteding.
Ervan balen doen we zeker, maar ja jaren wanbeleid fix je niet ff, dus dan maar het beste ervan maken. Precies wat Ajax doet.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:22 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Realisme is toch dat jullie de grootste club van Nederland zijn en gewoon nog 6 punten los staan richting het einde van de competitie? Dan lees je hier berichten '2de is ook wel prima' en 'goed dat Farioli de Europa League heeft laten lopen'.
Ik zou er een beetje van balen als ik Ajacied zou zijn.
Waar geef ik dat aan dan? Er stond in het geval dat Ajax 3x gelijk speelt; dat hoeft niet bij PSV te zijn toch? Groningen uit kan ook zo gelijk worden.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:26 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Je geeft net aan dat PSV 3 punten krijgt bij een gelijkspel dus dan is alles nog mogelijk!
Oh kampioenschap kan zomaar verloren worden hoor. Ik zie ons wel nog als favoriet aangezien we weinig onnodig weggeven maar in deze krankzinnige competitie kan alles nog gebeuren.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:21 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jullie zijn lekker bezig. Scorpie en Tornado doen net alsof ze niet vrezen dat ze toch het kampioenschap gaan verliezen. En jij probeert je zelf moed in te praten dat PSV toch wel 'even' kampioen gaat worden.
Dan heb je zijn post niet gelezen. Verder ook niet boeiend, kan gebeuren.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waar geef ik dat aan dan? Er stond in het geval dat Ajax 3x gelijk speelt; dat hoeft niet bij PSV te zijn toch? Groningen uit kan ook zo gelijk worden.
Nou dan winnen ze bij PSVquote:Op zondag 16 maart 2025 19:28 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Waar geef ik dat aan dan? Er stond in het geval dat Ajax 3x gelijk speelt; dat hoeft niet bij PSV te zijn toch? Groningen uit kan ook zo gelijk worden.
0 fucks given uiteraard.quote:
Ik hoop dat Danny er subsidie voor krijgtquote:Op zondag 16 maart 2025 19:30 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
0 fucks given uiteraard.
Praten in het psv topic dat het bij ons dun im de broek loopt maar hier de ene na de andere meltdown tentoonstellen(goed het is solispolar maar toch).
vast welquote:Op zondag 16 maart 2025 19:31 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik hoop dat Danny er subsidie voor krijgt
Toch nog iets waar we het over eens zijnquote:Op zondag 16 maart 2025 19:23 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Wie heeft er gelijk dan denk je? Je zou bijna zeggen dat Feyenoord de lachende 3de is, maar die staan 40 punten achter dus dat wordt hem ook niet.
Volgende week verliezen van PSV zou inderdaad niet goed zijn.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:34 schreef Wotte het volgende:
2-2 is opzich prima resultaat denk dat als je wat scherper in de afrondende fase bent je hier met 4-2 wint maar dat terzijde. Je moet volgende week niet verliezen van PSV is eigenlijk de conclusie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is sowieso een cruciaal duel los van de uitslag vandaag.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:34 schreef Wotte het volgende:
2-2 is opzich prima resultaat denk dat als je wat scherper in de afrondende fase bent je hier met 4-2 wint maar dat terzijde. Je moet volgende week niet verliezen van PSV is eigenlijk de conclusie.
Geen speld tussen te krijgen zou ik zeggen. Geen idee waarom men dit topic binnenkomt vliegen om te vertellen dat Ajax punten zou kunnen verliezen.quote:
Nou ja PSV moet ook nog tegen Feyenoord.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:38 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is sowieso een cruciaal duel los van de uitslag vandaag.
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:36 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Volgende week verliezen van PSV zou inderdaad niet goed zijn.DetailsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat dat recht op CL geeft, we van heel ver komen en in opbouw zijn , we nagenoeg dezelfde selectie als vorig jaar hebben die bewezen niet over kwaliteit beschikt, waardoor je prima kan relativeren met een 2e plek.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:24 schreef CR7 het volgende:
[..]
Waarom zou je als supporter in dit stadium tevreden zijn met een plek 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |