Dit was inderdaad waanzinnig goed als je het vergelijkt met de oogaids van de afgelopen weken.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:56 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk wel meevallen vandaag?
Gelijkspel AZ teken je vooraf voor.quote:Op zondag 16 maart 2025 18:58 schreef Urquhart het volgende:
Twee keer terugkomen van een achterstand, ben niet ontevreden.
Het is de schuld van het vuurwerk ja?quote:Op zondag 16 maart 2025 19:05 schreef raptorix het volgende:
Wat een debiele situatie, AZ hoord gewoon 3 punten te krijgen, smerige neuzen met hun vuurwerk.
quote:Op zondag 16 maart 2025 19:05 schreef raptorix het volgende:
Wat een debiele situatie, AZ hoord gewoon 3 punten te krijgen, smerige neuzen met hun vuurwerk.
Heerlijkquote:Op zondag 16 maart 2025 19:05 schreef raptorix het volgende:
Vind het jammer dat ze niet van het veld liepen. Was het mooi 3 punten voor Ajax.quote:
Omdat ze meer punten hebben.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:06 schreef Shreyas het volgende:
Ajax pakt hier een punt waar vele (waaronder ik) totaal niet op hadden gerekend. Als je ziet wat er voor spelers op het veld staan bij AZ, Feyenoord en PSV moet je je toch echt afvragen hoe het kan dat Ajax boven al deze ploegen staat.
2e plek geloof ik wel idd.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Toch nog wel een belangrijk puntje, ook dik verdiend overigens.
2e Plek is nu sowieso wel veilig/
Na PSV uit alleen nog Utrecht uit en Twente thuis wat tricky gaat worden.
Groningen uit is ook altijd lastig voor Ajax.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:04 schreef Pedroso het volgende:
Toch nog wel een belangrijk puntje, ook dik verdiend overigens.
2e Plek is nu sowieso wel veilig/
Na PSV uit alleen nog Utrecht uit en Twente thuis wat tricky gaat worden.
Onze Italiaan die dondersgoed door heeft dat je met deze selectie geen Ajax voetbal moet spelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:06 schreef Shreyas het volgende:
Ajax pakt hier een punt waar vele (waaronder ik) totaal niet op hadden gerekend. Als je ziet wat er voor spelers op het veld staan bij AZ, Feyenoord en PSV moet je je toch echt afvragen hoe het kan dat Ajax boven al deze ploegen staat.
Ik kan werkelijk niet bevatten hoe Feyenoord gewoon zoveel punten achter dit Ajax staatquote:Op zondag 16 maart 2025 19:06 schreef Shreyas het volgende:
Ook daar teken je vooraf voor een gelijkspel.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef Lt.Bookman het volgende:
Over twee weken hetzelfde resultaat en het is prima.
Ja als dat zou gebeuren zou 90 procent van de oud Ajax selectie er af lopen, die willen namelijk niet voor Ajax spelen.quote:Op zondag 16 maart 2025 19:07 schreef The-BFG het volgende:
[..]
Vind het jammer dat ze niet van het veld liepen. Was het mooi 3 punten voor Ajax.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |