SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh, ja sorryIk zal me er wat meer in verdiepen!
ja ik hoor het soms op de radio, heb een collega die radio oranje opzet dus je krijgt soms weleens wat meequote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar hoe kén je het überhaupt? Of spelen ze dit altijd in alle bruine café's van Nederland?
Pack.quote:
Heb je nooit fysiek geweld overwogen jegens je collega?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:38 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja ik hoor het soms op de radio, heb een collega die radio oranje opzet dus je krijgt soms weleens wat mee
Hotpants en britneypackquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Misschien denken aan zo'n britneypack ?
Ik ga dan alleen niet meer naast je lopen.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik vind een paaseitje in mijn laptoptas?
Al kwam het uit 2019! Lekker toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik zet hem dan altijd op rodio10 80's als ze even niet kijktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je nooit fysiek geweld overwogen jegens je collega?
Ja heel goed. Zulk gedrag mag je niet onbestraft laten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:40 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik zet hem dan altijd op rodio10 80's als ze even niet kijkt
Klinkt echt fantastischquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:38 schreef Strani het volgende:
[..]
JeetjeNee dat wist ik niet. Wat erg.
Ik wou net zeggen, dat is een Bassie & Adriaan klassiekertjequote:
Heb jij in Spanje ook paaseitjes?quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Als ik niet meer terug kom posten, dan ben ik opgegeten door de watermeter
Goed nieuws voor jequote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:40 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja heel goed. Zulk gedrag mag je niet onbestraft laten.
quote:Hits van gevallen Marco Borsato krijgen nieuw leven dankzij dochter: Jada zingt zijn liedjes in het land
De muziek van Marco Borsato (58) blijkt voort te leven via zijn dochter. De gevallen artiest treedt zelf al jaren niet meer op, maar Jada Borsato (22) verscheen vrijdagavond bij een restaurant in Den Bosch en bracht allerlei hits van hem ten gehore. Die werden ogenschijnlijk goed ontvangen.
https://www.ad.nl/show/hi(...)n-het-land~a824933f/
Wel in de internationale winkels maar ik zag laatst dat ze allejezus duur zijn gewordenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb jij in Spanje ook paaseitjes?
Surinamekade in Amsterdam: -47cm NAP. Laat maar weten of je nog meer nodig hebt.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik moet ook nog even de waterstand doorgeven.
en dan vroeg naar bed voor de race van morgenvroeg?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Oja, ik moet ook nog even de waterstand doorgeven.
Ik heb de stand in Buitenhuizen en Gouda nodig.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
Surinamekade in Amsterdam: -47cm NAP. Laat maar weten of je nog meer nodig hebt.
Gouda, -27cm NAP. Bij de Gouda Brug gemeten.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 13:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb de stand in Buitenhuizen en Gouda nodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |