Iedereen had een eigen taartje volgens mijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:45 schreef Roxiebb het volgende:
[..]
Zouden ze die taartjes gemanipuleerd kunnen hebben, lijkt me sterk.
Dat is wat ik denk, als hij tactisch slim speelt doet hij alsof hij strijd maar toch alles verliezen en dan staat Jane buitenspelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef Hznootje het volgende:
Ik hoop dat Jordy zo sportief is om ook daadwerkelijk te strijden voor zijn team. Hij heeft de vrijstelling al dus kan nu saboteren. Of zou BB daar een idee bij hebben?
Jordy zit er alleen maar om te lachen en zij probeert zuur te doenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:38 schreef Roxiebb het volgende:
Die zure smoel van Jane en steeds acteren en aandacht trekken en tegen zichzelf praten.
Gisteren nog heel hooghartig dat iedereen bang van haar is, nou daar merk ik totaal niks van.
Nee de Nederlanders gaan er niet uit deze week. Das een week te vroeg.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:43 schreef spapaars het volgende:
En zo hebben ze een Nederland vs België gecreëerd.
Zal ook geen toeval zijn.
Jane dacht dat haar spel het deze week zou gaan worden, BB slaat al haar acteerwerk in de wind en gooit het in de prullenbak, ze kan met haar haat geen enkele kant meer op omdat BB dat alles blokkeert, haha, net goed!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:39 schreef Frummelie het volgende:
Geweldig deze wending... chapeau BB.. 👏👏👏👏
Durf nu al te voorspellen dat vrijdag geen Nederlander zal vertrekken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:46 schreef marky het volgende:
[..]
Nee de Nederlanders gaan er niet uit deze week. Das een week te vroeg.
Lief van hemquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:48 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy vraagt hoe het met haar been is. Zit nu een blaar op. Jordy heeft wondgel als ze nodig heeft
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
enige zure antwoord weer momenteel pfff
Ik denk dat er wel wat gaat veranderen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:49 schreef Puzzie het volgende:
Misschien is dit wel een keer goed een week met elkaar in de suite
Dit maakt eigenlijk van beide kanten wel zichtbaar dat ze wel door 1 deur kunnen alleen het spel anders spelen, mooi om te zienquote:
Jepquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:51 schreef Hznootje het volgende:
Hebben ze zelf al bedacht dat ze nu team NL zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |