Omdat je op assignment was?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik in kwiwi-land werkte kreeg ik ineens allerlei toeslagen erbij.
Hier ook onmogelijk nu. Heb aangegeven dat ik wel een dag minder wil werken en dat HR niet wil vertellen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar als ik iemand wil belonen voor uitmuntende prestaties krijgen ze een hoorbare hartaanval als ik 250 euro bruto erbij schrijf
Squads have the power.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit op papier van team verhuisd. Een transformation team heeft altijd geld, voor alles, voor eeuwig
Een keer? Heb ze al gezien hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
We gaan die beesten wel een keer tegenkomen, denk ik. Ik ben best vaak in de bossen en jij fietst ook half Twente door.
Had dat idee ook eens als plan B als m'n gevraagde loonsverhoging niet goedgekeurd werd. Maar was uiteindelijk wel goedgekeurd.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier ook onmogelijk nu. Heb aangegeven dat ik wel een dag minder wil werken en dat HR niet wil vertellen.
Ja, maar moest ook uit verschillende potjes en volgens mij werden er ter plekke gewoon toeslagen bedacht.quote:
Dat doe je niet zelf?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Had dat idee ook eens als plan B als m'n gevraagde loonsverhoging niet goedgekeurd werd. Maar was uiteindelijk wel goedgekeurd.
Akkoordquote:
Is ook wel een beetje veel voor alleen maar bijwonen van meetingsquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar als ik iemand wil belonen voor uitmuntende prestaties krijgen ze een hoorbare hartaanval als ik 250 euro bruto erbij schrijf
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Een keer? Heb ze al gezien hoor.
De kans is groot dat ze ook door Enskedee gaan lopen binnenkort.
Dit jaar 16 taarten gebakken en 1200km hardgelopen, hierdoor een verhoging van 20%quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee ik doe wel zelf de analyse en het voorstel
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een naam verzinnen van een tijdelijke inhuurkracht en wegschrijven bij HR en daarna lekker apparatuur shoppen uit het geheimzinnige en bodemloze geldpotje
"Goede redenen, alsjeblieft kwiwi!".quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:11 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit jaar 16 taarten gebakken en 1200km hardgelopen, hierdoor een verhoging van 20%
duitse herders lijken in t donker ook wel op een wolfquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]Straks durft m'n vriendin niet meer het bos in. Ik doe bij elke hond alsof het een wolf is.
Trek je soms ook een strak truitje aan om de telefoon op te nemen, "Goedemorgen met Lospedrosa's klusbedrijf, wat kan ik allemaal voor u doen hihi?"quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ook bij management, projectuitvoering telefonie en gebouwbeheer.
Klopt ook geen zak van wat de experts zeggen. Fietste een minuut of 3 samen met een wolf in Kroatië vorig jaar en hier zag ik er een voor me oversteken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]Straks durft m'n vriendin niet meer het bos in. Ik doe bij elke hond alsof het een wolf is.
Ooit wel eens bedacht om een Indiër te verzinnen en geld gewoon naar mezelf over te maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:09 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon een naam verzinnen van een tijdelijke inhuurkracht en wegschrijven bij HR en daarna lekker apparatuur shoppen uit het geheimzinnige en bodemloze geldpotje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |