Minimaal 5 kg pp.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga sowieso biologische lamskoteletjes bij de boer scoren zomedadelijk
Nee, is bij ons in december.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is het overal bonus maand![]()
en daarna vakantiegeldmaandquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Volgens mij is het overal bonus maandHier was het resultaat 150%, niet slecht.
Dat is dan geen bonus gebaseerd op het bedrijfsresultaat neem ik aan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, is bij ons in december.
Dat bestaat hier niet, hier gaan ze er vanuit dat mensen gewoon zelf voor hun vakantie kunnen sparenquote:
4EverBlackEyed doet het gewoon allemaal zelf.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is dan geen bonus gebaseerd op het bedrijfsresultaat neem ik aan?
Zwitserland zit beetje anders in elkaar inderdaadquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat bestaat hier niet, hier gaan ze er vanuit dat mensen gewoon zelf voor hun vakantie kunnen sparen
CEO en enige werknemer van 4EverBlackNumbersquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:57 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
4EverBlackEyed doet het gewoon allemaal zelf.
Bij ons ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat bestaat hier niet, hier gaan ze er vanuit dat mensen gewoon zelf voor hun vakantie kunnen sparen
Verkeerd aangenomen, want dat is wel gebaseerd op het bedrijfsresultaatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:56 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is dan geen bonus gebaseerd op het bedrijfsresultaat neem ik aan?
Het jaarresultaat is al geaudit in December? Wou dat dat bij ons zo was, had ik elk jaar een kerstbonusquote:Op zaterdag 15 maart 2025 10:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Verkeerd aangenomen, want dat is wel gebaseerd op het bedrijfsresultaat
Moet je niet bij mij zijn, ik ben alleen van de afdeling GEEF GELDquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het jaarresultaat is al geaudit in December? Wou dat dat bij ons zo was, had ik elk jaar een kerstbonus
Wij krijgen in december wel al een voorschot op de bonus zodat we leuke kerstcadeaus kunnen kopen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:01 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Het jaarresultaat is al geaudit in December? Wou dat dat bij ons zo was, had ik elk jaar een kerstbonus
Oh dat is netjesquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij krijgen in december wel al een voorschot op de bonus zodat we leuke kerstcadeaus kunnen kopen.
Onze verschillende potjes zijn altijd wel boeiend en interessant, kunnen we buiten de schaaltjes om ineens iemand voor 30K per maand aannemen voor langere tijdquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij jullie geven ze het gewoon een andere naam.
Mijn baas doet dat niet.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij krijgen in december wel al een voorschot op de bonus zodat we leuke kerstcadeaus kunnen kopen.
Zo ben ik ooit op papier van team verhuisd. Een transformation team heeft altijd geld, voor alles, voor eeuwigquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Onze verschillende potjes zijn altijd wel boeiend en interessant, kunnen we buiten de schaaltjes om ineens iemand voor 30K per maand aannemen voor langere tijd
We gaan die beesten wel een keer tegenkomen, denk ik. Ik ben best vaak in de bossen en jij fietst ook half Twente door.quote:
Maar als ik iemand wil belonen voor uitmuntende prestaties krijgen ze een hoorbare hartaanval als ik 250 euro bruto erbij schrijfquote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit op papier van team verhuisd. Een transformation team heeft altijd geld, voor alles, voor eeuwig
Krijg je mij op je dak.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar als ik iemand wil belonen voor uitmuntende prestaties krijgen ze een hoorbare hartaanval als ik 250 euro bruto erbij schrijf
Toen ik in kwiwi-land werkte kreeg ik ineens allerlei toeslagen erbij.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zo ben ik ooit op papier van team verhuisd. Een transformation team heeft altijd geld, voor alles, voor eeuwig
Omdat je op assignment was?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Toen ik in kwiwi-land werkte kreeg ik ineens allerlei toeslagen erbij.
Hier ook onmogelijk nu. Heb aangegeven dat ik wel een dag minder wil werken en dat HR niet wil vertellen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar als ik iemand wil belonen voor uitmuntende prestaties krijgen ze een hoorbare hartaanval als ik 250 euro bruto erbij schrijf
Squads have the power.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een keer? Heb ze al gezien hoor.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:04 schreef Recce het volgende:
[..]
We gaan die beesten wel een keer tegenkomen, denk ik. Ik ben best vaak in de bossen en jij fietst ook half Twente door.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |