Nou… heel eerlijk. Ook hij heeft zijn eigen verhaal welke hij voor de kijker verkoopt. Verpakt met veel tranen omdat hem niets is gegund. Terug te zien met een ballon met I love you en gister met zijn gouden ticketquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:25 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
A moeten we de uitzending afwachten voor deze opdracht maar in het verleden is Jordy altijd eerlijk geweest over zijn daden inderdaad daar kunnen een hoop nog wat van leren
Het klinkt gigantisch vreemd voor mij maar dan zou ik Mattie kiezen, Jolien vind ik niet zo leuk meer de laatste weken en niet dat ik fan ben van Mattie maar die heeft wat meer sympathie bij mijquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat hij niet wint maar jolien of mattie. Hoop dan jolien
Ik twijfel of dat gespeeld is allemaal net zoals Jane is Jordy emotioneel in ups en downs, natuurlijk bespelen ze soms ook de cameraquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:29 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Nou… heel eerlijk. Ook hij heeft zijn eigen verhaal welke hij voor de kijker verkoopt. Verpakt met veel tranen omdat hem niets is gegund. Terug te zien met een ballon met I love you en gister met zijn gouden ticket
Ik denk dat het voor veel ook een tactiek is kijk mij sociaal zijn . Ze willen allemaal de nieuwe Bart of Glenn zijn . Een ander het BB spel spelen daar achteraan hobbelen en op die manier het spel winnenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:32 schreef Koos1958 het volgende:
Snappen ze wel dat het een spel is dat je speelt. Geld voor allemaal hoor.
Het is inderdaad maar een vrijstelling alleen halve finale klinkt natuurlijk mooiquote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
Ik heb dat halve finale ticket ding verkeerd begrepen.![]()
Ik dacht dat het een halve ticket was voor de finale en dat er nog een helft verdiend moest worden.
![]()
Maar Jordy heeft een ticket voor de halve finale en kan dus deze week niet genomineerd worden.
![]()
Nu snap ik wat meer de commentaren hier
Ik was eitje aan het bakken en ineens![]()
Daarom die pin
Gotsamme
Dat kunnen ze inderdaad proberen ik ben wel benieuwd naar een bank jolien pootje Janequote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:40 schreef Verida het volgende:
maar als jordy die vrijstelling nu heeft, kunnen pootje, charise en jane natuurlijk wel proberen om Jolien eruit te knikkeren deze week
Ja.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 09:40 schreef Verida het volgende:
maar als jordy die vrijstelling nu heeft, kunnen pootje, charise en jane natuurlijk wel proberen om Jolien eruit te knikkeren deze week
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |