SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar FebruariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Omdat ze een worst had?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:38 schreef kree het volgende:
enige die ik dan nog leuk vond is Unox meisje enzo.
Lach met een schone bips![]()
Sorry, reactie was niet zo op jou bedoelt maat.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:38 schreef kree het volgende:
enige die ik dan nog leuk vond is Unox meisje enzo.Lach met een schone bips![]()
Omdat ze 17 was toch.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:38 schreef kree het volgende:
enige die ik dan nog leuk vond is Unox meisje enzo.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
weet ik. haha post maar ff mee in nieuw deelquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:39 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Sorry, reactie was niet zo op jou bedoelt maat.
maakt niet uit makker
Do what you love, love what you do!![]()
geen idee hou oud, toen der tijd zal ik vast niet zoveel met haar verschild hebbenquote:
Dat meisje was toen 17 was nog heel gedoe over.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:40 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wat denk je nou te bereiken eerlijk gezegd? Vraag ik me oprecht af.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
gaat het ook niet om want kun je weet ik hoeveel dikke tieten plaatsen enzo. van foto shoots. maar val daar niet op gewoon.Do what you love, love what you do!![]()
Hou je niet van dikke tietenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
weet en hoewel dat alles,. mss wel beste foto ooit van dr gemaaktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat meisje was toen 17 was nog heel gedoe over.
Niet alleen over die sneer naar kree, maar ook die je naar mij probeerde te plaatsen. Ik geef geen neuk. Maar wat wil je ermee bereiken met kut opmerkingen plaatsen naar anderen ipv gewoon een gesprek te voeren? Voel je je onzeker over dingen, of gewoon depressief dat je kut opmerkingen naar anderen wil maken om jezelf beter en fijner te laten voelen? Het stoort wel een beetje de hele chat hier. Maar als je dat fijn vind, lekker zo als ie gaatquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat meisje was toen 17 was nog heel gedoe over.
naja ik zie er het leuke nog wel van in, maar vind het op het randje om beetje eruit te zuigen of uitspraken te ontlokken ook.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet alleen over die sneer naar kree, maar ook die je naar mij probeerde te plaatsen. Ik geef geen neuk. Maar wat wil je ermee bereiken met kut opmerkingen plaatsen naar anderen ipv gewoon een gesprek te voeren? Voel je je onzeker over dingen, of gewoon depressief dat je kut opmerkingen naar anderen wil maken om jezelf beter en fijner te laten voelen? Het stoort wel een beetje de hele chat hier. Maar als je dat fijn vind, lekker zo als ie gaatDo what you love, love what you do!![]()
Heel eerlijk kree, wat jij ervan vind boeit me dan ook weer niet zo. Gaat me puur om de ene user. En daar ben ik wel even klaar mee en niet zo vriendelijk meer tegenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:46 schreef kree het volgende:
[..]
naja ik zie er het leuke nog wel van in, maar vind het op het randje om beetje eruit te zuigen of uitspraken te ontlokken ook.
Kree houdt vooral van Kree.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
kweet niet. en mss hij weet wel beetje verhaal enzo wss van 25 jaar terug enzo en met meisje die mss toen nog wel minderjarig was. enne ik niet. maar okeeeeeeee
zo vaak gezegd, er is nooit wat gebeurt uiteindelijk..
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:48 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Kree houdt vooral van Kree.wmhahj ik hou wel van oke discussies? verzin wat zou ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je suggereert nu dingen die er helemaal niet zijn.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:44 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Niet alleen over die sneer naar kree, maar ook die je naar mij probeerde te plaatsen. Ik geef geen neuk. Maar wat wil je ermee bereiken met kut opmerkingen plaatsen naar anderen ipv gewoon een gesprek te voeren? Voel je je onzeker over dingen, of gewoon depressief dat je kut opmerkingen naar anderen wil maken om jezelf beter en fijner te laten voelen? Het stoort wel een beetje de hele chat hier. Maar als je dat fijn vind, lekker zo als ie gaat
Kree weet wel dat ik hem wel mag.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is een beetje jouw probleem, hè?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:48 schreef kree het volgende:
kweet niet. en mss hij weet wel beetje verhaal enzo wss van 25 jaar terug enzo en met meisje die mss toen nog wel minderjarig was. enne ik niet. maar okeeeeeeee
zo vaak gezegd, er is nooit wat gebeurt uiteindelijk..
[ Bericht 0% gewijzigd door KillemWieft op 15-03-2025 04:29:40 ]Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
ja weet ik ook wel. maar geef hem toch ook een punt? want ik hou niet zo van uitlokking ofzo of sowieso mss wat je dan post. niet dat het me boeit maar snap hem dan ook wel weer.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 02:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je suggereert nu dingen die er helemaal niet zijn.
Kree weet wel dat ik hem wel mag.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: