Als ze nu op de bank komt krijgt ze echt wel veel stemmen. Ze moest ze nu delen met Axelquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:45 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Als dit echt gaat gebeuren dan krijgt Jane weer mijn stem
Ja dit. Dat zijn zulke bullshit stemmingen in deze fase. Geef het hem gelijk maar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Kunnen ze beter gelijk op de site zetten dat Jordy op zijn koptelefoon gaat horen dat er geld verstopt ligt
Zie je wel, het wordt niet 5 tegen 1, maar 1 tegen 5quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:46 schreef Puzzie het volgende:
Jane gaat het kartel kapot maken![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het terug wil zien, Axel was wel een heel sportieve verliezer ....![]()
Liveshow - 14 maart 2025.Sowieso petje af hoe hij zich heeft gedragen. Zowel met de nominatie als nu met de eliminatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Nee dat.zou verschrikkelijk zijn voor haar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:47 schreef Jackiegekkie het volgende:
Al zeker 5 minuten heel veel geschreeuw buiten de omheining.
Jane zat stilletjes te luisteren, niet erg blij gezicht.
Sharice komt even checken en hoort het geschreeuw ook:
Sharice: Amsterdamse dorpsgekken?
Jane: Zeg wel!
Pootje komt er ook even bij en vraagt naar het geroep
Jane: 't zijn kinderen
Pootje: Wat riepen ze?
Jane: (even korte stilte) eeuh, Jordy
Pootje: Jordy go of Jordy boe?
Jane: eeuh, ik verstond enkel de naam Jordy
(Ik hoop zo hard dat het NIET over HAAR Jordy ging en dat ze op deze manier achter de stand van haar relatie zou moeten komen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |