Ik zie een hele boel arrogantie van Jaxel (mijn mening)quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
poeh ik vind hem ook
ehm
laat ik zeggen
bedenkelijk
Wat mankeert die vrouw??quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:12 schreef Kodiak100 het volgende:
Tering is ze nog steeds aan het huilen
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:59 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik zie een hele boel arrogantie van Jaxel (mijn mening)
Half uur geledenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat mankeert die vrouw??
Een volwassen vrouw die zo kinderlijk huilt steeds, lijkt me zorgwekkend...
op zijn profielfoto klikken dan zit je in de livestream van hun.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Kartel is een verboden woord omdat het wordt vergeleken met moordpraktijken uit Midden Amerika ... Het verbaast me nu eigenlijk dat @BB @FEBO daar nooit wat aan heeft gedaan want nu wordt gesuggereerd dat het een spelletje is ..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat niet helpen, 10% gaat dan naar Jane, nog steeds 60% van de stemmen van het Kartel
gaan naar iedereen die tegen haar komt te staan, kortom een gelopen race op deze manier .....
nou ja dat idd, ik zie helemaal geen arrogantiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er is helemaal niets mis met die podcast, gewoon een leuk gesprek .....
Ik heb in ieder geval op Axel gestemd en als Jane de volgende keer op de bank komt dan krijgt zij mijn stemquote:
Ook gelezen maar dit is het andere kartel met schapen Behhhquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:03 schreef chufi het volgende:
Ik werd nu pas getriggerd omdat ik gisteren iets las over een moordkamp van het Kartel in Mexico ..
Is een andere. Don’t worry 🤣quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:03 schreef chufi het volgende:
Ik werd nu pas getriggerd omdat ik gisteren iets las over een moordkamp van het Kartel in Mexico ..
Onbegrijpelijk vind ik het.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Gaat niet helpen, 10% gaat dan naar Jane, nog steeds 60% van de stemmen van het Kartel
gaan naar iedereen die tegen haar komt te staan, kortom een gelopen race op deze manier .....
Kijk daar heb je wat aan. Wie is die meid onder Jordys account?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:58 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jeffrey, Lennie en nu Keanu erbij
https://www.instagram.com/jeflexmusic/
Dan heeft ze dus keihard zitten liegen. Dat zei ik al gelijk. Je zag het aan de manier waarop ze het aan het vertellen was. Waarom zou je moeten fluisteren over iets waar Jane en Axel zelf bij zaten. Pure opstokerij van de brave Sharice.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:02 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Er is helemaal niets mis met die podcast, gewoon een leuk gesprek .....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |