Begin maar met vertellen want hier niks meegemaaktquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog wat gênants meegemaakt vandaag?
Toen moest je zo'n single adapter zoeken?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb uiteindelijk het singeltje uit de verpakking moeten halen om hun te laten zien dat singeltjes kleine LP's zijn die ook op een platenspeler passen .
Wacht maar als je ze cassettes showt. Minds blownquote:Op zaterdag 15 maart 2025 20:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Heb uiteindelijk het singeltje uit de verpakking moeten halen om hun te laten zien dat singeltjes kleine LP's zijn die ook op een platenspeler passen .
De beroemde middensterquote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen moest je zo'n single adapter zoeken?
Eeeuh.. bedoel je die hendeltjes aan het stuur? Of wha?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:19 schreef pullup het volgende:
Had iets dergelijks vorige week met een los frame voor een racefiets die ik net gekocht had waar nog van die derailleur shiftertjes op zaten.
Kreeg ook de vraag van mijn roeisters waar die dingen nu voor waren dan
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:11 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Toen moest je zo'n single adapter zoeken?
Dus aan 78 toeren ben je niet eens toegekomen.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Was zelf ook vergeten dat die dingen bestaan.
Wel wilde ik nog vertellen over 45 toeren... maar de aandacht was al weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 15-03-2025 21:47:51 ]Ik snap alles, begrijp er niets van.
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Uiteindelijk is het deze geworden , met lichte trots, want ik heb hem gevonden
En we hadden zoiets.. als de muziek niet bevalt is het in ieder geval een mooie hoes voor aan de muur voor een vinyl 'o fiel.
[ afbeelding ]Voor aan de muur ergens iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm klinkt alsof zowel de muziek alsmede de expressie van de hoes je niet kan bevredigenquote:
Op de schuine buis van het framequote:Op zaterdag 15 maart 2025 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Eeeuh.. bedoel je die hendeltjes aan het stuur? Of wha?
Aaah.. ohja, was ik ook al vergeten.. maar nu heb ik het weerquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de schuine buis van het frame
[ afbeelding ]
Oh die ja .. had ik ooit ook op mn blauwe Peugeotje racefietsje ... Was ik er zo mee bezig dat ik ff niet goed oplette en een vette kras op een geparkeerde auto zettequote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Op de schuine buis van het frame
[ afbeelding ]
Yep hahaquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Aaah.. ohja, was ik ook al vergeten.. maar nu heb ik het weer
Dit hè?
[ afbeelding ]
Ja precies, kostte wat aandachtquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh die ja .. had ik ooit ook op mn blauwe Peugeotje racefietsje ... Was ik er zo mee bezig dat ik ff niet goed oplette en een vette kras op een geparkeerde auto zette
Heel vreemd wel dat ze destijds niet op het idee kwamen om het draadje langer te makenquote:
Ze hadden daarvoor nog ellendiger systemenquote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Heel vreemd wel dat ze destijds niet op het idee kwamen om het draadje langer te maken
Suicide Shifters!quote:Op zaterdag 15 maart 2025 22:24 schreef pullup het volgende:
Moest je ongeveer achterstevoren gaan zitten om erbij te kunnen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |