Frietje oorlog?quote:Op maandag 17 maart 2025 09:17 schreef Telefoonvork het volgende:
Het is PATAT! En dat Maxima zegt dat het friet is, betekent dat het burgeroorlog is!
Gefrituurde oorlog?quote:
Van Tommy Cooker naar Tommy Frierquote:Op maandag 17 maart 2025 10:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Gefrituurde oorlog?
Wat wil je doen? Een tank overgooien met heet vet?
Gevat deze.quote:Op maandag 17 maart 2025 10:56 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Van Tommy Cooker naar Tommy Frier
Missen we toch niks aan. Druk maar op de rode knop joh.quote:Op maandag 17 maart 2025 11:29 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik heb de atoombommen maar alvast klaargezet. Het is, en blijft, namelijk PATAT. Ook al moeten we er het halve land voor opblazen.
Klein detail, de kernwapens liggen in Volkel, en dat is toch echt Frietlandquote:Op maandag 17 maart 2025 11:29 schreef Telefoonvork het volgende:
Ik heb de atoombommen maar alvast klaargezet. Het is, en blijft, namelijk PATAT. Ook al moeten we er het halve land voor opblazen.
Vast een of andere GGZ patiëntquote:Op maandag 17 maart 2025 12:08 schreef Gia het volgende:
Vraag me eigenlijk af wie er ooit mee begonnen is dit 'patat' te noemen!
Als ik een Brabander hoor zeggen ; 'doe maar een friet saté'quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:44 schreef Harvest89 het volgende:
Als ik een Hollander al met zijn accent "patat met pindasaus" hoor zeggen moet ik al kotsen.
Het is friet. En daar gooi je geen pindasaus overheen, stelletje ransapen.
En een berenklauw is een spoetnik. Daar gooi je curry overheen.
Frietje satésaus!quote:Op maandag 17 maart 2025 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als ik een Brabander hoor zeggen ; 'doe maar een friet saté'
Dan walg ik al.
Het is patat. Oh, en dit is saté:
[ afbeelding ]
Lekker sabbelen aan een stengel bleekselderij ipv lekkere friet eten. Tja....de mens zit vreemd in elkaar.quote:Op zaterdag 15 maart 2025 11:53 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al geen fan van de frituur eerlijk gezegd. Ongezonde rommel.
In Turkije zeggen ze patatèsquote:Op maandag 17 maart 2025 11:45 schreef Gia het volgende:
Patat, potato, patata = aardappel
Friet, fritas, pommes frite, fries = gefrituurde aardappel en dat kunnen dan steeltjes of partjes zijn. Allemaal friet.
Over de gehele wereld gezien zeggen alleen de noordelijke provincies van het kleine Nederland patat tegen friet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |