Hij deed het goed in de training.quote:
Ik heb visa cash app als motor volgens mijquote:Op zondag 16 maart 2025 05:10 schreef chufi het volgende:
Ah dat was jij die Hadjar had !? balen man...
Iedereen heeft wel uitvallende onderdelen deze racequote:Op zondag 16 maart 2025 09:09 schreef Sabata het volgende:
Called it, alles ingestort na een goede kwali. Gabriel eraf, Tsunoda teruggevallen en Hadjar niet eens begonnen. Het is dat Hulk nog 7e is geworden. Wel een heel leuke opener van het seizoen
nopequote:Op zondag 16 maart 2025 09:15 schreef D. het volgende:
[..]
Iedereen heeft wel uitvallende onderdelen deze race
Met maar 2 rijders over de streep staan we wel op een gedeelde 1e plaats omaquote:Op zondag 16 maart 2025 09:28 schreef oma-Nijn het volgende:
Leuke race. Coureurs compleet over de streep![]()
De onderdelen zijn we verloren onderweg
Ik lieg blijkbaarquote:
Ik vond het al vreemdquote:Op zondag 16 maart 2025 10:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik lieg blijkbaarik zie dat ik wel een onderdeel onderweg ben verloren. Niet eens gezien
Ik quote zo net toch al dat we ondanks maar 2 rijders over de streep op een gedeelde 1e plaats staan, met ongeveer nog 100 mensen of zoquote:
Klopt, ik doelde op vorig seizoenquote:Op zondag 16 maart 2025 11:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik quote zo net toch al dat we ondanks maar 2 rijders over de streep op een gedeelde 1e plaats staan, met ongeveer nog 100 mensen of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |