Nee, dus de buren zullen ook wel gaan klagen bij @Koen66quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is wel fors, hebben daar zeker geen vergunning voor.
Is dat de hond of die manquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. En Monty Don is ook gewoon een held.
[ afbeelding ]
Lijkt me heel vet om te doenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was weer een mooie video op Youtube![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nu al zin inWordt nog wel een beetje tactisch pakken want ik wil carry-on only vliegen. AMS - AAL vliegen en vanaf Hirtshals met de boot dus.
Hij zal wel een verslagje geven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dus de buren zullen ook wel gaan klagen bij @:koen66.
Daar hou ik je aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vandaag heb ik het niet over naaktslakken
ja mij ook. Staat al een tijdje hoog op mijn bucketlist. EN ja, jonger word je er ook niet op. Dus in mei ga ik dat doenquote:
Ik zie een zwembad, hopelijk is het al vol als je aan de reis begintquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was weer een mooie video op Youtube![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nu al zin inWordt nog wel een beetje tactisch pakken want ik wil carry-on only vliegen. AMS - AAL vliegen en vanaf Hirtshals met de boot dus.
EN Hot tubsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie een zwembad, hopelijk is het al vol als je aan de reis begint![]()
Maar mooie reis hoor
Nog beterquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens ga ik niet helemaal door tot IJsland maar blijf ik 3 nachten / 4 dagen op de Faeroer
zal wel een duur geintje zijn niet voor iedereen weggelegdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens ga ik niet helemaal door tot IJsland maar blijf ik 3 nachten / 4 dagen op de Faeroer
Dahlia's en wat vaste planten. Bij de aldi heb je nu leuke mixjesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor? Ik ga volgend weekend wat dingen in de voortuin planten
Nou je hebt hopelijk nog een aantal jarenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog beter![]()
Faeroer stond hier ook op de lijst om te hiken; maar nooit van gekomen helaas.
EVen een paar maanden geen biljetjes hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal wel een duur geintje zijn niet voor iedereen weggelegd
crackadelicaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dahlia's en wat vaste planten. Bij de aldi heb je nu leuke mixjes![]()
[ afbeelding ]
Heb jij al iets op het oog wat je wil gaan zaaien?
Vorige week nog met vriend over gehad. Als de kinderen ouder zijn dan mogen we weer eensquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou je hebt hopelijk nog een aantal jaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |