SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
100.000 katjes
Fuck the EBU!
quote:De eeuwige discussie of het nou patat is of friet lijkt niet te spelen op paleis Huis ten Bosch. ,,Het is friet’’, zei koningin Máxima stellig tijdens haar bezoek in een buurthuis in Katwijk.
Tja, ik gebruik dit ding dus in het ov, en constant om dingen op te zoeken of te noteren. Dus zelfs op m'n werk maakt hij best uren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:56 schreef LTVDK het volgende:
Schermtijd op mijn telefoon is 10 minuten per dag ofzovan mijn laptops zal het wel iets meer zijn
@ESF1Gamer wat hebben we nou weer binnengehaaldquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Het is friet want de F komt voor de P in het alfabet
We maken allemaal wel fouten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is ook niet haar moedertaal, kan ze weinig aan doen.
en op vandale.nl staat bij friet uitgelegd wat het is en bij patat staat dat het friet isquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dat is omdat het aan de Brabanders nog uitgelegd moet worden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
en op vandale.nl staat bij friet uitgelegd wat het is en bij patat staat dat het friet is
https://www.vandale.nl/gr(...)ands/betekenis/friet
https://www.vandale.nl/gr(...)ands/betekenis/patat
Nee, juist andersom.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is omdat het aan de Brabanders nog uitgelegd moet worden.
quote:
Met je auto het water in gereden omdat Maps niet vertelde dat je gebruik moest maken van een pontje?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de laatste tijd een beetje ruzie met Google Maps.
Verkeerde account Ettoquote:
Lolquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in kei harde neukseks
![]()
dit zegt etto niet
Precies. Zo hoort het toch ook. Als ik een woord opzoek dan verwacht ik ook dat ik de betekenis krijg van dat woord en niet dat ik naar een ander woord word verwezen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als die friet opzoeken krijgen die te zien wat het is.
PUNTquote:
Ik ben weer opgelucht.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in kei harde neukseks
![]()
dit zegt etto niet
en crackquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
Cracketto is niet echt en kan me geen pijn doen.
Klinkt als een ijsje voor verslaafden.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:32 schreef DeZwabber het volgende:
Hier is het warmquote:
Dien je ontslag maar weer inquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Op mn oude werk had ik een neukmaatje, dat was echt chill![]()
Ook waar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
in kei harde neukseks
![]()
dit zegt etto niet
Voor neuken tijdens het werk of deden jullie dat buiten werktijd?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
nergens voor nodig om ruzie te makenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb de laatste tijd een beetje ruzie met Google Maps.
niet met google mapsquote:
Neequote:
Lekker ketsen onder werktijdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:54 schreef Crack_ het volgende:
Beidequote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor neuken tijdens het werk of deden jullie dat buiten werktijd?
Lekker in Crack_ haar crack!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beide.
En daarvoor vermaakte ik me ook goed met hem, maar dat wist hij niet. Ik wilde zoveel mogelijk naar dit poppetje kijken
Wat een ontboezemingen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beide.
En daarvoor vermaakte ik me ook goed met hem, maar dat wist hij niet. Ik wilde zoveel mogelijk naar dit poppetje kijken
*zegt iets lelijksquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik hoop dat je echt bent.
Pijn doen zal je denk ik wel een beetje je best voor moeten doen.
Als je werktijd niet hoeft in te halen op een later moment, eens!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee
[..]
Lekker ketsen onder werktijd
Oh, nee joh dit is alweer een paar jaar geleden hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een ontboezemingen.Jij moet wel heel veel zin hebben.
Dat snap ik. Ik doelde op wat je erover vertelde.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, nee joh dit is alweer een paar jaar geleden hoor![]()
pre-corona
dubbel onnodig dusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De ruzie komt volgens mij alleen van mijn kant.
Zie het als een uitnodiging voor haatseks of goedmaakseks. Ze heeft immers zin.quote:
Jij wel eens een werk seksmaatje gehad?quote:
@Nattekat en ik gaan jou na dit weekend evalueren en jouw voorkeur voor friet nemen we mee in onze beoordeling,quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee
[..]
Lekker ketsen onder werktijd
Op vrijdag mag dat.quote:
Primaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
@:Nattekat en ik gaan jou na dit weekend evalueren en jouw voorkeur voor friet nemen we mee in onze beoordeling,
Stomme vraag.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij wel eens een werk seksmaatje gehad?
Gefantaseerd over een collega tijdens het masturberen dan?quote:
Ik denk niet dat d'r standaarden ooit zo diep zullen zakken.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zie het als een uitnodiging voor haatseks of goedmaakseks. Ze heeft immers zin.
Ja rare dingen worden er weer gezegd hier.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jullie zijn fokkers
Niemand hier heeft sex
Niet met die spelling nee.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jullie zijn fokkers
Niemand hier heeft sex
Wel eensquote:Op vrijdag 14 maart 2025 16:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gefantaseerd over een collega tijdens het masturberen dan?
Je verwart mij met Maxima.quote:
Frietquote:
Heb je genoeg stapjes daarvoor?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Trein was te laat dus ik haalde m nog![]()
Alleen in de haast dus geen tijd voor BVO. Naja, wachten we nog even een half uurtje
Hij is erquote:
Zo, thuis. 5317 magere stapjes. Bier.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 17:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Trein was te laat dus ik haalde m nog![]()
Alleen in de haast dus geen tijd voor BVO. Naja, wachten we nog even een half uurtje
Ik zal het maar zeggen, haters kom maar op.quote:
Leuk toch? Waar ga je cruisen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik zal het maar zeggen, haters kom maar op.
Ik ga een cruise maken
veel plezierquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga een cruise maken
Dubai en omstrekenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk toch? Waar ga je cruisen?
Veel plezier boomer!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik ga een cruise maken
Kijk dat bedoel ikquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:06 schreef Nizno het volgende:
[..]
veel plezier![]()
cruisevakanties passen prima bij je leeftijd
is toch geen haatquote:
Dat is een redelijk achterhaald idee. Al zullen er nu minder kinderen zijn want geen schoolvakantie. Maar over het algemeen vaak een alle leeftijden gezelschapquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
is toch geen haatje bent op een leeftijd, mensen op een bepaalde leeftijd doen dit vaker. Niks mis mee toch
ja je vroeg er om dus dan moet ik maar de eerste zijn die er wat van zegtquote:
Jongste zoon is mee en een vriend van hem. Oudste zoon is thuisquote:
Oh mijn stapjes heeft ook een 5 op die plekquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zo, thuis. 5317 magere stapjes. Bier.
ohquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is een redelijk achterhaald idee. Al zullen er nu minder kinderen zijn want geen schoolvakantie. Maar over het algemeen vaak een alle leeftijden gezelschap
Oh, dikke party bij Koen thuis dit weekend hoor ik al.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Jongste zoon is mee en een vriend van hem. Oudste zoon is thuis
Ik kan er prima om lachenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja je vroeg er om dus dan moet ik maar de eerste zijn die er wat van zegt
Overdrijviequote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:13 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oh mijn stapjes heeft ook een 5 op die plek
Maar ook nog een 3 ervoor
Wel de steak verdienen vandaag
Dat heet "barkie" tegenwoordig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:27 schreef Wereldgozer het volgende:
Meijer of 4 over de oostgrens gebracht
Opa zou trots zijn @:haags
werkenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Iemand die nog wat leuks gaat doen van het weekend?
Ik heb nieuwe steunzolen en die moet ik voorzichtig inlopenquote:
Ik ga zo de deur uit voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Flink foute snorren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga zo de deur uit voor
https://www.effenaar.nl/agenda/datsuns
Morgen is er hier met de woonbegeleiding een filmavond. Ik weet nog niet welke film er wordt gekeken...
En volgens Facebook ben ik morgen jarig... Dus zal dat wel kloppen..
Chillen en relaxen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geilquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zondag curling met de personeelsvereniging. Aansluitend BBQ genot.
Maandag weer werkiedeperkie.
Zeg je baan op, dan hoef je niet meer!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
werken
ik wil niet
IK WIL NIEEEEEEEEEEET
Precies, sugar daddy zoeken en onbezorgd leven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeg je baan op, dan hoef je niet meer!
Muzikaal klinkt het allemaal prima en daar gaat het mij om...quote:
Nee, ik wilde nog iets afmaken voor het weekend, maar het desolderen van connectors op hoogfrequente printplaten is een nachtmerrie als je daar niet de juiste soldeerbout voor hebt.quote:
je klinkt inderdaad heel laconiekquote:Op vrijdag 14 maart 2025 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
Ik doe m'n best om er niet heel gefrustreerd over te zijn.
Curlingquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Zondag curling met de personeelsvereniging. Aansluitend BBQ genot.
Maandag weer werkiedeperkie.
Iets met curly fries iig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
CurlingPast wel meer kaasfondue of stamppot bij als etentje, maar vooruit
We zijn trots op je.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Burp
Paardenbiefstuk en ribeye op want kon niet kiezen
zeg amaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:13 schreef Ama het volgende:
Ik had niet zoveel zin om morgen meteen weer naar de winkel te moeten als ik wakker ben dus ik heb net ook meteen maar even twister friet meegenomen.
Ja, ik hoor de muziek ook al vanaf de andere kant van de snelweg komenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 18:13 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh, dikke party bij Koen thuis dit weekend hoor ik al.
Oubollig tv programma.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:46 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is een verslavendmakend leuk spel?
https://youtube.com/shorts/cxV1xZdoHAo?si=zLWys7RZffUOJGbbquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Voorprogramma Spiders was tof. ik heb voorlopig geen Arachnafobie
Is allebei lekker jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Burp
Paardenbiefstuk en ribeye op want kon niet kiezen
Decibelmeter erbij en dreigen maarrrrquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik hoor de muziek ook al vanaf de andere kant van de snelweg komen![]()
.
Ik heb daarvoor een app op mijn telefoon. Die gaf net 150 aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:51 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Decibelmeter erbij en dreigen maarrrr
Hierna komen kiwi's (de vogels) op.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
https://youtube.com/shorts/cxV1xZdoHAo?si=zLWys7RZffUOJGbb
Dat is wel fors, hebben daar zeker geen vergunning voor.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb daarvoor een app op mijn telefoon. Die gaf net 150 aan.
Vlinders zijn ook wel mooiere diertjes.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vandaag heb ik het niet over naaktslakken
Daar kan Rob Verlinden een puntje aan zuigenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heerlijk ontspannend tv programma
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:59 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Vlinders zijn ook wel mooiere diertjes.
Ja. En Monty Don is ook gewoon een held.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dit klinkt als een heerlijk ontspannend tv programma
Nee, dus de buren zullen ook wel gaan klagen bij @Koen66quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Dat is wel fors, hebben daar zeker geen vergunning voor.
Is dat de hond of die manquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja. En Monty Don is ook gewoon een held.
[ afbeelding ]
Lijkt me heel vet om te doenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was weer een mooie video op Youtube![]()
Bekijk deze YouTube-video
Nu al zin inWordt nog wel een beetje tactisch pakken want ik wil carry-on only vliegen. AMS - AAL vliegen en vanaf Hirtshals met de boot dus.
Hij zal wel een verslagje geven.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, dus de buren zullen ook wel gaan klagen bij @:koen66.
Daar hou ik je aan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 20:58 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
vandaag heb ik het niet over naaktslakken
ja mij ook. Staat al een tijdje hoog op mijn bucketlist. EN ja, jonger word je er ook niet op. Dus in mei ga ik dat doenquote:
Ik zie een zwembad, hopelijk is het al vol als je aan de reis begintquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou dat was weer een mooie video op Youtube![]()
Nu al zin inWordt nog wel een beetje tactisch pakken want ik wil carry-on only vliegen. AMS - AAL vliegen en vanaf Hirtshals met de boot dus.
EN Hot tubsquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:17 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik zie een zwembad, hopelijk is het al vol als je aan de reis begint![]()
Maar mooie reis hoor
Nog beterquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens ga ik niet helemaal door tot IJsland maar blijf ik 3 nachten / 4 dagen op de Faeroer
zal wel een duur geintje zijn niet voor iedereen weggelegdquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens ga ik niet helemaal door tot IJsland maar blijf ik 3 nachten / 4 dagen op de Faeroer
Dahlia's en wat vaste planten. Bij de aldi heb je nu leuke mixjesquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor? Ik ga volgend weekend wat dingen in de voortuin planten
Nou je hebt hopelijk nog een aantal jarenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog beter![]()
Faeroer stond hier ook op de lijst om te hiken; maar nooit van gekomen helaas.
EVen een paar maanden geen biljetjes hequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
zal wel een duur geintje zijn niet voor iedereen weggelegd
crackadelicaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dahlia's en wat vaste planten. Bij de aldi heb je nu leuke mixjes![]()
[ afbeelding ]
Heb jij al iets op het oog wat je wil gaan zaaien?
Vorige week nog met vriend over gehad. Als de kinderen ouder zijn dan mogen we weer eensquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou je hebt hopelijk nog een aantal jaren
etjepetjequote:
Pfff ja, morgen ook en dan wordt het weer wat beter volgens mijquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Eindelijk weer thuis.
Brr. Het is koud buiten.
In de voortuin wat laagblijvend spul. Heb paar weken geleden de lavendel allemaal eruit gehaald dus moet even wat nieuws in de plaats komen. Vooral wat bodembedekkers.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dahlia's en wat vaste planten. Bij de aldi heb je nu leuke mixjes![]()
[ afbeelding ]
Heb jij al iets op het oog wat je wil gaan zaaien?
Had je geen zin meer in de lavendel?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
In de voortuin wat laagblijvend spul. Heb paar weken geleden de lavendel allemaal eruit gehaald dus moet even wat nieuws in de plaats komen. Vooral wat bodembedekkers.
Achtertuin is daarna aan de beurt.
vrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
Even een paar twister frietjes in de oven gegooid.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:42 schreef Ama het volgende:
Even een paar twister frietjes in de oven gegooid.
ik heb tijd zat dus doe je best zou ik zeggenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:47 schreef DelanoMilano het volgende:
Gezellig hier ik heb geen vrienden ik wil net jullie tijd spenderen
dat is meer dan gemiddeldquote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:47 schreef DelanoMilano het volgende:
Ik ben Delano 36 jaar lul van 18 cm alles goed hier?
ben je een kabouter?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:47 schreef DelanoMilano het volgende:
Ik ben Delano 36 jaar lul van 18 cm alles goed hier?
Misschien roze lavendel, kruiptijm of bergsteentijm. Heb ook nog 2 leibomen voor het huis staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Had je geen zin meer in de lavendel?
Voortuin wordt alleen bodembedekkers klinkt best laag maar heb geen idee wat voor voortuintje je hebt. Wel makkelijk
Een leven hebben.quote:
In de bus naar huisquote:
Oh, dat is niet zo laag. Die roze lavendel is cutequote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Misschien roze lavendel, kruiptijm of bergsteentijm. Heb ook nog 2 leibomen voor het huis staan.
Ga ook wat beter mijn best doen qua kruiden in de tuin dit jaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dat is niet zo laag. Die roze lavendel is cute. Ik ga tijm ook proberen, ik had vlambloemen maar dat slaat niet aan
Hoe lang wachten?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 21:18 schreef Karzai het volgende:
Zit te wachten op de takken uit mijn moeders appelboom daar komen binnenkort bloesems uit
[ afbeelding ]
Lekker snauwen tegen die blauwenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gewaagde uitspraak voor een user met een blauw kleurtje.
Je gaat niet naar die club? Nu kan het nogquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:50 schreef Karzai het volgende:
deze hard@:ettovanbelgie
Als ze vervelend doen kun je ze dubbelvouwenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik zal nooit van ze houwen...
Nee vanaaf niet meerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:55 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Je gaat niet naar die club? Nu kan het nog
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als ze vervelend doen kun je ze dubbelvouwen
Ik wil dat je weer mod word.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ooit was ik ook blauw, maar dat is echt in een andere tijd geweest....
SWS wel een aantal oud blauwen hier.
Ama
Fles'
Buda
en dan mis ik er nog wel wat denk ik
Staat de taart al in de ovenquote:
Nee, toen ik in 2006 mod was. was het veel drukker op het forum. ik was blauw op het Wk2006 en later gewoon VBLquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:03 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Snap ik alhoewel je hier niet veel hoef te doen
Ik ben vaak genoeg gevraagd om een blauwe te worden, altijd netjes afgewezenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 22:56 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ooit was ik ook blauw, maar dat is echt in een andere tijd geweest....
SWS wel een aantal oud blauwen hier.
Ama
Fles'
Buda
en dan mis ik er nog wel wat denk ik
Appeltaart bij de AH is wel in de bonusquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
Nee, ik bak geen taart dit jaar. Ga morgen denk ik wel even een klein taartje + Tom POes bij de Hema halen
Die kan echt niet tippen aan die mijn moeder altijd maaktequote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Appeltaart bij de AH is wel in de bonus
QWARQTAART is pas goddelijk!!!!quote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die kan echt niet tippen aan die mijn moeder altijd maakte
Haar kruimel was overigens helemaal goddelijk...
Ja zulk soort taarten kan natuurlijk niemand aan tippenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 23:11 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die kan echt niet tippen aan die mijn moeder altijd maakte
Haar kruimel was overigens helemaal goddelijk...
Mooie taartquote:Op zaterdag 15 maart 2025 01:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd Bos![]()
![]()
![]()
Hiep, hiep, hoeraaaaa!
![]()
[ afbeelding ]
F1quote:
Ja!quote:
oh waar dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2025 06:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze zitten in de buurt van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |