Hij ging morgen al lekker met zijn vrienden de kroeg in zei hij. Even lekker de bloemetjes buiten zettenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jane de strijd aangaat en zich niet klein laat krijgen.. en ik hoop dat Axel vanavond lekker met zijn vrienden en familie aan een kapsalon zit.. weg van die giftige zooi
Erger dan hier kan het niet worden.....een jong iemand helemaal de grond in trappen...........quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:52 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jane de strijd aangaat en zich niet klein laat krijgen.. en ik hoop dat Axel vanavond lekker met zijn vrienden en familie aan een kapsalon zit.. weg van die giftige zooi
Ik mag toch hopen dat dat DM gedoe na deze week wel klaar is.. Gewoon mee stoppen net als de GC’s..Maar eens verder op eigen krachtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:02 schreef mazaru het volgende:
Als Jolien volgende week DM is mag ze geen vis kopen van Jordy
Terwijl de nieuwe al klaar is......quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:55 schreef lojanda het volgende:
En de podcast wordt nog maar een keer opnieuw gestart..
Zou mooi zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat DM gedoe na deze week wel klaar is.. Gewoon mee stoppen net als de GC’s..Maar eens verder op eigen kracht
Zowel Axel als Jane zijn 1 jaar ouder dan Jolien. Maar dan is het wel oke om die compleet de grond in te trappen blijkbaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Erger dan hier kan het niet worden.....een jong iemand helemaal de grond in trappen...........
Die wordt altijd pas getoond in een SL als de exit is geweest?quote:
Ah....vooruitdanmaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar de filmpjes persoon werkt niet op vrijdag...
Ah, die had dan met de PC van/met Milena zeker een weekje vakantiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar de filmpjes persoon werkt niet op vrijdag...
Misschien eens beter lezen danquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bedreigen? Heb ik nog niet gezien hoor
Inderdaad applaus voor Jane, hoe ze gister ook reageerde in de uitzending..Wauw echt respect! Ik had ze de strot doorgebeten waarschijnlijkquote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is misschien wel beter. Die zou zich niet in kunnen houden. Jane probeert de boel nog te lijmen constant.
Hier is Jane en Axel nooit zo seksistisch behandeld terwijl Axel ook niet uit zijn neus heeft lopen vreten en denk dat Jane ook weet waar adem de mostert vandaan haalt....Maar omdat Jolien er nu iets open erover is mag je alles hier neer kwakken.......ze heeft in dit hele programma niks gedaan waardoor je haar als vuil kan neerzetten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zowel Axel als Jane zijn 1 jaar ouder dan Jolien. Maar dan is het wel oke om die compleet de grond in te trappen blijkbaar.
Help me dan eens? Ik heb niets gezien.quote:
Laat gaan joh....quote:Op vrijdag 14 maart 2025 15:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hier is Jane en Axel nooit zo seksistisch behandeld terwijl Axel ook niet uit zijn neus heeft lopen vreten en denk dat Jane ook weet waar adem de mostert vandaan haalt....Maar omdat Jolien er nu iets open erover is mag je alles hier neer kwakken.......ze heeft in dit hele programma niks gedaan waardoor je haar als vuil kan neerzetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |