tja qua levenstijl kan je het ook niet vergelijken...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:36 schreef Li0nHeart het volgende:
Axel : even strak het weekend in .. doe ik thuis ook [zo ongeveer]
Pootje : Voor de chickies!!!
Axel : ..
Pootje : Ja, ik ben een stuk ouder dan jij he, dat zeiden wij. Chickies.
Axel : Gast, we schelen anderhalf jaar...
![]()
Tegen Jane.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik volg het even niet, maar dat zei ze vast niet tegen een kartellid. Gisteren had ze een heel ander (fluister)toontje in de slaapkamer met Jordy
Stop nu eens met op elkaar reagerenquote:
Fijn dat je mij weer quote... of was je er weer 1 vergeten?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet dit nu weer. Laat elkaar eens met rust
dat is toch gewoon flauwquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien : Dan pak ik honing [hoog uit een kastje]
Jordy [grijnst] : Ze zocht het vanochtend he
Jolien : Ja ... allee, alleen ik weet waar dat staat.
Dat is mazzel......gillen in haar eigen kamer......quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Beter.. ik zou ook niet bij dat klootjes volk willen liggen
Zo gaat het al weken. Dat Jane niet ontploft snap ik echt nietquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:53 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch gewoon flauw
jane drinkt graag warme melk met honing en dan de honing nu verstoppen, gewoon om te jennen
en voor de goede orde, dat had ik ook heel flauw gevonden als het anders zou zijn gebeurd. Ik vind dit niet "het spel spelen" maar gewoon pesten
Ja best wel... maar echt, echt niet te volgen...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:46 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Is inderdaad jammer want hij heeft leuke humor ook.
Tegenover Jane prijst ze hem dat hij dat doet en dan gisteren tegen het kartel laat ze het overkomen alsof het arrogant was. Sharice is ook echt een sneaky bastard..quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice vond dat Axel gister veel zelfvertrouwen liet zien. Zo zit ze er zelf niet in. Ze ziet het als examen bv, niet als een tussentijds toetsje. Ze vindt het knap van Axel dat hij dat kan.
Hou een op met je commentaar. Ik quote een bericht van twee mensen en heb nog een aparte quote gedaan. Ga eens niet steeds in een slachtoffer rol zittenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Fijn dat je mij weer quote... of was je er weer 1 vergeten?
Ja zei ze gister ook al op de slaapkamer dat ze beetje vond dat hij arrogant deedquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:47 schreef marky het volgende:
Sharice zegt nu eigenlijk tegen Jane dat Axel arrogant is.
Diepvriesmaaltijden in de magnetron gooienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:56 schreef Kissingbird het volgende:
Vanaf morgen staat Axel weer in zijn eigen keuken te kokkerellen als de polls kloppen.
Echt he? Ik hoop dat ze dit ook in de uitzending laten zien, maar dat zal wel weer niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:54 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tegenover Jane prijst ze hem dat hij dat doet en dan gisteren tegen het kartel laat ze het overkomen alsof het arrogant was. Sharice is ook echt een sneaky bastard..
Gewoon pestgedrag.. en het wordt met de dag kinderachtiger.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:53 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch gewoon flauw
jane drinkt graag warme melk met honing en dan de honing nu verstoppen, gewoon om te jennen
en voor de goede orde, dat had ik ook heel flauw gevonden als het anders zou zijn gebeurd. Ik vind dit niet "het spel spelen" maar gewoon pesten
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Diepvriesmaaltijden in de magnetron gooien
Het is elke keer verdwenen, jolien gevonden en nu ook laten verdwijnen . Kinderachtig ja zeker.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:53 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch gewoon flauw
Honing stond van de week in de suite want was voor zalmquote:Op vrijdag 14 maart 2025 13:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien is wel een beetje een mean girl wat dat betreft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |