Is bijna allemaal opgestuurd krijgen en zelf in elkaar zettenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Echt nog nooit van gehoord. Zou wel kijken of je ergens kan testen.
Ik ga het uitzettingsproces op startenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben een Nederlander zonder fiets
Het is een schande
Het was ook wel wat radicaal geweest om hem meteen de deur uit te flikkeren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:16 schreef essnhills het volgende:
Zelfs ik heb een fiets, en ik kan nu nauwelijks fietsen
Ik zag wel een verkooppunt in Utrecht?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Is bijna allemaal opgestuurd krijgen en zelf in elkaar zetten
Zit al even te kijken maar bijna nergens hebben ze een fysieke winkel, andere merken ook niet
Krijg nu wel genoeg reclame voor elektrisch vouwfietsen
Truequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Het was ook wel wat radicaal geweest om hem meteen de deur uit te flikkeren.
Wanneer hoor je meer over of het die plek wordt of niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
Terug uit de wijk(en). Omdat ik er toch langs kwam even gekeken hoe lang ik er over doe om van die beoogd nieuwe woonplek naar werk te fietsen. Ik deed er nog geen 5 minuten over
Ja maar dat is algemeen bekendquote:
Het hoort bij jequote:
Tenzij je altijd al een pleuris hekel had aan fietsen.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:20 schreef essnhills het volgende:
[..]
True
Teveel moeite
Hij staat in de berging
Neuhquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef Ama het volgende:
[..]
Tenzij je altijd al een pleuris hekel had aan fietsen.
ICE komt me halenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:17 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik ga het uitzettingsproces op starten
Oh zal zo even kijken danquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zag wel een verkooppunt in Utrecht?
Welkom welkomquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
Sinds ik iets las over een k3 concert met de eerste drie leden heb ik al die kut liedjes in mijn hoofd.Vriendin toen die tijd luisterde het wel veel.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een jurkje aan en nu voel ik me mooi
Ik heb geen jurkje aanquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik heb een jurkje aan en nu voel ik me mooi
Voel je je alleen mooi in jurkjes?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit is waarom ik altijd jurkjes aan heb eigenlijk
Ook al verstop ik die vervolgens onder dekens en snugglehoodies groter dan de jurk
Ik krijg ook een smak geld terugquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ICE komt me halen
[..]
Oh zal zo even kijken dan
Heb nu nog geen geld, gisteren belasting aangifte gedaan dus ik verwacht geld
[..]
Welkom welkom
Bij de 3 biggetjes
Ik 3, en gebruik er hoogstens eentje. Gergi is al sinds we hier wonen aan het zeuren dat ik die andere 2 eens weg moet doenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Eh, ik heb twee fietsen. Trekt het gemiddelde weer wat recht.
Lijkt me niet heel praktisch om met dekens rond te lopenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook al verstop ik die vervolgens onder dekens en snugglehoodies groter dan de jurk
Nee, dat nietquote:
Nee daar zijn de snugglehoodies voorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lijkt me niet heel praktisch om met dekens rond te lopen
Hehehe, snap hem helemaalquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
maar voel je je wel mooi?quote:
Nouja het is 400 euro dus geen hele fiets maar toch lekker en keerquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik krijg ook een smak geld terug
Dacht eerst dat er ergens een foutje was maar heb het 3x gecontroleerd en kon niks vinden.
Net dat extraatje. Voel me ook altijd mooi met nagellak, of als ik iets meer tijd aan mn haar heb besteed of dat soort dingen inderdaadquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, dat niet
Maar ik voel me beter/mooier over mezelf als ik mooi ben aangekleed?
En dat werkt ook als ik de hele week niemand zie en alleen op de bank lig
Dus dan lig ik op de bank mezelf mooi te voelen in mijn jurkje
Jaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hehehe, snap hem helemaal. Heb hier ook een redelijk groot vest overheen, maar toch
![]()
is wel fijn gevoel
[..]
maar voel je je wel mooi?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |