Daarom ben ik er weg.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap ik wel, wie wil er nou naar Tilburg
Waarom wil je naar Tilburgquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Toch onhandig als ik van Utrecht naar Tilburg wil, is geen vlucht te krijgen
Oh ik loop weer eens achterquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Snap ik wel, wie wil er nou naar Tilburg
quote:De 11-jarige jongen die vorige maand zwaargewond raakte bij een schietincident in Rotterdam is overleden, meldt de politie.
Op 16 februari werd de jongen gevonden in een woning na een melding van een harde knal. Hij had een schotwond en werd ter plekke gereanimeerd. Hij lag de afgelopen weken in kritieke toestand in het ziekenhuis.
Volgens de politie is het schietincident vermoedelijk een ongeluk. Waarschijnlijk was een groep vrienden aan het spelen met een vuurwapen, dat afging. Opzettelijk geweld is daarom uitgesloten.
Ga je op vakantie koensquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Bye bye, vertrek bijna richting Dubai met de EK146, dus als die crasht dan is het RIP Koen66
ja hebben we wel weer als windquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moet je even die mangosmoothie drinken.
Geitjes melk gevenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Waarom wil je naar Tilburg
@:ltvdk
Hmmmquote:
Fijne vakantiequote:Op vrijdag 14 maart 2025 10:30 schreef Koen66 het volgende:
Bye bye, vertrek bijna richting Dubai met de EK146, dus als die crasht dan is het RIP Koen66
Neequote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
Iemand ooit gehoord van het fiets merk fiido?
Ze hebben wel een Keke elektrische vouwfiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:07 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeBen een Nederlander zonder fietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is een schandeHey there sunshine lift my heart
ONZ / De Weg naar de Top: Jouw Like Maakt het Verschil
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben een Nederlander zonder fiets
Het is een schande
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ben een Nederlander zonder fiets
Het is een schande
Forum Opties | |
---|---|