quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r deze krijgt jouw geld
Goede sneldrogende topcoat helpt daarbij, ik heb alleen geen drogisterijtips momenteel.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
daarom gebruik ik tegenwoordig gellakscheelt ook ongeveer 3 uur met het drogen van de lak, dat was de voornaamste reden om over te stappen. Dan gaat het twee uur goed, tik je iets aan in het derde uur en is alles verpest
FUUUU
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
ZoveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Hoe lang heb je om te beslissen?quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet dat ik deze kans of een betere nog een keer ga krijgen, zeker niet voor 1 september
Toch wel hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:32 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zwitserland, it's a big plus?
Nou spannend Bosquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook niet dat ik deze kans of een betere nog een keer ga krijgen, zeker niet voor 1 september
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik zag gister in de buurt een Zwitserse vlag hangenquote:
Als ik kijk wat andere bewoners krijgen aangeboden, kan ik bijna geen nee zeggen. Moet er wel bij zeggen dat ik minder hulpbehoevend ben dan de meesten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:33 schreef essnhills het volgende:
[..]
En ga je dat doen? Of moet je het nog even laten bezinken?
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goede sneldrogende topcoat helpt daarbij, ik heb alleen geen drogisterijtips momenteel.
Maar je blijft wel ambulante begeleiding houden toch? Iemand die zorgt dat het beetje netjes blijft etc.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik kijk wat andere bewoners krijgen aangeboden, kan ik bijna geen nee zeggen. Moet er wel bij zeggen dat ik minder hulpbehoevend ben dan de meesten.
Maar ik moet niet vergeten dat ik wel hulpbehoevend ben. De begeleiding zal flink afnemen op die andere plek.
Daarom hebben we nu al de ondersteuningen die ik dagelijks kreeg al teruggebracht naar 3 dagen per week.
Ahjaquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Als ik kijk wat andere bewoners krijgen aangeboden, kan ik bijna geen nee zeggen. Moet er wel bij zeggen dat ik minder hulpbehoevend ben dan de meesten.
Maar ik moet niet vergeten dat ik wel hulpbehoevend ben. De begeleiding zal flink afnemen op die andere plek.
Daarom hebben we nu al de ondersteuningen die ik dagelijks kreeg al teruggebracht naar 3 dagen per week.
Oh dat is wel goed, zo'n omschakeling zonder daar naar toe te werken lijkt me best heftig.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Oh, met glitters mķet ik echt een topcoat, anders erger ik me veel te veel aan de structuur.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]![]()
Ik gebruik soms nog gewone als ik één kleurtje doe. Maar wil meestal 1 laagje kleur en 1 laagje glitters![]()
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:38 schreef Ama het volgende:
[..]
Maar je blijft wel ambulante begeleiding houden toch? Iemand die zorgt dat het beetje netjes blijft etc.
Ja er zal een aantal keer per week iemand langskomen. De Ggz blijft de huurder van de woning, dus hoef ik me financieel ook niet veel zorgen te makenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ahja
Heb je al doorgesproken met ze hoe dat straks dan gaat? En of je dan kan aangeven als je even wat meer hulp nodig hebt oid?
Dat is wel prettig en iets meer ruimte lijkt me ook wel fijn denk ik? Kan je tenminste een beetje fatsoenlijk je spullen neerzetten.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja er zal een aantal keer per week iemand langskomen. De Ggz blijft de huurder van de woning, dus hoef ik me financieel ook niet veel zorgen te maken
Dat is wel een fijne achtervangquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
[..]
Ja er zal een aantal keer per week iemand langskomen. De Ggz blijft de huurder van de woning, dus hoef ik me financieel ook niet veel zorgen te maken
Hahaha, same. Ik doe altijd wel topcoat eigenlijk.. En base coat ookquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, met glitters mķet ik echt een topcoat, anders erger ik me veel te veel aan de structuur.
Ik ben het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:29 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
@:dud0r deze krijgt jouw geld
Ik zie het probleem niet.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 11:19 schreef Ama het volgende:
Sinds ik iets las over een k3 concert met de eerste drie leden heb ik al die kut liedjes in mijn hoofd.Vriendin toen die tijd luisterde het wel veel.
Je moet het ook horen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |