Huh? Ik snap je comment niet haha.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:14 schreef Droopie het volgende:
[..]
Maat je hebt nog 24 uur en dan wil ik daarna geen kwaad woord meer horen over Sharice.
Laatste nachtje team Axel
Oww, dan zijn wij vanaf morgen 2200 samen lid van de team Sharice fanclubquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:25 schreef Willewa het volgende:
[..]
Huh?
Kwaad woord over Sharice? Ik ben juist altijd genuanceerd en aardig gebleven over haar, enkel die domme nacht van de Terrortwins niet en kort in de nasleep daarvanik mag haar wel.
Maar wat bedoelde je dan haha, ik snap het niet.quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oww, dan zijn wij vanaf morgen 2200 samen lid van de team Sharice fanclub
quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je dan haha, ik snap het niet.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 23:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Oww, dan zijn wij vanaf morgen 2200 samen lid van de team Sharice fanclub
Mijn muis gaat een eigenleven beginnen ben ik bang......Maar wilde zeggen ik ben voor Mattie maar zou het ook niet erg vinden als Charise hem wint.....vindt haar zoveel verandert dan hoe ze was met Milena.......en erg dapper zoals vandaag hoe ze in haar uppie aan die podcast moest beginnen.quote:
Dat de komende 23 uur het mij niet boeit wat iemand hier zegt over Sharice.. Daarna vol er tegeninbquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:27 schreef Willewa het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je dan haha, ik snap het niet.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:13 schreef KinKiJan het volgende:
Damn! Wanneer je die vliegtuigjes nog niet gek genoeg vond;
Je kunt nu ook doneren voor Jordy's After BB USA Campertrip
Helemaal gek geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Jeff werd van week 1 af uitgekotst hierquote:Op donderdag 13 maart 2025 23:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ja haha weet ikwas meer een constatering. Het was ook best wat gemoedelijk dit jaar voor m’n gevoel, tot er duidelijke kampen in het huis waren en dan stopt het nooit meer
Ouders hebben aangegeven niet te doneren is helemaal niet nodig.quote:Op donderdag 13 maart 2025 22:13 schreef KinKiJan het volgende:
Damn! Wanneer je die vliegtuigjes nog niet gek genoeg vond;
Je kunt nu ook doneren voor Jordy's After BB USA Campertrip
Helemaal gek geworden
Als er nu wel een vliegtuigje voor Jane gaat komenquote:Op vrijdag 14 maart 2025 06:53 schreef marky het volgende:
[..]
Ouders hebben aangegeven niet te doneren is helemaal niet nodig.
lets hope soquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:14 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen
Neej geen vliegtuigen, please..✈️
Zo te zien is het Axel z'n laatste nachtje geweest in het BB huis..
Ja dat zou ook nog zomaar kunnen...quote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
lets hope so
en dat de FEBO niet een of andere vage verrassing heeft
sow die is vroegquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:21 schreef Frummelie het volgende:
Mogge Jordy... hij heeft er ook zin in, even wakker worden..
Die heeft een lange slaapsessie achter de rug. Geloof dat ze 9 uur gingen slapen hij en jolien. Tafel dekken nuquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:21 schreef Frummelie het volgende:
Mogge Jordy... hij heeft er ook zin in, even wakker worden..
hij Jolienquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:27 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja idd, lees net van Koos dat ze erg vroeg ik bed lagen..
Oo wow.. dat is lekker op tijd.. ja dan ben je wel fris en fruitig.. ahumquote:Op vrijdag 14 maart 2025 07:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Die heeft een lange slaapsessie achter de rug. Geloof dat ze 9 uur gingen slapen hij en jolien. Tafel dekken nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |